لأجل أننا مُسلمون ،
وتعظيم شعائرِ الله فريضة ؛
رمضان مُبارك ، وكل عامٍ وأنتم بخير .
وتعظيم شعائرِ الله فريضة ؛
رمضان مُبارك ، وكل عامٍ وأنتم بخير .
❤5
"أكره غضبي الذي كان في الأصل -حُزنًا-
فلم أبكيه، ولم أحاول إخماده ، راكمته حتى أصبحت غاضبًا على نحو يصعب التعامل معي."
فلم أبكيه، ولم أحاول إخماده ، راكمته حتى أصبحت غاضبًا على نحو يصعب التعامل معي."
😢3
الايفيه اللي برميه وانا بقول اكتر حاجه خنقاني واقعد اضحك عليه عشان متفتحش ف العياط
😭3😢2
أخبرني أين يباع النسيان
وأين أجدُ ملامحي السابقة
وكيف لي أن أعود لنفسي؟
وأين أجدُ ملامحي السابقة
وكيف لي أن أعود لنفسي؟
💔4
وأنا مُستعدة آخد درس تاني هتعلمهولي الحياة عشان عينيه و ضحكته حلوين
😁2🥰1😢1
وعدتُ وَحيدًا أجُّرُ الخُطى
يصاحِبُني الحزنُ والذكرياتْ
فلا أنا فزتُ بما قد مَضى
ولا أنا دَارٍ بما هو آتْ
يصاحِبُني الحزنُ والذكرياتْ
فلا أنا فزتُ بما قد مَضى
ولا أنا دَارٍ بما هو آتْ
❤2
Forwarded from غسق🌿🧡 (مريم عبد السلام)
ويظنُّ بعض الجاهلين بأنَّني
مُتكبرٌ.. مُتغطرسٌ.. كَذَّاب
تبًّا لهم ولجهلهم ولحقدهم
مُتكبرٌ.. مُتغطرسٌ.. كَذَّاب
تبًّا لهم ولجهلهم ولحقدهم
❤3😁2
ولا داعيًا إلا أجبتهُ
وآتِ كل ذي سُؤلٍ سُؤلهُ
ولا تبتلي أحدًا في مَطلبه.
وآتِ كل ذي سُؤلٍ سُؤلهُ
ولا تبتلي أحدًا في مَطلبه.
❤6
في كمية كلام نفسي اقوله ومش عارفه اقوله ومش لاقيه حد اقوله او يفهمني
❤5
والله يا حبايبي كبرت وبقى صحتي النفسية فوق وأهم من أي حد وأي حاجة.
هتوجع دماغي يبقى ننهي علاقتنا
هتتبارد عليا يبقى ننهي علاقتنا
هحس انك مش شبههي يبقى ننهي علاقتنا
هتعب معاك يبقى ننهي علاقتنا
بسيطة.
هتوجع دماغي يبقى ننهي علاقتنا
هتتبارد عليا يبقى ننهي علاقتنا
هحس انك مش شبههي يبقى ننهي علاقتنا
هتعب معاك يبقى ننهي علاقتنا
بسيطة.
❤4