«امید، گاهی کوچکترین و سرسختترین چیز دنیاست.»
تیکهکتاب←پروانه های سیاه ࣪ ִֶָ ★
اینکه میگن وقت مناسبی برای دانشجو بودن در ایران نیست هم جالبه. در واقع اصلا وقت مناسبی برای انسان بودن در ایران نیست.
همه فکر میکنن آدمایی که براشون مهمن، برای همیشه کنارشون میمونن. ولی این چیزی جز یک آرزوی پوچ نیست. هیچکس قول نداده که این یه چیز قطعیه. ولی به هر دلیلی، آدما باور دارن که این راسته.
₊°☆zenitsu→Demon Slayer
بنده، برای ادامه حیات به یه عالمه دوستای نازنازی، جهت رفتن به پیک نیک و خوردن چایی بابونه به همراه کیک وانیلی، توی این هوای بهاری نیاز دارم🧸☁️🧁°.★
«روزی خواهیم دانست، چرا اینهمه رنج کشیدیم، چرا زندگی اینطور بود؛ اما فعلاً باید زندگی کرد.»
تیکهکتاب←نمایشنامه سه خواهر