اینکه میگن وقت مناسبی برای دانشجو بودن در ایران نیست هم جالبه. در واقع اصلا وقت مناسبی برای انسان بودن در ایران نیست.
همه فکر میکنن آدمایی که براشون مهمن، برای همیشه کنارشون میمونن. ولی این چیزی جز یک آرزوی پوچ نیست. هیچکس قول نداده که این یه چیز قطعیه. ولی به هر دلیلی، آدما باور دارن که این راسته.
₊°☆zenitsu→Demon Slayer
بنده، برای ادامه حیات به یه عالمه دوستای نازنازی، جهت رفتن به پیک نیک و خوردن چایی بابونه به همراه کیک وانیلی، توی این هوای بهاری نیاز دارم🧸☁️🧁°.★
«روزی خواهیم دانست، چرا اینهمه رنج کشیدیم، چرا زندگی اینطور بود؛ اما فعلاً باید زندگی کرد.»
تیکهکتاب←نمایشنامه سه خواهر
Forwarded from -𝐵𝑙𝑢𝑒
Geceler
Nilüfer
🐻—☆قابلیت اینو دارم ساعت ها به صدای جادویی نیلوفر گوش بدم و خسته نشم꙳.°
𖧧▫️ 𔗫▫️ ⋆ ✩▫️
کاش حداقل یه درختی، گیاهی، چیزی بودم، نه میدونستم خاورمیانه چیه نه میدونستم کانفینگ و پروکسی چیه. فقط فتوسنتز.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
باشد که دیگر خودمان را از نگاه افرادی که هرگز مارا ندیده اند نبینیم▫️ ▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM