🔻گزارش تصویری
🔹از اردوی پیاده روی و کوه پیمایی مجتمع فرهنگی ورزشی الزهرا
▪️ویژه دختران پنجشنبه ۲۸ بهمن ماه
▪️ویژه پسران جمعه۲۹ بهمن ماه
🔸به همراه بازدید از کاخ موزه نیاوران
#گردشگری
@kanoonbeheshti
🔹از اردوی پیاده روی و کوه پیمایی مجتمع فرهنگی ورزشی الزهرا
▪️ویژه دختران پنجشنبه ۲۸ بهمن ماه
▪️ویژه پسران جمعه۲۹ بهمن ماه
🔸به همراه بازدید از کاخ موزه نیاوران
#گردشگری
@kanoonbeheshti
▫️#اثر_مرکب
▫️قسمت پنجاه و یکم
▪️گوینده:زهره احمدی
▪️تدوینگر:نرگس سادات حسنی
▪️کانون صدا
🌹@KanoonBeheshti
▫️قسمت پنجاه و یکم
▪️گوینده:زهره احمدی
▪️تدوینگر:نرگس سادات حسنی
▪️کانون صدا
🌹@KanoonBeheshti
Audio
▫️#اثر_مرکب
▫️قسمت پنجاه و یکم
▪️گوینده:زهره احمدی
▪️تدوینگر:نرگس سادات حسنی
▪️کانون صدا
🌹@KanoonBeheshti
▫️قسمت پنجاه و یکم
▪️گوینده:زهره احمدی
▪️تدوینگر:نرگس سادات حسنی
▪️کانون صدا
🌹@KanoonBeheshti
🔰گزارش تصویری ماهانه
• ۱ بهمن شهریار، منطقه کهنز توزیع شیرخشک و تامین نسخ دارویی کودکان زیر ۴ سال
•اعزام شنبه ۲۳ بهمن ،استان هرمزگان شهرستان میناب توزیع شیرخشک ۲۹ بهمن
•اعزام دوشنبه ۲۵ بهمن، شیرخشک منطقه درک استان سیستان بلوچستان توزیع ۱ اسفند
#یک_جرعه_از_فرات
#جهادی
@kheyrieh_forat
@KanoonBeheshti
• ۱ بهمن شهریار، منطقه کهنز توزیع شیرخشک و تامین نسخ دارویی کودکان زیر ۴ سال
•اعزام شنبه ۲۳ بهمن ،استان هرمزگان شهرستان میناب توزیع شیرخشک ۲۹ بهمن
•اعزام دوشنبه ۲۵ بهمن، شیرخشک منطقه درک استان سیستان بلوچستان توزیع ۱ اسفند
#یک_جرعه_از_فرات
#جهادی
@kheyrieh_forat
@KanoonBeheshti
‼️ گزارش تصویری‼️
🟠پنجره بهشتی🔴
🔸حضور دانشجویان توانبخشی در مرکز بهزیستی نارمک
❇️ هر چهارشنبه ی هفته
♨️ با همراهی اساتید دانشکده توانبخشی
🔔برای اطلاعات بیشتر و فعالیت در کانون خیریه به آیدی زیر پیام دهید:
@adibseifadini
واتساپ: 09135380903
🌐 کانون خیریه همای رحمت
@kanoonbeheshti
🟠پنجره بهشتی🔴
🔸حضور دانشجویان توانبخشی در مرکز بهزیستی نارمک
❇️ هر چهارشنبه ی هفته
♨️ با همراهی اساتید دانشکده توانبخشی
🔔برای اطلاعات بیشتر و فعالیت در کانون خیریه به آیدی زیر پیام دهید:
@adibseifadini
واتساپ: 09135380903
🌐 کانون خیریه همای رحمت
@kanoonbeheshti
🔻نتایج دورهی ۲۹ و ۳۰ جشنوارهی دانشجوی نمونه دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی اعلام شد:
▪️آقای دکتر داوود پیرانی نفر اول دکتری تخصصی
▪️خانم راحله کفایی نفر دوم دکترای تخصصی
▪️خانم سیده عصمت حسینی نفر سوم دکترای تخصصی
▪️آقای محمد موحدی نیا نفر اول دستیاری
▪️آقای نوید مختاری نفر اول کارشناسی ارشد/ دکترای حرفهای
▪️خانم پرنیان جمشیدی نفر دوم کارشناسی ارشد/دکترای حرفهای
▪️آقای امیررضا اله قلی پور کومله نفر اول کارشناسی
▪️خانم مهدیه شیخ نفر دوم کارشناسی
▪️آقای دکتر مسلم سارانی شایسته تقدیر دکتری تخصصی
@kanoonbeheshti
▪️آقای دکتر داوود پیرانی نفر اول دکتری تخصصی
