💵فرصت درامدزایی 💵
🟣با فروش اکانت های خودتون🟣
اکانت هاتون رو ت این فرم
بفرستید⬇️
لول 0️⃣: ؟پرستیج 4 لول 13
تعداد سیپی🪙: ؟1000
تعداد باندل 💀: ؟0
تعداد بتلپس 🏆: ؟6
تعداد بلکسل 🏅: ؟0
تعداد گان های مکس 🔫:؟همه گان های smg و ar مکس شده مودرن
تعداد کمو ها🔫:؟134
🪙پلتفرم هایی ک لینکه و اینکه به هرکدوم دسترسی دارید یا ن و کدوم ها انلینک میشه📝:؟ Xboxو psn هر دوش هم آنلینک میشه
🟢توضیحات اکانت :
مثل بچه ام ازش نگهداری کردم🥲
قیمت : 2900T
🟣با فروش اکانت های خودتون🟣
اکانت هاتون رو ت این فرم
بفرستید⬇️
لول 0️⃣: ؟پرستیج 4 لول 13
تعداد سیپی🪙: ؟1000
تعداد باندل 💀: ؟0
تعداد بتلپس 🏆: ؟6
تعداد بلکسل 🏅: ؟0
تعداد گان های مکس 🔫:؟همه گان های smg و ar مکس شده مودرن
تعداد کمو ها🔫:؟134
🪙پلتفرم هایی ک لینکه و اینکه به هرکدوم دسترسی دارید یا ن و کدوم ها انلینک میشه📝:؟ Xboxو psn هر دوش هم آنلینک میشه
🟢توضیحات اکانت :
مثل بچه ام ازش نگهداری کردم🥲
قیمت : 2900T
❤5
لول 0️⃣: 25
تعداد سیپی🪙: 700
تعداد باندل 💀: 1
تعداد بتلپس 🏆: 3
تعداد بلکسل 🏅: 0
تعداد گان های مکس 🔫: تقریباً همه ی گان های MW3
تعداد کمو ها🔫:65
🪙پلتفرم هایی ک لینکه و اینکه به هرکدوم دسترسی دارید یا ن و کدوم ها انلینک میشه📝:؟psn لینکه و قابلیت انلینک داره
🟢توضیحات اکانت :
اکانت خوبیه باندل هوملندر و یه باندل گان داره و تقریباً از آخرین سیزن mw2 هر چی چلنج تو گیم بوده رو گرفته
سه تا هم بتل پس داره که همه صد درصد شدن
25تا هم فینیشر خوب داره
2100T
تعداد سیپی🪙: 700
تعداد باندل 💀: 1
تعداد بتلپس 🏆: 3
تعداد بلکسل 🏅: 0
تعداد گان های مکس 🔫: تقریباً همه ی گان های MW3
تعداد کمو ها🔫:65
🪙پلتفرم هایی ک لینکه و اینکه به هرکدوم دسترسی دارید یا ن و کدوم ها انلینک میشه📝:؟psn لینکه و قابلیت انلینک داره
🟢توضیحات اکانت :
اکانت خوبیه باندل هوملندر و یه باندل گان داره و تقریباً از آخرین سیزن mw2 هر چی چلنج تو گیم بوده رو گرفته
سه تا هم بتل پس داره که همه صد درصد شدن
25تا هم فینیشر خوب داره
2100T
❤5👍1
لول :20
تعداد سیپی:0
تعداد باندل :3
تعداد بتلپس :دقیق نمیدونم 5 یا 6تا
تعداد بلکسل :0
تعداد گان های مکس :0
تعداد کمو ها:200خورده ای
پلتفرم هایی ک لینکه و اینکه به هرکدوم دسترسی دارید یا ن و کدوم ها انلینک میشه:بتل نت . ایکس باکس. پلی استیشن همش رو میشه آن لینک کرد
توضیحات اکانت :اکانته قدیمیه هستش از هالووین پارسال بتل پس داره چنتا نداره از اون هالووین تا الان چون بازی نمیکنم میخوام بفروشم پول لازم هستم اکانته خوبیه کمو های قدیمی زیاد داره
