آموزش ادیت ویدیو | پریمیر و افترافکت | درآمدزایی آنلاین
6.37K subscribers
3 links
اینجا یادت میدم چطوری از مهارت و تخصصی که داری
به درآمدی که حقت هست برسی💰🪙
Download Telegram
کسایی که مدیتیشن رو انجام دادید
و به این وویس گوش کردید
ازتون میخوام حس و حال واقعی‌تون رو
توی قالب ویس یا متن
اینجا برام بفرستید👇

@mesterediitor
❤‍🔥1
⚠️‼️تمام پیام‌ها توسط خودم خونده میشن
و هیچکدوم از پیام‌ها به اشتراک گذاشته نمیشن
👍1
🔴هر گیگ VPN فقط 10 هزار تومن🔴



احتمالا دیگه این قیمت‌ها رو نمی‌بینی!
و بعید میدونم دیگه کسی تصمیم بگیره
با قیمت کمتر بهت VPN بده!

🤔حاضری برای دیدن چهارتا استوری
۲ میلیون تومن هزینه کنی؟
بقیه هم همینن!
چون الان ترافیک روی پلتفرم‌های داخلیه

اگر کسب‌وکار و درآمدت برات مهمه
اکیداً بهت توصیه میکنم
یک کانال ورودی
روی این پلتفرم‌ها بسازی

آموزش‌های اولیه راه‌اندازی کسب‌وکار
👇داخل همین کانال شروع میشه👇

https://ble.ir/farzammostaghimii/5113505536796634001/1776882372736

موفق باشید❤️‍🔥⚡️
1
Is Step Zero Necessary
Farzam-Mostaghimi
قسمت صفر - قدم صفرم; بله یا خیر؟

▪️انتظار یا اقدام؟ تصمیم درست چیه؟
▪️برای تولیدمحتوا و فروش، چه ابزارهایی داریم؟
▪️قراره از بازار حذف بشیم؟ یا میتونیم ادامه بدیم؟

🗺️نقشه راه کسب‌وکار در اپلیکیشن «بله»
🟢عضویت کانال و دریافت آموزش🟢
درود به همه دوستان، تونستید دوباره به اینترنت وصل بشید؟
Anonymous Poll
84%
آره من تونستم وصل بشم✅️
18%
نه نتونستم به اينترنت وصل بشم!
1
پروژه تیزر پرزنت و فروش دوره آموزشی
بیزینس مستری توربو🚀

امروز توی سالن سمینار 1000 نفره پخش شد😍✌️
1
این لحظه رو برای همتون آرزو میکنم🌹
که پروژه‌تون مقابل چشم هزاان و میلیون‌ها نفر (چه فضای محازی و چه فضای واقعی)
به نمایش در بیاد🏆🔥
2
درود به دوستان ارزشمند🌹
شبتون بخیر باشه
احتمال داره که مجددا اینترنت دچار اختلال بشه و دسترسی به اینستاگرام و تلگرام قطع بشه

👇میتونید از طریق کانال بله باهاموندر ارتباط باشید👇
https://ble.ir/farzammostaghimii
🛜اونجا درباره کسب‌وکار آنلاین در بله
با رویکرد تولید محتوا و افزایش فروش آموزش میدیم

🇮🇷که چطور در پلتفرم‌های ایرانی...
🛒کسب‌وکارتون رو راه‌اندازی کنید
📝تولید محتوا انجام بدید
📮تبلیغات کنید و کانال‌تون رو رشد بدید
💰بفروشید و پول در بیارید
🔴 آینده کسب‌وکارها با شروع مجدد جنگ 🔴

اگر دوباره جنگ جدیدی شروع بشه
چه اتفاقی برای کسب‌وکارها و مشاغل آنلاین میفته؟
تعدیل نیرو؟
کاهش جریان نقدینگی؟
اُفت مجدد خرید و فروش؟

