Forwarded from غسق🌿🧡 (مريم عبد السلام)
ويظنُّ بعض الجاهلين بأنَّني
مُتكبرٌ.. مُتغطرسٌ.. كَذَّاب
تبًّا لهم ولجهلهم ولحقدهم
مُتكبرٌ.. مُتغطرسٌ.. كَذَّاب
تبًّا لهم ولجهلهم ولحقدهم
❤3😁2
ولا داعيًا إلا أجبتهُ
وآتِ كل ذي سُؤلٍ سُؤلهُ
ولا تبتلي أحدًا في مَطلبه.
وآتِ كل ذي سُؤلٍ سُؤلهُ
ولا تبتلي أحدًا في مَطلبه.
❤6
في كمية كلام نفسي اقوله ومش عارفه اقوله ومش لاقيه حد اقوله او يفهمني
❤5
والله يا حبايبي كبرت وبقى صحتي النفسية فوق وأهم من أي حد وأي حاجة.
هتوجع دماغي يبقى ننهي علاقتنا
هتتبارد عليا يبقى ننهي علاقتنا
هحس انك مش شبههي يبقى ننهي علاقتنا
هتعب معاك يبقى ننهي علاقتنا
بسيطة.
هتوجع دماغي يبقى ننهي علاقتنا
هتتبارد عليا يبقى ننهي علاقتنا
هحس انك مش شبههي يبقى ننهي علاقتنا
هتعب معاك يبقى ننهي علاقتنا
بسيطة.
❤4
اقضِ حاجتنا ولو لا نعرف كيف ندعو بها واقبَل توبتنا وارضَ عنّا، ولا تُعيدنا خائبين.
❤6
عارف لما يبقي في موقف والمفروض عدي عليه وقت والمفروض انه خلاص انتهي وعدي بس انت لسه واقف عنده ، ده انا بقا .
❤5💔1
برغم ان انا مقتنعه من جوايا إنه أنا مسامحه وانه خلاص حصل خير ، بس كل شويه بيجي فدماغي من تاني وبحس بنفس الاحساس السئ اللي حسيته يوم ماحصل الموقف بنفس الزعل والحزن .
❤4💔1
يرضيكي اني واقفة ابص عليكي من بعيد ومش عارفه اكلمك بعد م دخلنا نفس الكلية عشان نبقي سوا ؟
😢5
اللهم صل على محمد وعلى آل محمد كما صليت على إبراهيم وعلى آل إبراهيم إنك حميدٌ مجيد، وبارك على محمد وعلى آل محمد كما باركت على إبراهيم وعلى آل إبراهيم في العالمين إنك حميدٌ مجيد.
🥰5
جِهاد النَفس مهرُ الجَنة
فاللهُم إنا نعوذُ بِك منْ شرُور أنفُسنا، وسيئاتِ أعمالِنا."
فاللهُم إنا نعوذُ بِك منْ شرُور أنفُسنا، وسيئاتِ أعمالِنا."
❤6
انا نفسي ابطل اتحمس لكل حاجه اوي عشان لما مبتحصلش الحماس بيقف في زوري يخنقني.
😢3
المشكله أن لو حد تاني كان عمل نفس الحاجه كنت هتقبلها عادي ومش هزعل كل الزعل دا عكس اللي عمري ما توقعت منه كدا بحس إن الزعل بيبقى زعلين زعل أنه عمل كدا وزعل انها جت منه اصلًا.
❤3
فشلت ف كل حاجه
يكون لي صداقات ناجحه
اكون ناجحه ف مجالي
يكون لي حبيب
احقق اي حاجه من احلامي
وحقيقي مهزومه ف طريقي
يكون لي صداقات ناجحه
اكون ناجحه ف مجالي
يكون لي حبيب
احقق اي حاجه من احلامي
وحقيقي مهزومه ف طريقي
❤2
الجنّة مفيهاش ألم، ولا مرض، ولا فراق، ولا وَحشة، ولا فشل، ولا خوف.
الحمد لله إن فيه لحظة هيختفي فيها التعب
يا ربّ نروح الجنّة يا ربّ
الحمد لله إن فيه لحظة هيختفي فيها التعب
يا ربّ نروح الجنّة يا ربّ
❤4
حبايبي حد معاه جروبات 2023او اقل حتى لو مفيش فيها اعضاء؟
يبعتلي @rahmaa231
يبعتلي @rahmaa231