انا نفسي ابطل اتحمس لكل حاجه اوي عشان لما مبتحصلش الحماس بيقف في زوري يخنقني.
😢3
المشكله أن لو حد تاني كان عمل نفس الحاجه كنت هتقبلها عادي ومش هزعل كل الزعل دا عكس اللي عمري ما توقعت منه كدا بحس إن الزعل بيبقى زعلين زعل أنه عمل كدا وزعل انها جت منه اصلًا.
❤3
فشلت ف كل حاجه
يكون لي صداقات ناجحه
اكون ناجحه ف مجالي
يكون لي حبيب
احقق اي حاجه من احلامي
وحقيقي مهزومه ف طريقي
يكون لي صداقات ناجحه
اكون ناجحه ف مجالي
يكون لي حبيب
احقق اي حاجه من احلامي
وحقيقي مهزومه ف طريقي
❤2
الجنّة مفيهاش ألم، ولا مرض، ولا فراق، ولا وَحشة، ولا فشل، ولا خوف.
الحمد لله إن فيه لحظة هيختفي فيها التعب
يا ربّ نروح الجنّة يا ربّ
الحمد لله إن فيه لحظة هيختفي فيها التعب
يا ربّ نروح الجنّة يا ربّ
❤4
حبايبي حد معاه جروبات 2023او اقل حتى لو مفيش فيها اعضاء؟
يبعتلي @rahmaa231
يبعتلي @rahmaa231
مش زعلانه غير مني والله
كل مره بستنى نهايه تانيه
وبرضو بلاقي نفس النهايه
انا معرفش بجيب العشم ده كله منين
كل مره بستنى نهايه تانيه
وبرضو بلاقي نفس النهايه
انا معرفش بجيب العشم ده كله منين
😢3
لازم نضيف شُعور " طيب و أنا " لِقائمة أسوأ مشاعر ممكِن يمُر بيها الإنسان بحياته .
💔7
والله الإنسان دا غلبان، لما بينتظم إسبوع كامل على قراءه الأذكار مثلا, وصلاه الفجر, وقراءه الورد. ببقي قاعد مستني نفحات إلهية وكرمات تحصل , واللى هو يلا نخش الجنة دلوقتي.
يارب احنا بنحاول دايما, وعشمانين في رحمتك وكرمك , فارزقنا الجنة يا رب.
يارب احنا بنحاول دايما, وعشمانين في رحمتك وكرمك , فارزقنا الجنة يا رب.
❤11
كنت أواسي الجميع أنه لا بأس إن لم نحصل يومًا علي مانريد بينما قلبي يحترق كل ليلة على خيباتي وهزائمي فأنزوي في غرفتي وأبكي على كل الأحلام الضائعة والكأس المسكوب بأكمله.
😢4
مفيش أحلي من الوقت ده عمومًا في اليوم يارب إجعلنا من أهل الفَجر.
❤4
الواقفه اللي بقفها بعد ماخسرت حاجه كان نفسي فيها وكان عندي شوية أمل انها تكون من نصيبي '
💔6
صيف إيه اللي بدأ
ورمضان إيه اللي يخلص
وميدتيرم إيه وبتاع إيه انتو مين أصلًا
ورمضان إيه اللي يخلص
وميدتيرم إيه وبتاع إيه انتو مين أصلًا
😁6
مَفيش فيهم غلطة والله، ما شاء الله عليهم
( الليل، الشاي، الجو الرايق، الفلوس ).
( الليل، الشاي، الجو الرايق، الفلوس ).
❤6