Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
روز دانشجو مبارک🌺
Forwarded from کانال رسمی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔰راهنمای مراحل احراز پروانه مرکز ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره حقیقی
📌لینک خبر:
https://pcoiran.ir/news/post/907/
@pcoiran_official
📌لینک خبر:
https://pcoiran.ir/news/post/907/
@pcoiran_official
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تکرار و نشخوار ذهنی که مدام بر گذشته تاکید دارد، کمکی به بهبود ما نخواهد کرد. اگر مشکلی حل نشد فقط باید بکوشیم تا مشکلی به مشکلات قبلی اضافه نشود.
#مشکبید_حقیقی #احیا #رشت
@markazehya
#مشکبید_حقیقی #احیا #رشت
@markazehya
Forwarded from ☔️🖤 رشت - شهر باران 🖤☔️
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
▪️یک جشن حباب صابون ویژه در مرکز کودکانه در شهر ریوگاساکی، استان ایباراکی، ژاپن . این رویداد فرصتی شاد و خاطرهانگیز برای کودکان و خانوادهها بود تا لحظاتی پر از نشاط و زیبایی را تجربه کنند.
▪️حبابهای رنگارنگ که در هوا رقصان بودند، نه تنها شادی کودکان را به همراه داشت، بلکه حس آرامش و شادی ساده را در دل بزرگترها نیز زنده کرد. این جشن، ترکیبی از بازی، خنده و احساسات بیپایان بود که همه را به وجد آورد.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
قطعا هر رابطه ای نقشی ویژه در رشد ما خواهد داشت، بویژه اگر از آن به یادگیری های گسترده ای برسیم ❤️🌺
#رابطه #ارتباط #عشق #وابستگی #یادگیری #رشد
#مشکبید_حقیقی #احیا #رشت
@markazehya
#رابطه #ارتباط #عشق #وابستگی #یادگیری #رشد
#مشکبید_حقیقی #احیا #رشت
@markazehya
Forwarded from ❖ مجله •🍀• زندگی ❖
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
۰۰۰
بهترین شیوه زندگی آن نیست که نقشههایی بزرگ برای فردا بکشی، آن است که وقتی آفتاب غروب میکند، لذت یک روز آرام را چشیده باشی....
۰
🔸پشت بام های طلایی خونه های کاه گلی
و خشک کردن آلو
#خور_خراسان
#ایران_زیبا
https://t.me/majallezendegii
بهترین شیوه زندگی آن نیست که نقشههایی بزرگ برای فردا بکشی، آن است که وقتی آفتاب غروب میکند، لذت یک روز آرام را چشیده باشی....
۰
🔸پشت بام های طلایی خونه های کاه گلی
و خشک کردن آلو
#خور_خراسان
#ایران_زیبا
https://t.me/majallezendegii
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نیاز به تفریح و شادی و شعف جز نیازهای واقعی انسانها است
@markazehya
@markazehya
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شوخی با روانشناسان
@markazehya
@markazehya
Forwarded from Dana Majid
🌹🥀🌴🌺🌿🌷🌹🥀🌴
📚قابل توجه داوطلبان کنکور۱۴۰۴📚
💢 نکاتی درخصوص آزمون اختصاصی پذیرش دانشجومعلم در دانشگاههای فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی:
۱- متقاضیانی که در زمان ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۴ (نوبت اول)، نوع آزمون خود را "فقط متقاضی شرکت در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم هستم" انتخاب میکنند، در صورت قبولی یا عدم قبولی در آزمون پذیرش دانشجو - معلم حق انتخابرشته در رشتههای تحصیلی آزمون سراسری سال ۱۴۰۴ را نخواهند داشت.
۲- متقاضیانی که در زمان ثبتنام، نوع آزمون خود را "متقاضی شرکت در آزمون سراسری و همچنین آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم هستم" انتخاب میکنند، در صورت قبولی نهایی در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم حق انتخابرشته در آزمون سراسری سال ۱۴۰۴ را ندارند.
لازم به یادآوری است اعلام نتیجه نهایی آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم در سال ۱۴۰۴ قبل از انتخابرشته متقاضیان آزمون سراسری اعلام خواهد شد و به قبولین نهایی آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم، کارنامه ملاک عمل برای انتخابرشته در آزمون سراسری داده نخواهد شد.
بعد از اعلام نتایج نهایی آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم در سال ۱۴۰۴ مهلت چند روزه به این دسته از متقاضیان داده میشود که چنانچه از قبولیِ خود در دانشگاههای فرهنگیان و تربیتدبیرشهید رجائی منصرف شدند، امکان انتخابرشته در آزمون سراسری سال ۱۴۰۴ را داشته باشند.
این دسته از متقاضیان لازم است در فرصت تعیین شده که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد درخواست انصراف خود را قبل از صدور کارنامه ملاک عمل برای انتخابرشته، به آموزش و پرورش ارائه دهند.
