در مورد خودت آخرین حرف من این است: از گذشته نترس چنانچه مردم بگویند جبران ناپذیر است باور نکن! این کار فقط با پذیرش کامل گذشتهات به عنوان بخشی ناگزیر از تکامل زندگی و شخصیتت امکانپذیر است و با سر فرود آوردن در برابر تک تک رنجهایی که کشیدهای.
📕 اعماق
✍🏽 #اسکار_وایلد
📕 اعماق
✍🏽 #اسکار_وایلد
👍4
خدا آن چيزى است كه كودكان مى دانند ، نه بزرگسالان ؛
بزرگسالان وقت خود را براى غذا دادن به گنجشكان هدر نمى دهند.
📕 رفيق اعلى
✍🏻 #كريستين_بوبن
📚 @khasmokhatb
بزرگسالان وقت خود را براى غذا دادن به گنجشكان هدر نمى دهند.
📕 رفيق اعلى
✍🏻 #كريستين_بوبن
📚 @khasmokhatb
❤12
هیچکس تو را به خاطر نخواهد آورد اگر افکارت را
چون رازی در سینه محفوظ داری
خودت را مجبور به بیان آنها کن
به دوستان و همهی آنهایی که دوستشان داری
بگو چقدر برایت ارزش دارند
اگر نگویی فردایت مثل امروز خواهد بود
و روز بی ارزشی خواهی داشت...
📕همراه_با_عشق
✍🏻 #گابریل_گارسیا_مارکز
📚@khasmokhatb
چون رازی در سینه محفوظ داری
خودت را مجبور به بیان آنها کن
به دوستان و همهی آنهایی که دوستشان داری
بگو چقدر برایت ارزش دارند
اگر نگویی فردایت مثل امروز خواهد بود
و روز بی ارزشی خواهی داشت...
📕همراه_با_عشق
✍🏻 #گابریل_گارسیا_مارکز
📚@khasmokhatb
❤7
بزرگترین اشتباهی که می توانیم انجام دهیم این است که به آدمها،
طولانی تر از آنچه که لیاقتش را دارند،
اجازه دهیم در زندگیمان بمانند
✍🏼 #ساراماگو
طولانی تر از آنچه که لیاقتش را دارند،
اجازه دهیم در زندگیمان بمانند
✍🏼 #ساراماگو
👍10❤2
هرگز نه از دزدان بترسیم نه از آدمکُشان !
آنها خطرات بیرونیاند ، خطرات کوچکاند ، از خودمان بترسیم ...!
دزدان واقعی، پیش داوریهای ما هستند !
آدمکشهای واقعی، نادرستیهای ما هستند !
چه اهمیتی دارد آنچه سرهای ما را یا کیسههای پولمان را تهدید میکند !
نیندیشیم جز در آنچه که روحمان را تهدید میکند !
✍🏽 #ویکتور_هوگو
📕 بی نوایان
آنها خطرات بیرونیاند ، خطرات کوچکاند ، از خودمان بترسیم ...!
دزدان واقعی، پیش داوریهای ما هستند !
آدمکشهای واقعی، نادرستیهای ما هستند !
چه اهمیتی دارد آنچه سرهای ما را یا کیسههای پولمان را تهدید میکند !
نیندیشیم جز در آنچه که روحمان را تهدید میکند !
✍🏽 #ویکتور_هوگو
📕 بی نوایان
👏3👍2❤1
زندگی هيچ چيزِ بزرگی ندارد. زندگی پُر است از چيزهای كوچک اما اگر تو بدانی كه چطور با اين چيزهایِ كوچک خوش باشی، آنها را به چيزهای بزرگ دگرگون خواهی كرد...
✍🏼#اشو
📚 @khasmokhatb
✍🏼#اشو
📚 @khasmokhatb
❤10👍1
آدم هوس چیزهایی که مزهاش را نچشیده هرگز نمیکند ولی بعد از اینکه یکبار مزهی نعمتی را چشید آن وقت دیگر محرومیت از آن مشکل است؛ برای اینکه آن وقت آدم خود را به داشتن آن نعمت ذیحق میداند.
