بنده، برای ادامه حیات به یه عالمه دوستای نازنازی، جهت رفتن به پیک نیک و خوردن چایی بابونه به همراه کیک وانیلی، توی این هوای بهاری نیاز دارم🧸☁️🧁°.★
«روزی خواهیم دانست، چرا اینهمه رنج کشیدیم، چرا زندگی اینطور بود؛ اما فعلاً باید زندگی کرد.»
تیکهکتاب←نمایشنامه سه خواهر
Forwarded from -𝐵𝑙𝑢𝑒
Geceler
Nilüfer
🐻—☆قابلیت اینو دارم ساعت ها به صدای جادویی نیلوفر گوش بدم و خسته نشم꙳.°
𖧧▫️ 𔗫▫️ ⋆ ✩▫️
کاش حداقل یه درختی، گیاهی، چیزی بودم، نه میدونستم خاورمیانه چیه نه میدونستم کانفینگ و پروکسی چیه. فقط فتوسنتز.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
باشد که دیگر خودمان را از نگاه افرادی که هرگز مارا ندیده اند نبینیم▫️ ▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM