یه تشکر هم میکنم
از تمام کسانی که مهکد و من رو قابل میدونن و از ما خرید میکنند🩸
واقعا تعدادتون خیلی بالاس ولی از همینجا بوس به کله تک تکتون🩸
از تمام کسانی که مهکد و من رو قابل میدونن و از ما خرید میکنند
واقعا تعدادتون خیلی بالاس ولی از همینجا بوس به کله تک تکتون
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥23❤🔥5👍4😍3🤯2
بهترین گان کنار hdr
نظر شما راجب saug
گان خوبیه❤️🔥
پسندم نیست🗿
نظر شما راجب saug
گان خوبیه❤️🔥
پسندم نیست🗿
❤🔥64🗿30
MAHCOD | مهکد وارزون
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤🔥5🎉2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔥3❤🔥2
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥13❤🔥4😍3👍2
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥4❤🔥1
دو رضایت داغ از فعالسازی بتل پس❤️🔥
رفقا زیر 5k سیپی به ندرت موجود میشه هر یکی ک موجود بشه من همینجا میزارم
رفقا سفارشات زیاده داریم پشت سر هم انجام میدیم❤️
رفقا زیر 5k سیپی به ندرت موجود میشه هر یکی ک موجود بشه من همینجا میزارم
رفقا سفارشات زیاده داریم پشت سر هم انجام میدیم❤️
❤🔥3👍3🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
👍2🔥2❤🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
❤🔥2👍2
پک ۱۴ اپراتور تخف.فیف خورد
👇 👇 👇
توضحیات کامل پک
690T❌
590T✅
کاملا قانونی با ضمانت
برای ثبت سفارش و مشاوره👇
@mahziaramini
توضحیات کامل پک
قیمت داخل پست بالا برای
قدیم هست
690T
590T
کاملا قانونی با ضمانت
برای ثبت سفارش و مشاوره
@mahziaramini
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤🔥2🔥1
برگاتون بریزه
🟠 پرک اسپشلیست رو در مید سیزن میتونید از buy station بخرید
🟣 با خرید اسپشلیست تمام پرک ها یکجا براتون فعال میشه
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤🔥11🤯1
مدرن وارفر ۴ در حال حاضر شامل Omnimovement نمیشه. مشخص نیست که آیا اوضاع در این زمینه با نزدیک شدن به سال آینده تغییر خواهد کرد یا نه.
اگر یادتون باشه قبلتر متوجه شده بودیم که مکانیک های موومنت MW4 با BO7 که امسال میاد یکسان خواهد بود ولی در حال حاضر مثل اینکه اوضاع تغییر کرده.
من موافقم اگر قرار باشه چیزی شبیه MWIII که سریع و روان بود دوباره داشته باشیم، اما کاملاً مخالفم اگر قرار باشه دوباره برگردیم به چرندیات MWII. امیدوارم گزینهی اول باشه، نه دومی.
با این اخبار تمام چیزهایی ک فک میکردیم اشتباه بوده
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤🔥7👍4