۳- دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاههای فرهنگیان و تربیتدبیر شهید رجائی، دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر و همچنین دانشجویان دارای تعهد به دستگاههای اجرایی کشور و بورسیه، مجاز به ثبتنام در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم نیستند.
۴- متقاضیان آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم برای دانشگاههای فرهنگیان و تربیتدبیر شهید رجائی، نمیتوانند متقاضی استفاده از سهمیه بهیاری در گروه آزمایشی تجربی شوند.
🌺🌿🌷🌹🥀🌴🌺🌿🌷
📚قابل توجه داوطلبان کنکور۱۴۰۴📚
💢 نکاتی درخصوص آزمون اختصاصی پذیرش دانشجومعلم در دانشگاههای فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی:
۱- متقاضیانی که در زمان ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۴ (نوبت اول)، نوع آزمون خود را "فقط متقاضی شرکت در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم هستم" انتخاب میکنند، در صورت قبولی یا عدم قبولی در آزمون پذیرش دانشجو - معلم حق انتخابرشته در رشتههای تحصیلی آزمون سراسری سال ۱۴۰۴ را نخواهند داشت.
۲- متقاضیانی که در زمان ثبتنام، نوع آزمون خود را "متقاضی شرکت در آزمون سراسری و همچنین آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم هستم" انتخاب میکنند، در صورت قبولی نهایی در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم حق انتخابرشته در آزمون سراسری سال ۱۴۰۴ را ندارند.
لازم به یادآوری است اعلام نتیجه نهایی آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم در سال ۱۴۰۴ قبل از انتخابرشته متقاضیان آزمون سراسری اعلام خواهد شد و به قبولین نهایی آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم، کارنامه ملاک عمل برای انتخابرشته در آزمون سراسری داده نخواهد شد.
بعد از اعلام نتایج نهایی آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم در سال ۱۴۰۴ مهلت چند روزه به این دسته از متقاضیان داده میشود که چنانچه از قبولیِ خود در دانشگاههای فرهنگیان و تربیتدبیرشهید رجائی منصرف شدند، امکان انتخابرشته در آزمون سراسری سال ۱۴۰۴ را داشته باشند.
این دسته از متقاضیان لازم است در فرصت تعیین شده که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد درخواست انصراف خود را قبل از صدور کارنامه ملاک عمل برای انتخابرشته، به آموزش و پرورش ارائه دهند.
۳- دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاههای فرهنگیان و تربیتدبیر شهید رجائی، دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر و همچنین دانشجویان دارای تعهد به دستگاههای اجرایی کشور و بورسیه، مجاز به ثبتنام در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم نیستند.
۴- متقاضیان آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم برای دانشگاههای فرهنگیان و تربیتدبیر شهید رجائی، نمیتوانند متقاضی استفاده از سهمیه بهیاری در گروه آزمایشی تجربی شوند.
🌺🌿🌷🌹🥀🌴🌺🌿🌷
Forwarded from اخبار جنگ الونیوز AloNews
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مهدی نظری زاده، فعال تعلیم و تربیت:
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
خوشبینی منطقی چگونه است؟
#بدبینی #خوشبینی #منطقی #غیرمنطقی #واقعگرایی
#مشکبید_حقیقی #احیا #رشت
@markazehya
#بدبینی #خوشبینی #منطقی #غیرمنطقی #واقعگرایی
#مشکبید_حقیقی #احیا #رشت
@markazehya
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
همواره خانواده ها با این چالش روبرو هستند که برای ADHD دارو مصرف کنند یا نه؟
#کمبودتمرکز #بیش_فعالی #ADHD
#دارو #ریتالین
#مشکبید_حقیقی ##احیا #رشت
@markazehya
#کمبودتمرکز #بیش_فعالی #ADHD
#دارو #ریتالین
#مشکبید_حقیقی ##احیا #رشت
@markazehya
Forwarded from ربات حذف ✂️
برای جشنِ سپندِ « شب چله »یِ گرامی
به روزِ «اَنارامِ» پُر فَرّ و شور/ سراسر بُوَد روشنی همچو خور
به پایانِ پاییزِ لرزان و زرد/درودِ زمستانِ پر برف و سرد
به پایانِ آذر به آهنگِ نرم/ستایش کنی آتشِ سرخ و گرم
همه مردمِ خوبِ این آب و خاک/ستایند یزدانِ نیکو و پاک
برایِ شکستِ زمستانِ سخت/امیدِ به برگشتِ گرما و بخت
