خذني إليكَ إذا أردتَ بقاءَنا
أمّا الفراقَ، فما أقولُ لأمنعَك؟
أمّا الفراقَ، فما أقولُ لأمنعَك؟
💔11
"فاكره زمان قولتيلي نفسك ف ايه وانا قولتلك تفضلي!!
كان قصدي مش تفضلي كان قصدي متسيبنيش
كان قصدي مش تفضلي كان قصدي متسيبنيش
💔12
بجد يا جماعه والله في شخص عايش جوايا دايماً وظيفته انه ينتقدني مهما عملت حاجه صح او غلط ودايما يتدخل في نوايا الاخرين ويخليني اشك في كل اللي حواليا وابقى دايما رافضة التعامل مع البشر واحيانا بيميل للأختفاء من الوجود
❤6😢2
﴿ وَاذْكُر ربّكَ إِذَا نَسِيتَ ﴾
- سُبحان الله
- الحمدالله
- الله أكبّر
- أستغفر الله
- لا إله إلا الله
- لاحول ولا قوة إلا بالله
- اللهم صَل على محمد
-سبحان الله وبحمده
-سبحان الله العظيم
- سُبحان الله
- الحمدالله
- الله أكبّر
- أستغفر الله
- لا إله إلا الله
- لاحول ولا قوة إلا بالله
- اللهم صَل على محمد
-سبحان الله وبحمده
-سبحان الله العظيم
❤8
اسمحلي مكملش كلامي دلوقتي وارد بعدها بفترة انا اسفه والله ع قله زوقي بس جاتلي الحاله ولازم اختفي .
❤4