از الان برنامهام برای کل پاییز و زمستون مشخصه؛ هر وقت سردم بشه، بهجای اینکه لباس بپوشم تا گرم شم، یه تابستون فن رو میندازم توی آتیش. اینجوری با لذت بیشتری گرم میشم▫️ ▫️ ▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
من از آدمهایی که هر کاری میکنن تا نشون بدن خیلی زرنگن بدم میاد. ترجیح میدم با یه آدم ساده و صادق طرف باشم، حتی اگه خیلی هم باهوش نباشه▫️ ▫️
. ݁₊تیکه کتاب←The Catcher in the Rye
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
فکر کنم یه باگ بزرگ از بزرگسالی هم این باشه که وقتی میرم بیرون، لحظهشماری میکنم که هرچه زودتر برگردم خونه.▫️ ▫️ ▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
دیدن انیمیشن "over the garden wall" توی فصل پاییز همیشه یکی از مورد علاقه های من باقی میمونه▫️ ✩₊˚▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM