لول 0️⃣: 32
تعداد سیپی: 400
تعداد باندل 💀: 2
تعداد بتلپس 🏆: 1
تعداد بلکسل 🏅: 0
تعداد گان های مکس 🔫: تقریبا تمام گان های mw3
تعداد کمو ها🔫:45
🪙پلتفرم هایی ک لینکه و اینکه به هرکدوم دسترسی دارید یا ن و کدوم ها انلینک میشه📝: روی استیم لینکه و میتونید آنلینک کنید
🟢توضیحات اکانت : اکانت بتل پس سیزن 5 رو نصفه داره
تمام اپراتورهای مولتی رو داره آنلاک هستن
کامو گلد برای گان HRM9 هم داره
19 تا فینیش خفن هم داره
قیمت فقط 1980 T
تعداد سیپی: 400
تعداد باندل 💀: 2
تعداد بتلپس 🏆: 1
تعداد بلکسل 🏅: 0
تعداد گان های مکس 🔫: تقریبا تمام گان های mw3
تعداد کمو ها🔫:45
🪙پلتفرم هایی ک لینکه و اینکه به هرکدوم دسترسی دارید یا ن و کدوم ها انلینک میشه📝: روی استیم لینکه و میتونید آنلینک کنید
🟢توضیحات اکانت : اکانت بتل پس سیزن 5 رو نصفه داره
تمام اپراتورهای مولتی رو داره آنلاک هستن
کامو گلد برای گان HRM9 هم داره
19 تا فینیش خفن هم داره
قیمت فقط 1980 T
👍2
لول 0️⃣: 800:mw3
تعداد سیپی🪙: 600
تعداد باندل 💀: 1
تعداد بتلپس 🏆: 3
تعداد بلکسل 🏅: 0
تعداد گان های مکس 🔫: تقریباً همه ی گان های MW3
تعداد کمو ها🔫:64
🪙پلتفرم هایی ک لینکه و اینکه به هرکدوم دسترسی دارید یا ن و کدوم ها انلینک میشه📝:؟psn لینکه و قابلیت انلینک داره
🟢توضیحات اکانت :
اکانت خوبیه باندل هوملندر و یه باندل گان داره و تقریباً از آخرین سیزن mw2 هر چی چلنج تو گیم بوده رو گرفته
سه تا هم بتل پس داره که همه صد درصد شدن
قیمت: ۲۲۰۰تومن
تعداد سیپی🪙: 600
تعداد باندل 💀: 1
تعداد بتلپس 🏆: 3
تعداد بلکسل 🏅: 0
تعداد گان های مکس 🔫: تقریباً همه ی گان های MW3
تعداد کمو ها🔫:64
🪙پلتفرم هایی ک لینکه و اینکه به هرکدوم دسترسی دارید یا ن و کدوم ها انلینک میشه📝:؟psn لینکه و قابلیت انلینک داره
🟢توضیحات اکانت :
اکانت خوبیه باندل هوملندر و یه باندل گان داره و تقریباً از آخرین سیزن mw2 هر چی چلنج تو گیم بوده رو گرفته
سه تا هم بتل پس داره که همه صد درصد شدن
قیمت: ۲۲۰۰تومن
❤3👍1
رفقا کسایی ک داخل بلک اپس گانهاشون لول اپ هست و کمو بازه میتونن برای فروش اکانتشون پیام بدن❤️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍6❤1
دوستانی ک مایل به فروش اکانتشون هستن فقط کافیه فرم رو پر کنن و بفرستن پیوی بنده❤️
تا به طور رایگان براشون اگهی بشه❤️
تا به طور رایگان براشون اگهی بشه
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤5
💵فرصت درامدزایی 💵
🟣با فروش اکانت های خودتون🟣
اکانت هاتون رو ت این فرم