بگیرند جشنی زِ شب تا پگاه/«شبِ چله » نامند این سور و گاه
همی گُستَرَد سفره ی رنگ رنگ/چه مرد و چه زن ، نیک جامه ، قشنگ
یکی هندوانه دگر خشکبار/کنارِ پدر ، مادر و آن نگار
می و کُندس و سیبِ سرخ و انار/ گوارا بُوَد هر چه گیری ز یار
بنوشند چای و بگیرند جام / برآرند ساز و بگیرند کام
نِشینند خندان پِیِ گفت و گوی/غزل خوان بُوَد حافظِ راستگوی
بزرگی ز خویشان نشیند به ناز / بگوید کهن داستانِ دراز
که «مِهرِ» سِپَندینه آید جهان / کُنَد شاد ، دلهایِ ایرانیان
چو ایشان بماندی به پیمانِ خود / نوازند آن تبل و سرنا و رود
زمین زنده گردد از این جنب و جوش/ از این بانگِ ایرانیان وین خروش
چنین مردمی در نشیب و فراز/ نمیرند هرگز بِماند دراز
انارام روز : نام واپسین روز از هر ماه در گاهشماری باستانی است
🌱🌷🌱
به روزِ «اَنارامِ» پُر فَرّ و شور/ سراسر بُوَد روشنی همچو خور
به پایانِ پاییزِ لرزان و زرد/درودِ زمستانِ پر برف و سرد
به پایانِ آذر به آهنگِ نرم/ستایش کنی آتشِ سرخ و گرم
همه مردمِ خوبِ این آب و خاک/ستایند یزدانِ نیکو و پاک
برایِ شکستِ زمستانِ سخت/امیدِ به برگشتِ گرما و بخت
بگیرند جشنی زِ شب تا پگاه/«شبِ چله » نامند این سور و گاه
همی گُستَرَد سفره ی رنگ رنگ/چه مرد و چه زن ، نیک جامه ، قشنگ
یکی هندوانه دگر خشکبار/کنارِ پدر ، مادر و آن نگار
می و کُندس و سیبِ سرخ و انار/ گوارا بُوَد هر چه گیری ز یار
بنوشند چای و بگیرند جام / برآرند ساز و بگیرند کام
نِشینند خندان پِیِ گفت و گوی/غزل خوان بُوَد حافظِ راستگوی
بزرگی ز خویشان نشیند به ناز / بگوید کهن داستانِ دراز
که «مِهرِ» سِپَندینه آید جهان / کُنَد شاد ، دلهایِ ایرانیان
چو ایشان بماندی به پیمانِ خود / نوازند آن تبل و سرنا و رود
زمین زنده گردد از این جنب و جوش/ از این بانگِ ایرانیان وین خروش
چنین مردمی در نشیب و فراز/ نمیرند هرگز بِماند دراز
انارام روز : نام واپسین روز از هر ماه در گاهشماری باستانی است
🌱🌷🌱
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک راهبرد مناسب برای کنترل خشم
#انسانیت #ارتباط #رابطه #بخشش #شفقت
#مشکبیدحقیقی #احیا #رشت
@markazehya
#انسانیت #ارتباط #رابطه #بخشش #شفقت
#مشکبیدحقیقی #احیا #رشت
@markazehya
Forwarded from کانال رسمی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔰نمونه تخلفات و شکایات صنفی؛ شماره ۷ / تخلفات مربوط به راهاندازی مرکز ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره
📌لینک خبر:
https://pcoiran.ir/news/post/921/
@pcoiran_official
📌لینک خبر:
https://pcoiran.ir/news/post/921/
@pcoiran_official
Forwarded from کانال رسمی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔰نمونه تخلفات و شکایات صنفی؛ شماره ۸ / عدم رعایت فرمت تابلو و مهر دفتر ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره
📌لینک خبر:
https://pcoiran.ir/news/post/924/
@pcoiran_official
📌لینک خبر:
https://pcoiran.ir/news/post/924/
@pcoiran_official
☁️
ثانيه به ثانيه عمر را با لذت سپری کن، در هر کار و هر حال. زندگی، فقط در رسيدن به هدف خلاصه نشده. ما به اشتباه اينگونه ميانديشیم.
مادامی که زنده هستيم و زندگی ميکنیم، هيچ فعاليتی تمام شدنی نيست، بلکه آغاز فعاليتی ديگر است. پس چه بهتر که در حين انجام دادن هر کاری، لذت بردن را فراموش نکنيم. لذت، باعث قدرتمند شدن ميشود و به طرز باور نکردنی، باعث بالا رفتن اعتماد به نفس ميشود....
لذت بردن، هدف زندگی است. تا ميتوانی، همه کارها را با لذت همراه کن. حتی نفس کشيدن، که کمترين فعاليت توست ...
👤 #دارن_هاردی
ثانيه به ثانيه عمر را با لذت سپری کن، در هر کار و هر حال. زندگی، فقط در رسيدن به هدف خلاصه نشده. ما به اشتباه اينگونه ميانديشیم.
مادامی که زنده هستيم و زندگی ميکنیم، هيچ فعاليتی تمام شدنی نيست، بلکه آغاز فعاليتی ديگر است. پس چه بهتر که در حين انجام دادن هر کاری، لذت بردن را فراموش نکنيم. لذت، باعث قدرتمند شدن ميشود و به طرز باور نکردنی، باعث بالا رفتن اعتماد به نفس ميشود....
لذت بردن، هدف زندگی است. تا ميتوانی، همه کارها را با لذت همراه کن. حتی نفس کشيدن، که کمترين فعاليت توست ...
👤 #دارن_هاردی