برای اگهی رایگان اکانتتون
فرم بالارو پرکرده و برام بفرستید
@mahziaramini
قیمت
۲ ت
تعداد سیپی:0
تعداد باندل :3
تعداد بتلپس :دقیق نمیدونم 5 یا 6تا
تعداد بلکسل :0
تعداد گان های مکس :0
تعداد کمو ها:200خورده ای
پلتفرم هایی ک لینکه و اینکه به هرکدوم دسترسی دارید یا ن و کدوم ها انلینک میشه:بتل نت . ایکس باکس. پلی استیشن همش رو میشه آن لینک کرد
توضیحات اکانت :اکانته قدیمیه هستش از هالووین پارسال بتل پس داره چنتا نداره از اون هالووین تا الان چون بازی نمیکنم میخوام بفروشم پول لازم هستم اکانته خوبیه کمو های قدیمی زیاد داره
برای اگهی رایگان اکانتتون
فرم بالارو پرکرده و برام بفرستید
@mahziaramini
قیمت
۲ ت
❤1👍1🏆1
لول 0️⃣: ؟۵۰
تعداد سیپی🪙: ۷۵۰؟
تعداد باندل 💀: ۲۳؟
تعداد بتلپس 🏆:۵ ؟
تعداد بلکسل 🏅: ۳؟
تعداد گان های مکس 🔫:؟مدرن۳ و مدرن ۲ مکس
تعداد کمو ها🔫:؟۳۳تا
🪙پلتفرم هایی ک لینکه و اینکه به هرکدوم دسترسی دارید یا ن و کدوم ها انلینک میشه📝:؟به همه لینک
🟢توضیحات اکانت : اکانت بسیار خوبی و باندل های کمیاب داره مثل اسنوب داگ خیلی اسکین قوی داره
🟢برای اگهی رایگان اکانتتون
فرم بالارو پرکرده و برام بفرستید⬇️
@mahziaramini☑️
تعداد سیپی🪙: ۷۵۰؟
تعداد باندل 💀: ۲۳؟
تعداد بتلپس 🏆:۵ ؟
تعداد بلکسل 🏅: ۳؟
تعداد گان های مکس 🔫:؟مدرن۳ و مدرن ۲ مکس
تعداد کمو ها🔫:؟۳۳تا
🪙پلتفرم هایی ک لینکه و اینکه به هرکدوم دسترسی دارید یا ن و کدوم ها انلینک میشه📝:؟به همه لینک
🟢توضیحات اکانت : اکانت بسیار خوبی و باندل های کمیاب داره مثل اسنوب داگ خیلی اسکین قوی داره
🟢برای اگهی رایگان اکانتتون
فرم بالارو پرکرده و برام بفرستید⬇️
@mahziaramini☑️
❤2👍1🏆1
💵فرصت درامدزایی 💵
🟣با فروش اکانت های خودتون🟣
اکانت هاتون رو ت این فرم
بفرستید⬇️
لول 0️⃣: 50
تعداد سیپی🪙: 0
تعداد باندل 💀: 0
تعداد بتلپس 🏆: 0
تعداد بلکسل 🏅: 0
تعداد گان های مکس 🔫:اکثرا لول بالا
تعداد کمو ها🔫:بیشتر اس ام جی ها دایمند و رایفل ها گلد
🪙پلتفرم هایی ک لینکه و اینکه به هرکدوم دسترسی دارید یا ن و کدوم ها انلینک میشه📝:همه پلتفرم ها قابل دسترسی هستن و لینک هم میشن
🟢توضیحات اکانت : اسکین بتا بلک اپس 6 رو تا استایل سبز باز شده. بیشتر اس ام جی ها دایمند یعنی فقظ یک یا دوتا دایمند نشده و رایفل ها هم گلد باز شده بیشترشون و تا چلنج دایموند باز شدن یعنی با رایفل ها چند مچ پلی بدین باز میشه کمو دایمند برای رایفل ها هم
🟢برای اگهی رایگان اکانتتون
فرم بالارو پرکرده و برام بفرستید⬇️
@mahziaramini☑️
در ضمن اکانت هایی ک اگهی میشن قبلش هم فروشنده هم اکانت چک شدن ✅