بفرستید⬇️
لول 0️⃣: ؟پرستیج 4 لول 13
تعداد سیپی🪙: ؟1000
تعداد باندل 💀: ؟0
تعداد بتلپس 🏆: ؟6
تعداد بلکسل 🏅: ؟0
تعداد گان های مکس 🔫:؟همه گان های smg و ar مکس شده مودرن
تعداد کمو ها🔫:؟134
🪙پلتفرم هایی ک لینکه و اینکه به هرکدوم دسترسی دارید یا ن و کدوم ها انلینک میشه📝:؟ Xboxو psn هر دوش هم آنلینک میشه
🟢توضیحات اکانت :
مثل بچه ام ازش نگهداری کردم🥲
قیمت : 2900T
🟣با فروش اکانت های خودتون🟣
اکانت هاتون رو ت این فرم
بفرستید⬇️
لول 0️⃣: ؟پرستیج 4 لول 13
تعداد سیپی🪙: ؟1000
تعداد باندل 💀: ؟0
تعداد بتلپس 🏆: ؟6
تعداد بلکسل 🏅: ؟0
تعداد گان های مکس 🔫:؟همه گان های smg و ar مکس شده مودرن
تعداد کمو ها🔫:؟134
🪙پلتفرم هایی ک لینکه و اینکه به هرکدوم دسترسی دارید یا ن و کدوم ها انلینک میشه📝:؟ Xboxو psn هر دوش هم آنلینک میشه
🟢توضیحات اکانت :
مثل بچه ام ازش نگهداری کردم🥲
قیمت : 2900T
❤5
لول 0️⃣: 25
تعداد سیپی🪙: 700
تعداد باندل 💀: 1
تعداد بتلپس 🏆: 3
تعداد بلکسل 🏅: 0
تعداد گان های مکس 🔫: تقریباً همه ی گان های MW3
تعداد کمو ها🔫:65
🪙پلتفرم هایی ک لینکه و اینکه به هرکدوم دسترسی دارید یا ن و کدوم ها انلینک میشه📝:؟psn لینکه و قابلیت انلینک داره
🟢توضیحات اکانت :
اکانت خوبیه باندل هوملندر و یه باندل گان داره و تقریباً از آخرین سیزن mw2 هر چی چلنج تو گیم بوده رو گرفته
سه تا هم بتل پس داره که همه صد درصد شدن
25تا هم فینیشر خوب داره
2100T
تعداد سیپی🪙: 700
تعداد باندل 💀: 1
تعداد بتلپس 🏆: 3
تعداد بلکسل 🏅: 0
تعداد گان های مکس 🔫: تقریباً همه ی گان های MW3
تعداد کمو ها🔫:65
🪙پلتفرم هایی ک لینکه و اینکه به هرکدوم دسترسی دارید یا ن و کدوم ها انلینک میشه📝:؟psn لینکه و قابلیت انلینک داره
🟢توضیحات اکانت :
اکانت خوبیه باندل هوملندر و یه باندل گان داره و تقریباً از آخرین سیزن mw2 هر چی چلنج تو گیم بوده رو گرفته
سه تا هم بتل پس داره که همه صد درصد شدن
25تا هم فینیشر خوب داره
2100T
❤5👍1
لول :20
تعداد سیپی:0
تعداد باندل :3
تعداد بتلپس :دقیق نمیدونم 5 یا 6تا
تعداد بلکسل :0
تعداد گان های مکس :0
تعداد کمو ها:200خورده ای
پلتفرم هایی ک لینکه و اینکه به هرکدوم دسترسی دارید یا ن و کدوم ها انلینک میشه:بتل نت . ایکس باکس. پلی استیشن همش رو میشه آن لینک کرد
توضیحات اکانت :اکانته قدیمیه هستش از هالووین پارسال بتل پس داره چنتا نداره از اون هالووین تا الان چون بازی نمیکنم میخوام بفروشم پول لازم هستم اکانته خوبیه کمو های قدیمی زیاد داره
برای اگهی رایگان اکانتتون
