MAHCOD | مهکد وارزون
10.6K subscribers
5.53K photos
1.19K videos
71 files
972 links

سرویس گیمینک و خدمات وارزون
با ۴۰هزار فالوور و
۵۲۰۰ رضایت
@Mahcodrezayat
پیام های پین شده رو ببنید❤️
مدیریت⬇️برای خرید
@mahziaramini
اینستاگرام مهکد ⬇️
instagram.com/mahcod
۶سال سابقه🔥
سوالات متعدد+نحوه خرید⬇️
https://zil.ink/mahcod
Download Telegram
ایونت پس مید سیزن

اپراتور رایگان خواهیم داشت
🗿37💔3😢2
اینم اپراتور جدید مید سیزن

خیلی عجیبه ۱۲ روز نبودیم گیم داره به باغ وحش تبدیل میشه چرا اسکین های مید سیزن اینقدر چرته😐
💔44🤯3🗿3
💔101🎉3😢1
اپدیت مید سیزن 4 منتشر شد

حجم اپدیت به شرح زیر است

.پلی‌استیشن ۵ (PS5): حدود ۱۷.۵ گیگابایت
.پلی‌استیشن ۴ (PS4): حدود ۲۲ گیگابایت
.ایکس‌باکس (Xbox): حدود ۲۴ گیگابایت
. بتل‌نت (Battlenet): حدود ۱۳ گیگابایت
🗿6❤‍🔥2
از سری اسکین های میدسیزن💔
💔49😢7🤯5
بخش دیگری از اسکین های مید سیزن

بازم اینا بهترن
👍23💔7❤‍🔥2👏1
از فردا سفارشات مونده انجام خواهد شد

هچنین فروش هم باز میشه
و قیمت ها گذاشته میشه
❤‍🔥4👍2
در اپدیت مید سیزن تمام اسلحه هایی ک رنگ سبز دارن باف(قوی) شدن و یدونه krig c نرف (ضعیف)شده.
👍9
ایرانسل تا ۷۰ درصد گران شد💔
💔20😢1
فردا از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۸:۳۰
به مدت ۴ ساعت سرورهای کالاف به حالت افلاین در میان بدون دلیل خاصی

داخل لیست عنوان وارزون نیست ولی احتمالی که اونم افلاین بشه چون بلک اپس میشه هست
💔15
از سری باندلهای سم میدسیزن😂
🤣19🎉1
اکسپی دوبرابر تا ۳روز دیگر برقراره
❤‍🔥13👏1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
❤‍🔥4
شارژ 5000 سیپی برای مشتری گلمون همین الان داغ🔥

و براشون باندل بالرینا ، ایونت پس و بتل پس خریداری کردیم
🔥3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فعالسازی ۵هزار سیپی داغ همین الان واسه داش ممد🔥

رفقا با ادمین ها در حال انجام سفارشات شما هستیم❤️
❤‍🔥2
فروش باز شد

بعد از تقریبا ۲۰ روز محدودیت های اینترنت و مشکلاتی ک خودتون بهتر میدونید ، دیگ از امروز بعد از به اتمام رسوندن سفارشات مونده سایت و فروش باز شدند

موجودی پک های سیپی محدوده
(تخفیف هم گذاشتیم داخل سایت)

جهت دیدن قیمت ها و اشنایی با خدمات ما کلیک کنید👇🏽
https://zil.ink/mahcod

برای مشاوره و ثبت سفارش فقط به ایدی من پیام بدید👇🏽
@mahziaramini
❤‍🔥5
خبر اینکه بعد از آپدیت Season 4 Reloaded تیم Ricochet تغییرات مخفیانه ای در آنتی چیت اعمال کردن و حالا آنتی چیت در هنگام لانچ بازی به صورت پروسس کلاینت مجزا درومده.

یعنی یه چیزی مشابه کلاینت آنتی چیت ولورانت و یا EAC که به صورت مجزا نصب میشن و همیشه رو سیستم هستن.

این تغییر احتمالا هنوز در نسخه اولیه هست و میشه امیدوار بود با تغییر مکانیزم آنتی چیت به پروسس و کلاینت مجزا، شاهد این باشیم که چیتر ها سخت تر بتونن سیستم دیتکشن آنتی چیت رو دور بزنن.
👍9
من دیگه طاقت دیدن باندلهای جدیدو ندارم اخه چیه ایناااا🗿
🤣20