📕 بابا لنگدراز
✍🏽 #جین_وبستر
📕 بابا لنگدراز
✍🏽 #جین_وبستر
👍2😢1
برای آزمایش لیاقت یک فرد باید چنین کنید: مانعی در برابر همهی آنچه دلش میخواهد، یا هرآنچه در پیش میگیرد قرار دهید. اگر واقعا لیاقت داشته باشد مانع را از سر راه برمیدارد یا از کنارش راهی پیدا میکند.
✍🏼 #استاندال
📕 سرخ و سیاه
📚@khasmokhatb
✍🏼 #استاندال
📕 سرخ و سیاه
📚@khasmokhatb
❤3
آنچه بیشتر مردم یا دست کم افراد ناموفق از آن بی خبرند این است که زندگی دقیقا به ما همان چیزی را می دهد که می خواهیم .
هر چیزی که برایت پیش می آید، محصول اندیشه های توست. پس اگر می خواهی زندگیت را عوض کنی، باید از عوض کردن اندیشه هایت آغاز کنی.
📕 حکایت دۅلت و فرزانگی
✍🏻 #مارک_فیشر
📚 @khasmokhatb
هر چیزی که برایت پیش می آید، محصول اندیشه های توست. پس اگر می خواهی زندگیت را عوض کنی، باید از عوض کردن اندیشه هایت آغاز کنی.
📕 حکایت دۅلت و فرزانگی
✍🏻 #مارک_فیشر
📚 @khasmokhatb
دلیل آنکه در این عالم فراوانی هنوز فقر هست این است که بسیاری از مردم این قانون اصلی زندگی را نمی فهمند و این حقیقت را نمی یابند که برای قدرت جذب نخست باید بدهند و ببخشند و بدانند آنچه از آنها بیرون می تراود همان را به سوی خود جذب می کنند.
📕 قانون توانگرى
✍🏽 #كاترين_پاندر
📕 قانون توانگرى
✍🏽 #كاترين_پاندر
آنچه بیشتر مردم یا دست کم افراد ناموفق از آن بی خبرند این است که زندگی دقیقا به ما همان چیزی را می دهد که می خواهیم .
هر چیزی که برایت پیش می آید، محصول اندیشه های توست. پس اگر می خواهی زندگیت را عوض کنی، باید از عوض کردن اندیشه هایت آغاز کنی.
📕 حکایت دۅلت و فرزانگی
✍🏻 #مارک_فیشر
📚 @khasmokhatb
هر چیزی که برایت پیش می آید، محصول اندیشه های توست. پس اگر می خواهی زندگیت را عوض کنی، باید از عوض کردن اندیشه هایت آغاز کنی.
📕 حکایت دۅلت و فرزانگی
✍🏻 #مارک_فیشر
📚 @khasmokhatb
ما "سادگی" را نمیپسندیم: از دیدگاه ما "سادگی" به معنای ملالآور، بیهیجان و ابلهانه است. ما این نکته را از یاد بردهایم که سادگی یکی از امور ضروری زندگی انسانی است: هنرِ انسان در بازیابی معنا و لذت در امور کوچک، طبیعی و کم هیاهو. در بهترین شکل آن، "سادگی" گونهای خودآگاهی است که از ورای سردرگمیها و برآشفتگیهایی که ما از واقعیت بنیادی و به دور از پیچیدگی زندگی میسازیم، راه خود را هموار میکند.
📕 عشق رمانتیک
✍🏽 #رابرت_جانسن
📕 عشق رمانتیک
✍🏽 #رابرت_جانسن
مردم خوشبختی و موفقیت را تنها در صورتی به شما میبخشایند که با کمال سخاوت رضا دهید که آنها را با دیگران قسمت کنید. امّا برای اینکه خوشبخت شوید نباید زیاده از حد به دیگران بپردازید. بدین طریق راهی برای خلاصی نیست. خوشبخت بودن و محاکمه شدن یا بدبخت بودن و تبرئه شدن.
📕 سقوط
✍🏽 #آلبر_کامو
📕 سقوط
✍🏽 #آلبر_کامو
بعضی آدمها عین یک گل نایاب هستند، دیگران به جلوهشان حسد میبرند. خیال میکنند این گل نایاب تمام نیروی زمین را میگیرد.
