Let's help
4.02K subscribers
307 photos
31 videos
1 file
11 links
برای کمک به بچه ها و نیازمند ها و حیوانات ‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌‌‌
ناشناس @talkytonegbot ‌ ‌‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌
Download Telegram
تمامی ۲۰۰ میلیون تومانی که جمع کردید سمیه جان جای بنده رفتن کمک کردن
باقی مدارک و عکس و فیلم ها توی پیج اینستاشون هست
Somayeh.mirakhorli
89❤‍🔥4💋1
این شد دومین باری که ۲۰۰ میلیون جمع و کمک کردید...
سه چهار هزار نفرید ولی لطفتون به بچه ها و اعتمادتون به من از ميلیون ها خیریه های میلیون نفری بیشتره.
🔥15511💋1
خدا حفظتون کنه.
💘1127❤‍🔥3💋2
سلام به همگی
94💘5💋2🍓1
آیا مجددا خواستار از سرگیری کمک های این چنل هستید؟
👍617💔8💋4🍓31
نشر بدید
😭121💔95
سلام نگار خوبی ؟ ببخشید مزاحم میشم یه موردی پیش اومده حقیقتا نمیدونم چطوری توضیح بدم
ولی من دوستم ۴ ساله طوطی داره و خیلی شرایط خانوادگی درست درمونی نداره اصلا سر هزینه هاش باهاش راه نمیان و کلا وضعیت خانوادگی اوکی نیست ( حالا شاید با خودت بگی چرا از اول پت گرفته ولی باید بگم اون موقع خیلی کوچیک بود و فکر نمیکرد انقدر مسئولیت داشته باشه😭 ) بعد از یه مدت که دید خیلی اذیت میکنن و نمیشه سعی کرد واگذارش کنه ولی چون طوطیش از بچگی تربیت نشده بود و خیلی گاز میگرفت و اذیت میکرد اون خانومی که سرپرستیشو قبول کرده بود برش گردوند و دوستم دیگه با هر بدبختی ای شده تا الان تو شرایط خوب از طوطیش نگهداری کرد
بعر الان یه وضعیت خیلی حاد پیش اومده از دیروز تاحالا طوطیش مسموم شده و هزینه درمانش بالاس و اگه مسمومیتش برطرف نشه یا کلا دفع نکنه ممکنه نمونه دیگه
از اون طرف فشار خانواده هست که حاضر نیستن هزینه کنن براش و حال دوستمم واقعا خوب نیست هرچی بهش گفتم بیاد اینجا پیام بزاره قبول نکرد روش نمیشه بیاد کمک بگیره
میخواستم بپرسم امکانش هست از بچه ها کمک بگیری هر کی در هرحدی که در توانش هست کمک کنه که بتونه هزینه درمان طوطیشو بده؟
#ارسالی
51
حساب کردم واریزی هاتون سه میلیون شد همین ده دقیقه🔥
۷.۴۷۵ مونده
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
72🍓2
Let's help
Photo
ممنون بابت فوروارد خوشگلا
https://t.me/BraincellBroadcast

https://t.me/LotusBooks_ir
🍓232
Forwarded from persèphone
سلام نگار شبت بخیر
من کسیم که طوطیم مریض شده
خواستم بگم ۱۴ تومن جمع شد تا الان
ولی من هنوز کسیو پیدا نکردم که برام امپولو پیدا کنه
دکتره گفته قیمت امپوله هندیش ۱۰-۱۵ تومنه فرانسویش حدودا ۲۵ تومنه ولی گفت اگه خودم اشنا پیدا کنم از داروخونه برام ارزوتر میفته
اگه طوطیم بعد پنج روز خوب نشه پنج روز دیگه هم بستری میشه که هزینش دو برابر میشه یعنی به جز اون ده تومنی که واسه این پنج روز ازم میگیرن ده تومن دیگه هم میگیرن
من هنوز پولی که طوطیم نیاز داره رو جمع نکردم ولی الان حداقل پول امپولش جمع شده
میشه این عکسی که الان میفرستمو بذاری چنلت که اگه کسی تو داروخونه اشنا داره این امپولو برام پیدا کنه؟
😭765
Forwarded from persèphone
38
ممنونم بابت فوروارد عزیزان
🍓40