یا ایجاد راهکارهای جایگزین برای تصمیم‌گیری بهتر؟
شما توی این شرایط چیکار میکنید؟
دیدگاه‌هاتون رو برام بفرستید👇
@farzammostaghimi

✌️خودم مستقیما اکانت پشتیبانی رو چک میکنم
(دیدگاه‌هاتون هم در صورت رضایت خودتون به شکل اسکرین‌شات منتشر خواهد شد)
1⃣راهکار شماره یک
تعدیل گسترده نیروها یا نگهداشتن همه؟

اولاً که هنوز اتفاقی نیفتاده که بخواید دستتون رو ببرید روی دکمه اخراج! پس تصمیمات هیجانی اشتباهه!
حداقل ۲۴ ساعت به خودتون زمان بدید

مورد دوم: افراد عالی را نگهدارید و با افراد متوسط یا ضعیف قطع همکاری کنید (با پرداخت کامل حقوق و مزایا💵)
یه سری نیرو دارید که با احتسابِ هر KPI ممکنی، می‌بینید اون خروجی لازم رو واستون ندارن!
🤔از خودتون بپرسید: اگر به عقب برمیگشتید آیا این نفر رو استخدام میکردید؟
اگر جواب شما منفی بود
هر چه سریعتر باهاش قطع همکاری کنید

⚠️چون کسی که توی شرایط عادی، برای شما خروجی نداشته باشه
توی شرایط بحران هم هیچ آورده‌ای نخواهد داشت⚠️
2⃣راهکار شماره دو
🚫به هیچ عنوان حقوق‌ها رو کسر نکنید!
توی شرایط بحران ۳ سبک پرداخت حقوق وجود داره...
اگر بودجه تاب‌آوری از قبل دارید
کامل پرداخت کن

اگر در حال حاضر، پول نقد نداری
انعطاف زمانی برای پرداختی‌ها داشته باش
۸۰درصد از حقوق رو الان میدم
۲۰درصد باقی‌مونده رو طی ۲۰ روز آینده تسویه میکنم

اگر چالش شدید مالی دارید
👌کسر از حقوق با شرط پرداخت در آینده
با پرسنل جلسه بذارید و بگید: شرایط در حال حاضر به این شکله
ما هم ورودی مالی مشخصی نداریم، اگر بخوایم کل تیم رو کنار همدیگه نگهداریم
باید یک مقدار از حقوق‌ها کسر کنیم
اما در آینده که اوضاع به حالت قبلی و نرمال برگشت
باهاتون کامل تسویه حساب میکنیم❤️
3⃣ راهکار (قانون) شماره سه
به هیچ عنوان به پرسنل نگید چقدر پول دارید
آدم‌ها سمت تیم برنده می‌ایستن

برای اینکه پرسنل درک کنن که چقدر شرایط‌تون سخته
نمیتونید حقوق، پورسانت، پاداش، سیستم انگیزشی و... رو پرداخت کنید
💰موجودی حساب‌تون رو با پرسنل در میون نذارید💰

چون اون لحظه میگن اوکیه من تا تهش کنارت هستم🤝
هفته بعدش میگه کاری پیش اومده نمیتونم بیام سرکار
تهش همین بود واسش

🧮چون پیش خودش دو دو تا چهارتا میکنه و میگه
چه تضمینی هست که من کنار این آدم رشد کنم؟
پس بهتر که برم با کسی که اوضاعش بهتره
🔴 هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده! 🔴
تاکید میکنم، هنوز هیچ چیزی مشخص نیست
صرفا داریم راهکارهای مورد نیاز برای تصمیم‌گیری بهتر رو بهتون میدیم

تا خدایی نکرده با تصمیمات هیجانی و اشتباه
زندگی و آینده خودتون، نیروها و کسب‌وکارتون رو به خطر نندازید
اگر مجبور باشید فقط یکی رو انتخاب کنید، کدوم رو ترجیح میدید؟
Anonymous Poll
4%
روبیکا
10%
بله
40%
اینستاگرام
55%
تلگرام