۱۹۹۰ت
🟣با فروش اکانت های خودتون🟣
اکانت هاتون رو ت این فرم
بفرستید⬇️
لول 0️⃣: 50
تعداد سیپی🪙: 0
تعداد باندل 💀: 0
تعداد بتلپس 🏆: 0
تعداد بلکسل 🏅: 0
تعداد گان های مکس 🔫:اکثرا لول بالا
تعداد کمو ها🔫:بیشتر اس ام جی ها دایمند و رایفل ها گلد
🪙پلتفرم هایی ک لینکه و اینکه به هرکدوم دسترسی دارید یا ن و کدوم ها انلینک میشه📝:همه پلتفرم ها قابل دسترسی هستن و لینک هم میشن
🟢توضیحات اکانت : اسکین بتا بلک اپس 6 رو تا استایل سبز باز شده. بیشتر اس ام جی ها دایمند یعنی فقظ یک یا دوتا دایمند نشده و رایفل ها هم گلد باز شده بیشترشون و تا چلنج دایموند باز شدن یعنی با رایفل ها چند مچ پلی بدین باز میشه کمو دایمند برای رایفل ها هم
🟢برای اگهی رایگان اکانتتون
فرم بالارو پرکرده و برام بفرستید⬇️
@mahziaramini☑️
در ضمن اکانت هایی ک اگهی میشن قبلش هم فروشنده هم اکانت چک شدن ✅
۱۹۹۰ت
👎1
لول ♨️ : بلک اپس پلی نشده
تعداد سیپی 🪙 : 500>
تعداد باندل 👤 : 21 باندل مدرن وارفیر
تعداد بتلپس ⚔ : ۲ بتل پس مدرن ۳ و ۳ بتل پس مدرن ۲
تعداد بلکسل ⚔ : 0
سیو / پلتفرم 💾 : همه
توضیحات اکانت ⚖ :
اکانت دارای ۲۰ باندل مدرن وارفیر با اپراتورای خیلی ترای هارد هست من سعی کردم با سیپیا بیشتر اپراتورای خفن بگیرم زمان مدرن ، بلک اپس پلی نشده و دلیل قیمت پایینشم اینه وگرنه بالای ۱۵ تومن خرج اکانت شده (با دلار ۶۰ تومن)
۲ تا کمو نوک داره برای سیزنای اخر مدرن (یدونه کمو نوک ریسرجنس یدونه هم بتل)
به همراه کمو قرمز زامبی مدرن
۳۵ تا هم کمو ایونت
۲ ماه گیمپس رو اکانت ایکس باکسی که بهش لینکه هست که اگه خواستید گان لول اپ کنید تو بلک اپس بتونید تو مولتی یا زامبی انجام بدید
قیمت 7800T
تعداد سیپی 🪙 : 500>
تعداد باندل 👤 : 21 باندل مدرن وارفیر
تعداد بتلپس ⚔ : ۲ بتل پس مدرن ۳ و ۳ بتل پس مدرن ۲
تعداد بلکسل ⚔ : 0
سیو / پلتفرم 💾 : همه
توضیحات اکانت ⚖ :
اکانت دارای ۲۰ باندل مدرن وارفیر با اپراتورای خیلی ترای هارد هست من سعی کردم با سیپیا بیشتر اپراتورای خفن بگیرم زمان مدرن ، بلک اپس پلی نشده و دلیل قیمت پایینشم اینه وگرنه بالای ۱۵ تومن خرج اکانت شده (با دلار ۶۰ تومن)
۲ تا کمو نوک داره برای سیزنای اخر مدرن (یدونه کمو نوک ریسرجنس یدونه هم بتل)
به همراه کمو قرمز زامبی مدرن
۳۵ تا هم کمو ایونت
۲ ماه گیمپس رو اکانت ایکس باکسی که بهش لینکه هست که اگه خواستید گان لول اپ کنید تو بلک اپس بتونید تو مولتی یا زامبی انجام بدید
قیمت 7800T
👍2
لول 0️⃣ : 50
تعداد سیپی🪙 : 700
(سیپی بتل پس گرفته نشده هنوز)