📕 سووشون
✍🏾 #سیمین_دانشور
📕 سووشون
✍🏾 #سیمین_دانشور
👍6
دشنه ی تقدیر
وقتی فرود می آید
که انسان
بیشتر از هر زمان دیگر
خود را در امان می پندارد.
📕 افسانه های تبای
✍🏻 #سوفوکلس
📚 @khasmokhatb
وقتی فرود می آید
که انسان
بیشتر از هر زمان دیگر
خود را در امان می پندارد.
📕 افسانه های تبای
✍🏻 #سوفوکلس
📚 @khasmokhatb
موفقيت يعنى آنطور كه دل خودتان مىخواهد زندگى كنيد، كارى كه خودتان دوستش داريد را انجام دهيد، آدمى كه خودتان دوستش داريد را دوست بداريد، لباسى كه خودتان مىپسنديد را به تن كنيد، در راهى كه خودتان انتخاب كرديد قدم برداريد.
به تعبيری با تمام تأسف، ما بيشتر میپسنديم كه خوشبخت نباشيم، امّا ديگران ما را خوشبخت بدانند، تا اين كه خوشبخت باشيم امّا ديگران ما را بدبخت بدانند.
📕 راز موفقیت
✍🏽 #آنتونی_رابینز
به تعبيری با تمام تأسف، ما بيشتر میپسنديم كه خوشبخت نباشيم، امّا ديگران ما را خوشبخت بدانند، تا اين كه خوشبخت باشيم امّا ديگران ما را بدبخت بدانند.
📕 راز موفقیت
✍🏽 #آنتونی_رابینز
👍7❤1
هرکس باید روی پای خودش بایستد و فقط به خاطر خودش زندگی کند. هرکس به کس دیگر، هر که می خواهد باشد تکیه کند، آخر زمین خواهد خورد ...
📕 آشفته حالان بیداربخت
✍🏼 #غلامحسین_ساعدی
📕 آشفته حالان بیداربخت
✍🏼 #غلامحسین_ساعدی
👍9
کدام تنهایی؟ تو نمیدانی که آدمِ تنها هیچوقت تنها نیست! تو نمیدانی که همهجا بارِ آینده و گذشته همراه ماست!
📕 کالیگولا
✍🏽 #آلبر_کامو
📕 کالیگولا
✍🏽 #آلبر_کامو
👍5❤1
آدمها به هم صدمه میزنند، خواسته و ناخواسته برای هر کسی رخ میدهد. قسمت خوب ماجرا اینجاست که میتوانیم باز سرپا شویم و ببخشیم!
📕بیا_گم_شویم
✍ #ادی_السید
📕بیا_گم_شویم
✍ #ادی_السید
👍13
باید اعتراف کنم که یک آرزو را با خود به گور میبرم:
خیلی دلم میخواهد وقتی که از دنیا رفتم، هر ده سال یکبار، از میانِ مُردهها بیرون بیایم، خودم را به یک کیوسک برسانم و با وجود تنفّری که از رسانههای جمعی دارم، چند روزنامه بخرم.
این آخرین آرزوی من است: روزنامهها را زیرِ بغل میزنم، بعد کورمال کورمال به قبرستان برمیگردم و از فجایعِ این جهان باخبر میشوم؛
و سپس، با خاطری آسوده، در بسترِ امنِ گورِ خود دوباره به خواب میروم
📕 با آخرین نفس هایم
✍🏼#لوئیس_بونوئل
📚@khasmokhatb
خیلی دلم میخواهد وقتی که از دنیا رفتم، هر ده سال یکبار، از میانِ مُردهها بیرون بیایم، خودم را به یک کیوسک برسانم و با وجود تنفّری که از رسانههای جمعی دارم، چند روزنامه بخرم.
این آخرین آرزوی من است: روزنامهها را زیرِ بغل میزنم، بعد کورمال کورمال به قبرستان برمیگردم و از فجایعِ این جهان باخبر میشوم؛
و سپس، با خاطری آسوده، در بسترِ امنِ گورِ خود دوباره به خواب میروم
📕 با آخرین نفس هایم
✍🏼#لوئیس_بونوئل
📚@khasmokhatb
❤3