▪️خانم راحله کفایی نفر دوم دکترای تخصصی
▪️خانم سیده عصمت حسینی نفر سوم دکترای تخصصی
▪️آقای محمد موحدی نیا نفر اول دستیاری
▪️آقای نوید مختاری نفر اول کارشناسی ارشد/ دکترای حرفهای
▪️خانم پرنیان جمشیدی نفر دوم کارشناسی ارشد/دکترای حرفهای
▪️آقای امیررضا اله قلی پور کومله نفر اول کارشناسی
▪️خانم مهدیه شیخ نفر دوم کارشناسی
▪️آقای دکتر مسلم سارانی شایسته تقدیر دکتری تخصصی
@kanoonbeheshti
🔻فراخوان برپایی نمایشگاه دائمی
🔹دستاورد های معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه
🔸دعوت به همکاری دانشجویان در زمینه های:
▪️ارائه دستاورد های دانشجویی
▪️طراحی نمایشگاهی دستاورد ها
▪️اجرا و به روز رسانی نمایشگاه
🔹زمان ثبت نام:
۲۵ بهمن ماه الی ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰
شماره تلفن ثبت نام: ۲۲۴۳۹۸۵۵
🔹ثبت نام از طریق لینک:
https://sca.sbmu.ac.ir/index.jsp?siteid=49&fkeyid=&siteid=49&pageid=73426
@kanoonbeheshti
🔹دستاورد های معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه
🔸دعوت به همکاری دانشجویان در زمینه های:
▪️ارائه دستاورد های دانشجویی
▪️طراحی نمایشگاهی دستاورد ها
▪️اجرا و به روز رسانی نمایشگاه
🔹زمان ثبت نام:
۲۵ بهمن ماه الی ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰
شماره تلفن ثبت نام: ۲۲۴۳۹۸۵۵
🔹ثبت نام از طریق لینک:
https://sca.sbmu.ac.ir/index.jsp?siteid=49&fkeyid=&siteid=49&pageid=73426
@kanoonbeheshti
شب های پروانه ای 🦋
🔹این بار در کافه کتاب بهشت (درکه)
💠کارگاه شعر و محفل شعر خوانی
🔰همراه با آئین رونمایی از کتاب«حتما سر جنگ داشت با ما تقدیر» اثر دکتر هادی عظیمی، عضو هیئت علمی دانشکده پزشکی
🔸چهارشنبه ۱۱ اسفند ماه ساعت ۱۶
🔹ثبت نام و اطلاعات بیشتر:
@farhangi_ksbmu
واتس اپ 09113968394
#کانون_ادبی
#شب_شعر
🔺کانون های فرهنگی هنری دانشگاه
@kanoonbeheshti
🔹این بار در کافه کتاب بهشت (درکه)
💠کارگاه شعر و محفل شعر خوانی
🔰همراه با آئین رونمایی از کتاب«حتما سر جنگ داشت با ما تقدیر» اثر دکتر هادی عظیمی، عضو هیئت علمی دانشکده پزشکی
🔸چهارشنبه ۱۱ اسفند ماه ساعت ۱۶
🔹ثبت نام و اطلاعات بیشتر:
@farhangi_ksbmu
واتس اپ 09113968394
#کانون_ادبی
#شب_شعر
🔺کانون های فرهنگی هنری دانشگاه
@kanoonbeheshti
🔰سلسله نشست های بررسی مسائل محیط زیست و منابع طبیعی
جلسه نخست،
🔻ارزش و و اهمیت حفاظت از حیات وحش
🗓پنجشنبه، ۱۲ اسفند
⏳ساعت ۱۹.۳۰
📌سخنرانان:
🔹️دکتر صیاد شیخی
دکترای تنوع زیستی دانشگاه تهران
🔹️جناب آقای دانیال نیری
دانشجوی کارشناس ارشد حیات وحش دانشگاه کالیفرنیا
🔹️جناب آقای پوریا سرداری
دانشجوی کارشناسی ارشد علوم زیستی دانشگاه سایمون فریزر کانادا
❗ثبت نام و اطلاعات؛
@KANOONF_JDSB
https://chat.whatsapp.com/B9Unr2FX1BqElOsZLrtbZq
#محیط_زیست 🌱
@kanoonBeheshti
جلسه نخست،
🔻ارزش و و اهمیت حفاظت از حیات وحش
🗓پنجشنبه، ۱۲ اسفند
⏳ساعت ۱۹.۳۰
📌سخنرانان:
🔹️دکتر صیاد شیخی