تعداد باندل💀 : 2
تعداد بتلپس🏆 : 0
تعداد بلکسل🏅 : 0
تعداد گان های مکس🔫 :8
تعداد کمو ها🔫 :؟17
🪙 پلتفرم هایی ک لینکه و اینکه به هرکدوم دسترسی دارید یا ن و کدوم ها انلینک میشه
اکتیویژن.بتل نت.ایکس باکس
ایکس باکس هم غیر فعال میشه
🟢توضیحات اکانت : اکانت ناب
قیمت کف بازار جیمیل مادر هم ردیفه😎
قیمت با احترام ۲تومن
نحوه اگهی اکانت خودتون
برای خرید و مشاوره👇
@mahziaramini✔️
تعداد سیپی
(سیپی بتل پس گرفته نشده هنوز)
تعداد باندل
تعداد بتلپس
تعداد بلکسل
تعداد گان های مکس
تعداد کمو ها
اکتیویژن.بتل نت.ایکس باکس
ایکس باکس هم غیر فعال میشه
🟢توضیحات اکانت : اکانت ناب
قیمت کف بازار جیمیل مادر هم ردیفه
قیمت با احترام ۲تومن
نحوه اگهی اکانت خودتون
برای خرید و مشاوره
@mahziaramini
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍1
لول 0️⃣: black ops 6:1
تعداد سیپی🪙: -
تعداد باندل 💀: 3
تعداد بتلپس 🏆: 3-4
تعداد بلکسل 🏅: 1
تعداد گان های مکس 🔫:گانای متای مدرن 2 و مدرن 3 بالا
تعداد کمو ها🔫: کمو های ایونت تو ویدیو مشخصه
🪙پلی استیشن و ایکس باکس حدود چند ماه دیگه انلینکش باز میشه و اکانت پلی استیشنی که بهش لینکه یه مدرن وارفر3 استاندارد روشه که تحویل داده میشه
🟢توضیحات اکانت : حدود چند وقتیه پلی ندادم رو این اکانت بخاطر همینه که روی بلک اپس 6 چیزی نداره
بلک سل سیزن 5 مدرن وارفر 2
و بتل پس هالووین مدرن 2
بتل پس سیزن 6 مدرن وارفر3
بتل پس سیزن 5 مدرن وارفر 2
باندل چهار ایموجی 3000 سی پی ای
باندل phyto fighter
باندل گودزیلا
وودز نامبر وودز کلاسیک وودز زامبی
کمو REFLECT 115
و یسری از کمو های ایونت مدرن وارفر3 و کموی ایونت هالووین مدرن وارفر2
قیمت با احترام ۳۵۰۰
تعداد سیپی🪙: -
تعداد باندل 💀: 3
تعداد بتلپس 🏆: 3-4
تعداد بلکسل 🏅: 1
تعداد گان های مکس 🔫:گانای متای مدرن 2 و مدرن 3 بالا
تعداد کمو ها🔫: کمو های ایونت تو ویدیو مشخصه
🪙پلی استیشن و ایکس باکس حدود چند ماه دیگه انلینکش باز میشه و اکانت پلی استیشنی که بهش لینکه یه مدرن وارفر3 استاندارد روشه که تحویل داده میشه
🟢توضیحات اکانت : حدود چند وقتیه پلی ندادم رو این اکانت بخاطر همینه که روی بلک اپس 6 چیزی نداره
بلک سل سیزن 5 مدرن وارفر 2
و بتل پس هالووین مدرن 2
بتل پس سیزن 6 مدرن وارفر3
بتل پس سیزن 5 مدرن وارفر 2
باندل چهار ایموجی 3000 سی پی ای
باندل phyto fighter
باندل گودزیلا
وودز نامبر وودز کلاسیک وودز زامبی
کمو REFLECT 115
و یسری از کمو های ایونت مدرن وارفر3 و کموی ایونت هالووین مدرن وارفر2
قیمت با احترام ۳۵۰۰
👍3❤2