و أنت تعلم حاجتي فامنُن عليّ بها إن لم أكُن أهلًا فإنك أكرمُ.
بئس العبد أنا.
نعم الربُّ أنت.
بئس العبد أنا.
نعم الربُّ أنت.
❤10
ببقى زعلانة اوي وأنا ببدي أي رد فعل عارفه إنه ممكن يزعل اللي قدامي
ببقى زعلانه ومش عاوزه أعمل كده عشان ميزعلش
في الخلفية
الأشخاص اللي أنا خايفه على زعلهم بيزعلوني بكل أريحية
بيزعلوني وعارفين إني هزعل وعادي خاطري لا يهم إطلاقًا
وبجد "الذين حين جرحوك، نزف قلبك، لماذا حين جرحتهم نزف قلبك أيضًا؟"
ببقى زعلانه ومش عاوزه أعمل كده عشان ميزعلش
في الخلفية
الأشخاص اللي أنا خايفه على زعلهم بيزعلوني بكل أريحية
بيزعلوني وعارفين إني هزعل وعادي خاطري لا يهم إطلاقًا
وبجد "الذين حين جرحوك، نزف قلبك، لماذا حين جرحتهم نزف قلبك أيضًا؟"
💔6😢4
لما حد يرجع حياتي بعد فترة طويلة بحس مبقاش ليه مكان وبتعامل بتحفظ ببقي عايزة اقوله انت مين ؟ورجعت ليه خلاص والله شطبنا
😢7
أُناجيك !
ولستُ الفَقيه بأسلوبِ الرَّقائق، ولساني غير فَصيح، ودَربي غير صَحيح،
أنا الذي لا أملك سوى حسن الظَّنِّ بك، وأُحارب هوى نفسي باليقين، وأتلعثم حاليًا بكلِّ الكلمات عدا ندائي بالرَّجا :
يا ربّ .
إِن ضلّ قلبي فَقلبِي أنتَ تعرِفه ! ")
ولستُ الفَقيه بأسلوبِ الرَّقائق، ولساني غير فَصيح، ودَربي غير صَحيح،
أنا الذي لا أملك سوى حسن الظَّنِّ بك، وأُحارب هوى نفسي باليقين، وأتلعثم حاليًا بكلِّ الكلمات عدا ندائي بالرَّجا :
يا ربّ .
إِن ضلّ قلبي فَقلبِي أنتَ تعرِفه ! ")
❤10