فرم بالارو پرکرده و برام بفرستید
@mahziaramini
قیمت
۲ ت
تعداد سیپی:0
تعداد باندل :3
تعداد بتلپس :دقیق نمیدونم 5 یا 6تا
تعداد بلکسل :0
تعداد گان های مکس :0
تعداد کمو ها:200خورده ای
پلتفرم هایی ک لینکه و اینکه به هرکدوم دسترسی دارید یا ن و کدوم ها انلینک میشه:بتل نت . ایکس باکس. پلی استیشن همش رو میشه آن لینک کرد
توضیحات اکانت :اکانته قدیمیه هستش از هالووین پارسال بتل پس داره چنتا نداره از اون هالووین تا الان چون بازی نمیکنم میخوام بفروشم پول لازم هستم اکانته خوبیه کمو های قدیمی زیاد داره
برای اگهی رایگان اکانتتون
فرم بالارو پرکرده و برام بفرستید
@mahziaramini
قیمت
۲ ت
❤1👍1🏆1
لول 0️⃣: ؟۵۰
تعداد سیپی🪙: ۷۵۰؟
تعداد باندل 💀: ۲۳؟
تعداد بتلپس 🏆:۵ ؟
تعداد بلکسل 🏅: ۳؟
تعداد گان های مکس 🔫:؟مدرن۳ و مدرن ۲ مکس
تعداد کمو ها🔫:؟۳۳تا
🪙پلتفرم هایی ک لینکه و اینکه به هرکدوم دسترسی دارید یا ن و کدوم ها انلینک میشه📝:؟به همه لینک
🟢توضیحات اکانت : اکانت بسیار خوبی و باندل های کمیاب داره مثل اسنوب داگ خیلی اسکین قوی داره
🟢برای اگهی رایگان اکانتتون
فرم بالارو پرکرده و برام بفرستید⬇️
@mahziaramini☑️
تعداد سیپی🪙: ۷۵۰؟
تعداد باندل 💀: ۲۳؟
تعداد بتلپس 🏆:۵ ؟
تعداد بلکسل 🏅: ۳؟
تعداد گان های مکس 🔫:؟مدرن۳ و مدرن ۲ مکس
تعداد کمو ها🔫:؟۳۳تا
🪙پلتفرم هایی ک لینکه و اینکه به هرکدوم دسترسی دارید یا ن و کدوم ها انلینک میشه📝:؟به همه لینک
🟢توضیحات اکانت : اکانت بسیار خوبی و باندل های کمیاب داره مثل اسنوب داگ خیلی اسکین قوی داره
🟢برای اگهی رایگان اکانتتون
فرم بالارو پرکرده و برام بفرستید⬇️
@mahziaramini☑️
❤2👍1🏆1
💵فرصت درامدزایی 💵
🟣با فروش اکانت های خودتون🟣
اکانت هاتون رو ت این فرم
بفرستید⬇️
لول 0️⃣: 50
تعداد سیپی🪙: 0
تعداد باندل 💀: 0
تعداد بتلپس 🏆: 0
تعداد بلکسل 🏅: 0
تعداد گان های مکس 🔫:اکثرا لول بالا
تعداد کمو ها🔫:بیشتر اس ام جی ها دایمند و رایفل ها گلد
🪙پلتفرم هایی ک لینکه و اینکه به هرکدوم دسترسی دارید یا ن و کدوم ها انلینک میشه📝:همه پلتفرم ها قابل دسترسی هستن و لینک هم میشن
🟢توضیحات اکانت : اسکین بتا بلک اپس 6 رو تا استایل سبز باز شده. بیشتر اس ام جی ها دایمند یعنی فقظ یک یا دوتا دایمند نشده و رایفل ها هم گلد باز شده بیشترشون و تا چلنج دایموند باز شدن یعنی با رایفل ها چند مچ پلی بدین باز میشه کمو دایمند برای رایفل ها هم
🟢برای اگهی رایگان اکانتتون
فرم بالارو پرکرده و برام بفرستید⬇️
@mahziaramini☑️