دکترای تنوع زیستی دانشگاه تهران
🔹️جناب آقای دانیال نیری
دانشجوی کارشناس ارشد حیات وحش دانشگاه کالیفرنیا
🔹️جناب آقای پوریا سرداری
دانشجوی کارشناسی ارشد علوم زیستی دانشگاه سایمون فریزر کانادا
❗ثبت نام و اطلاعات؛
@KANOONF_JDSB
https://chat.whatsapp.com/B9Unr2FX1BqElOsZLrtbZq
#محیط_زیست 🌱
@kanoonBeheshti
▫️نام کتاب: راهنمای مردن با گیاهان دارویی
▫️قسمت هشتم
▪️گوینده: علی مرتضایی
▪️تدوینگر: فاطمه عبدالرسولی
▪️کانون صدا
🌹@KanoonBeheshti
▫️قسمت هشتم
▪️گوینده: علی مرتضایی
▪️تدوینگر: فاطمه عبدالرسولی
▪️کانون صدا
🌹@KanoonBeheshti
Audio
▫️نام کتاب: راهنمای مردن با گیاهان دارویی
▫️قسمت هشتم
▪️گوینده: علی مرتضایی
▪️تدوینگر: فاطمه عبدالرسولی
▪️کانون صدا
🌹@KanoonBeheshti
▫️قسمت هشتم
▪️گوینده: علی مرتضایی
▪️تدوینگر: فاطمه عبدالرسولی
▪️کانون صدا
🌹@KanoonBeheshti
▫️#اثر_مرکب
▫️قسمت پنجاه و دو
▪️گوینده:مولود شکیبا
▪️تدوینگر:نرگس سادات حسنی
▪️کانون صدا
🌹@KanoonBeheshti
▫️قسمت پنجاه و دو
▪️گوینده:مولود شکیبا
▪️تدوینگر:نرگس سادات حسنی
▪️کانون صدا
🌹@KanoonBeheshti
Audio
▫️#اثر_مرکب
▫️قسمت پنجاه و دو
▪️گوینده:مولود شکیبا
▪️تدوینگر:نرگس سادات حسنی
▪️کانون صدا
🌹@KanoonBeheshti
▫️قسمت پنجاه و دو
▪️گوینده:مولود شکیبا
▪️تدوینگر:نرگس سادات حسنی
▪️کانون صدا
🌹@KanoonBeheshti
کانونهای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (KanoonBeheshti)
🔰سلسله نشست های بررسی مسائل محیط زیست و منابع طبیعی جلسه نخست، 🔻ارزش و و اهمیت حفاظت از حیات وحش 🗓پنجشنبه، ۱۲ اسفند ⏳ساعت ۱۹.۳۰ 📌سخنرانان: 🔹️دکتر صیاد شیخی دکترای تنوع زیستی دانشگاه تهران 🔹️جناب آقای دانیال نیری دانشجوی کارشناس ارشد حیات وحش دانشگاه…
🔰گزارش تصویری وبینار ارزش و و اهمیت حفاظت از حیات وحش، پنجشنبه، ۱۲ اسفند
اطلاعات بیشتر
https://instagram.com/kanoonf_jdsb?utm_medium=copy_link
#محیط_زیست🌿🌱
@kanoonbeheshti
اطلاعات بیشتر
https://instagram.com/kanoonf_jdsb?utm_medium=copy_link
#محیط_زیست🌿🌱
@kanoonbeheshti
🔹گزارش تصویری کارگاه "شبهای پروانهای"🦋
چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه، کافه بهشت درکه
همراه با آئین رونمایی از کتاب "حتما سر جنگ داشت با ما تقدیر"
با حضور دکتر ناصر پروانی
دکتر هادی عظیمی
به همراه جمعی از دانشجویان اهل ادب
به صورت حضوری و مجازی
#شب_شعر
#کانون_ادبی
🔺کانون های فرهنگی هنری دانشگاه
@kanoonbeheshti
چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه، کافه بهشت درکه
همراه با آئین رونمایی از کتاب "حتما سر جنگ داشت با ما تقدیر"
با حضور دکتر ناصر پروانی
دکتر هادی عظیمی
به همراه جمعی از دانشجویان اهل ادب
به صورت حضوری و مجازی
#شب_شعر
#کانون_ادبی
🔺کانون های فرهنگی هنری دانشگاه
@kanoonbeheshti
💠به دست خود درختی مینشانم؛
مراسم روز درختکاری در دانشگاه با حضور مسؤولان دانشگاه و وزارت بهداشت برگزار شد.
