جوری که مردم واقعاً زمانت رو تلف میکنند جای تحسین داره. هیچچیز به اندازه آدمی که سر هیچ و پوچ زمانم رو تلف میکنه، عصبیام نمیکنه.
زمانی که گلها شکوفه بدهند.
آسمان در آبیترین شکل خود باشد.
خورشید در افق باشد.
پرندگان به پرواز درآیند.
چای در فنجان باشد.
در تکتک ثانیههای زندگی، وجود تو را احساس میکنم. زندگی مملو از وجود توست.
آسمان در آبیترین شکل خود باشد.
خورشید در افق باشد.
پرندگان به پرواز درآیند.
چای در فنجان باشد.
در تکتک ثانیههای زندگی، وجود تو را احساس میکنم. زندگی مملو از وجود توست.
داستایوفسکیِ دیوانه.
🌌
بهنظرم بعد از درختها، ستارهها شگفتانگیزترین مخلوق در کرهزمین هستند. وقتی به ستارهها نگاه میکنیم، در حقیقت داریم گذشته را میبینیم. نوری که امشب به چشم ما میرسه، شاید سالها، سدهها یا هم هزاران سال پیش از آن ستاره خارج شده باشه. ما همیشه فکر میکنیم به آسمان نگاه میکنیم، در حالی که شاید داریم به تاریخ نگاه میکنیم.
میدونستید تمامی اتمهای سنگین بدن انسان از غبار ستارههای در حال مرگ به وجود آمدن؟
یعنی بدن هرکس ستاره خودش رو داره :)
یعنی بدن هرکس ستاره خودش رو داره :)