ساعات بحس إن المتعة فعلاً
إنك تخسر كل حاجه
خلاص اللى مخوفك خسرته اصلا
فانت خايف ليه وانت خسران كل حاجه ؟
ايه هيحصل اكتر من كدا يعنى ؟
قوم اعمل شاي يعم
إنك تخسر كل حاجه
خلاص اللى مخوفك خسرته اصلا
فانت خايف ليه وانت خسران كل حاجه ؟
ايه هيحصل اكتر من كدا يعنى ؟
قوم اعمل شاي يعم
❤7
وإنَّ العبدَ لتُقضى حاجاته، وتُغفَر ذنوبه، وتكفى همومه بكثرة صلاتِه على النبيِّ
❤9
لا شيء يعود كالأمس،
لا اللحظات التي ضحكنا فيها بصدق،
ولا الكلمات التي قلناها دون تفكير،
ولا الوجوه التي كانت تملأ أيامنا بالدفء.
الأمس يمضي ولا يترك لنا إلا ظله،
حكايات عالقة في الذاكرة،
وحنينٌ يُثقِل القلب كلما حاولنا المضي قدمًا.
نحاول عبثًا استرجاعه،
لكن الوقت لا يمنحنا فرصة ثانية،
وما كان لن يعود كما كان أبدًا.
لا اللحظات التي ضحكنا فيها بصدق،
ولا الكلمات التي قلناها دون تفكير،
ولا الوجوه التي كانت تملأ أيامنا بالدفء.
الأمس يمضي ولا يترك لنا إلا ظله،
حكايات عالقة في الذاكرة،
وحنينٌ يُثقِل القلب كلما حاولنا المضي قدمًا.
نحاول عبثًا استرجاعه،
لكن الوقت لا يمنحنا فرصة ثانية،
وما كان لن يعود كما كان أبدًا.
❤6💔1
انا مبسوطة اني بطلت المامي اتيتيود بتاع "أنت مش كويس؟ انا لازم انقذك!" عشان رحم الله امرأ عرف قدر نفسه و انا أساسا عايزة اللي ينقذني يعني صباح الخير
🥰7
الانسان بقى حاسس بكم عبث في حياته مش طبيعي لا دي حياتي اللي اتمنيتها ولا دي ايامي اللي بعيشها ولا ده حتي انا
😢6
الناس وهي بتقدملك قلة زوق مستنياك تقدم بسبوسه غالبا
😁6
انا بجد حلمي بسيط
الولد اللي بحبه و بيت صغير و ٧ مليون دولار
الولد اللي بحبه و بيت صغير و ٧ مليون دولار
🥰5
عارفين؟
أنا دلوقتي بس إكتشفت إني عُمري ما كنت بعرف أتخطى حاجه بحبها
ولا أشخاص، ولا ذكريات، ولا أماكن، عُمري حرفيًا راح في إكذوبة التخطي وإني بعمل نفسي مش واخده بالي وبكده أنا إتخطيت
بس أنا متخطتش، أنا كدابه.
أنا دلوقتي بس إكتشفت إني عُمري ما كنت بعرف أتخطى حاجه بحبها
ولا أشخاص، ولا ذكريات، ولا أماكن، عُمري حرفيًا راح في إكذوبة التخطي وإني بعمل نفسي مش واخده بالي وبكده أنا إتخطيت
بس أنا متخطتش، أنا كدابه.
😢7
« اللهم إني أستغفرك لكل ذنب يعقب الحسرة، ويورث الندامة ويحبس الرزق ويرد الدعاء، اللهم إني أستغفرك من كل ذنب تبت منه ثم عدت إليه، وأستغفرك من النعم التي أنعمت بها علي فاستعنت بها على معاصيك، وأستغفرك من الذنوب التي لايطلع عليها.. أحد سواك ولا ينجيني منها أحد غيرك، ولا يسعها إلا حلمك وكرمك ولا ينجيني منها إلا عفوك. »
❤9
" سأنتظركَ غدًا، وإن لم تأتي
فكلُّ الأيامِ غدًا حتى تعود"
فكلُّ الأيامِ غدًا حتى تعود"
❤6
عارفين ايه الصعب في اللبس الواسع، الحجاب الكامل، البُعد عن العلاقات المحرمة، المكياج، الأغاني وكل ما يُشابه ده ؟
الإلتزام عليه ..
في وسط فِتن صعبة اوي، حجاب loose وحبة شعر ظاهرين بيخلوا شكلي أحلى
دريس ضيق بيظهر جسمي أحلى
أغاني تونسني
كل الفِتن طعمها أحلى، والشيطان بيصورها أنها أريح، وإنه اشطه ما كله بيعمل كده جت عليكي انتي يعني !
إلا إنه الرادع الوحيد إنها دُنيا، وفانية، وإن الأخرة خير وأبقى.
ثَبت علينا العقل والدين يارب، ثَبت علينا العقل والدين يارب.
الإلتزام عليه ..
في وسط فِتن صعبة اوي، حجاب loose وحبة شعر ظاهرين بيخلوا شكلي أحلى
دريس ضيق بيظهر جسمي أحلى
أغاني تونسني
كل الفِتن طعمها أحلى، والشيطان بيصورها أنها أريح، وإنه اشطه ما كله بيعمل كده جت عليكي انتي يعني !
إلا إنه الرادع الوحيد إنها دُنيا، وفانية، وإن الأخرة خير وأبقى.
ثَبت علينا العقل والدين يارب، ثَبت علينا العقل والدين يارب.
❤8
- بَـعثرة, مَشـاعِر ↻.
عارفين ايه الصعب في اللبس الواسع، الحجاب الكامل، البُعد عن العلاقات المحرمة، المكياج، الأغاني وكل ما يُشابه ده ؟ الإلتزام عليه .. في وسط فِتن صعبة اوي، حجاب loose وحبة شعر ظاهرين بيخلوا شكلي أحلى دريس ضيق بيظهر جسمي أحلى أغاني تونسني كل الفِتن طعمها أحلى،…
ربنا يسترنا فوق الارض وتحت الارض ويوم العرض عليه ♥
❤5