مراسم کاشت ۵ اصله درخت سیب به مناسبت روز درختکاری روبهروی خانه فرهنگ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مسجد النبی این دانشگاه به همت کانون محیط زیست یکشنبه ۱۵ اسفندماه برگزار شد.
دو نهال مثمر به دست دکتر بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دکتر محمود خدادوست معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه کاشته شد.
در این مراسم که دکتر سمیه اسماعیلی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه، دکتر حائری مشاور رییس دانشگاه، مطهره عابدینی مدیر فرهنگی دانشگاه و نازنین بیات معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی و دکتر محمد رستمینژاد مدیر تربیت بدنی دانشگاه نیز حضور داشتند، نهالی نیز توسط نیکوکار نامدار، پهلوان طالقانی در این محوطه کاشته شد.
🔹در مفدا بهشتی بخوانید
https://mefda.ir/news/276609/
#گزارش_تصویری
#کانون_محیط_زیست
@kanoonbeheshti
مراسم روز درختکاری در دانشگاه با حضور مسؤولان دانشگاه و وزارت بهداشت برگزار شد.
مراسم کاشت ۵ اصله درخت سیب به مناسبت روز درختکاری روبهروی خانه فرهنگ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مسجد النبی این دانشگاه به همت کانون محیط زیست یکشنبه ۱۵ اسفندماه برگزار شد.
دو نهال مثمر به دست دکتر بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دکتر محمود خدادوست معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه کاشته شد.
در این مراسم که دکتر سمیه اسماعیلی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه، دکتر حائری مشاور رییس دانشگاه، مطهره عابدینی مدیر فرهنگی دانشگاه و نازنین بیات معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی و دکتر محمد رستمینژاد مدیر تربیت بدنی دانشگاه نیز حضور داشتند، نهالی نیز توسط نیکوکار نامدار، پهلوان طالقانی در این محوطه کاشته شد.
🔹در مفدا بهشتی بخوانید
https://mefda.ir/news/276609/
#گزارش_تصویری
#کانون_محیط_زیست
@kanoonbeheshti
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
👨💼روز رژیم درمان مبارک👩💼
🔸کاری از فعالین کانون های فرهنگی در دانشکده تغذیه
#رژیم_درمان
@kanoonbeheshti
🔸کاری از فعالین کانون های فرهنگی در دانشکده تغذیه
#رژیم_درمان
@kanoonbeheshti
🔻فراخوان عضویت در شورا های عمومی و انتخابات شورای مرکزی کانون های
▪️ گردشگری (همگام)
▪️ فیلم و عکس
🔹شورای های عمومی و مرکزی
🔸اطلاعات بیشتر و ثبت نام:
@farhangi_ksbmu
kanoonf.behdasht.gov.ir
@kanoonbeheshti
▪️ گردشگری (همگام)
▪️ فیلم و عکس
🔹شورای های عمومی و مرکزی
🔸اطلاعات بیشتر و ثبت نام:
@farhangi_ksbmu
kanoonf.behdasht.gov.ir
@kanoonbeheshti