در ضمن اکانت هایی ک اگهی میشن قبلش هم فروشنده هم اکانت چک شدن ✅
۱۹۹۰ت
🟣با فروش اکانت های خودتون🟣
اکانت هاتون رو ت این فرم
بفرستید⬇️
لول 0️⃣: 50
تعداد سیپی🪙: 0
تعداد باندل 💀: 0
تعداد بتلپس 🏆: 0
تعداد بلکسل 🏅: 0
تعداد گان های مکس 🔫:اکثرا لول بالا
تعداد کمو ها🔫:بیشتر اس ام جی ها دایمند و رایفل ها گلد
🪙پلتفرم هایی ک لینکه و اینکه به هرکدوم دسترسی دارید یا ن و کدوم ها انلینک میشه📝:همه پلتفرم ها قابل دسترسی هستن و لینک هم میشن
🟢توضیحات اکانت : اسکین بتا بلک اپس 6 رو تا استایل سبز باز شده. بیشتر اس ام جی ها دایمند یعنی فقظ یک یا دوتا دایمند نشده و رایفل ها هم گلد باز شده بیشترشون و تا چلنج دایموند باز شدن یعنی با رایفل ها چند مچ پلی بدین باز میشه کمو دایمند برای رایفل ها هم
🟢برای اگهی رایگان اکانتتون
فرم بالارو پرکرده و برام بفرستید⬇️
@mahziaramini☑️
در ضمن اکانت هایی ک اگهی میشن قبلش هم فروشنده هم اکانت چک شدن ✅
۱۹۹۰ت
👎1
لول ♨️ : بلک اپس پلی نشده
تعداد سیپی 🪙 : 500>
تعداد باندل 👤 : 21 باندل مدرن وارفیر
تعداد بتلپس ⚔ : ۲ بتل پس مدرن ۳ و ۳ بتل پس مدرن ۲
تعداد بلکسل ⚔ : 0
سیو / پلتفرم 💾 : همه
توضیحات اکانت ⚖ :
اکانت دارای ۲۰ باندل مدرن وارفیر با اپراتورای خیلی ترای هارد هست من سعی کردم با سیپیا بیشتر اپراتورای خفن بگیرم زمان مدرن ، بلک اپس پلی نشده و دلیل قیمت پایینشم اینه وگرنه بالای ۱۵ تومن خرج اکانت شده (با دلار ۶۰ تومن)
۲ تا کمو نوک داره برای سیزنای اخر مدرن (یدونه کمو نوک ریسرجنس یدونه هم بتل)
به همراه کمو قرمز زامبی مدرن
۳۵ تا هم کمو ایونت
۲ ماه گیمپس رو اکانت ایکس باکسی که بهش لینکه هست که اگه خواستید گان لول اپ کنید تو بلک اپس بتونید تو مولتی یا زامبی انجام بدید
قیمت 7800T
تعداد سیپی 🪙 : 500>
تعداد باندل 👤 : 21 باندل مدرن وارفیر
تعداد بتلپس ⚔ : ۲ بتل پس مدرن ۳ و ۳ بتل پس مدرن ۲
تعداد بلکسل ⚔ : 0
سیو / پلتفرم 💾 : همه
توضیحات اکانت ⚖ :
اکانت دارای ۲۰ باندل مدرن وارفیر با اپراتورای خیلی ترای هارد هست من سعی کردم با سیپیا بیشتر اپراتورای خفن بگیرم زمان مدرن ، بلک اپس پلی نشده و دلیل قیمت پایینشم اینه وگرنه بالای ۱۵ تومن خرج اکانت شده (با دلار ۶۰ تومن)
۲ تا کمو نوک داره برای سیزنای اخر مدرن (یدونه کمو نوک ریسرجنس یدونه هم بتل)
به همراه کمو قرمز زامبی مدرن
۳۵ تا هم کمو ایونت
۲ ماه گیمپس رو اکانت ایکس باکسی که بهش لینکه هست که اگه خواستید گان لول اپ کنید تو بلک اپس بتونید تو مولتی یا زامبی انجام بدید
قیمت 7800T
👍2