46 روز دیگه پاییزِ. خبر خوب اینکه بارون میاد، بوی خاک بارونخورده میپیچه توی خونه، هات چاکلت و چایی دارچینی میخوریم. تا اونموقع دووم بیارید.
▫️ ▫️ ▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
کتاب بخونید، شبا زود بخوابید، غذای سالم بخورید، روتین پوستیتون رو انجام بدین و از ادمای تابستون فن دوری کنید.
« فکر میکنی فردا بهتر خواهد بود؟
– فردا همیشه همین امروز است. »
– فردا همیشه همین امروز است. »
از نمایشنامه : در انتظار گودو🐇
"من آدمی هستم که نمیتواند با مردم راحت باشد، حتی وقتی آنها را دوست دارم. من با آنها بازی میکنم، حتی وقتی میخواهم صادق باشم. این دردناک است، اما این حقیقت من است؛ من زیرزمینی زندگی میکنم، در جایی که هیچ نور و هیچ امیدی نیست، و با این حال، من خودم را باور دارم."
از کتاب : یادداشت های زیر زمینی🕯️
یه افسانه هست که میگه :
داستان زندگی آدمای کتابخون تو یه کتاب نوشته شده اونا انقدر کتاب میخونن تا کتاب زندگی خودشونو پیدا کنن🦢🪞☁️