توت کالی هستم
بر درختی فرتوت
باد را با تن من کاری نیست
حسرت روز رسیدن دارم
در وجودم از دیر
عافیت کرده رسوب
از حضیض این اوج
تا بلندای سقوط
هوس رخت کشیدن دارم
بر درختان دگر
توتهای شیرین
چه غرورآمیزند
باد تا می گذرد از برشان
عاشقانه به زمین می ریزند
مرگشان حاصل سنگینی و شیرین شدن است
بر درختی فرتوت
توت کالی هستم
-از گزند همه آفاق مصون!-
پشه ها دور و برم می لولند ,
بودنم رنگ تجاهل دارد
خوب می دانم, لیک
با همه تلخی,
خود
عاقبت طعمه ی شیرین کلاغان هستم!
سیدحسن حسینی
بر درختی فرتوت
باد را با تن من کاری نیست
حسرت روز رسیدن دارم
در وجودم از دیر
عافیت کرده رسوب
از حضیض این اوج
تا بلندای سقوط
هوس رخت کشیدن دارم
بر درختان دگر
توتهای شیرین
چه غرورآمیزند
باد تا می گذرد از برشان
عاشقانه به زمین می ریزند
مرگشان حاصل سنگینی و شیرین شدن است
بر درختی فرتوت
توت کالی هستم
-از گزند همه آفاق مصون!-
پشه ها دور و برم می لولند ,
بودنم رنگ تجاهل دارد
خوب می دانم, لیک
با همه تلخی,
خود
عاقبت طعمه ی شیرین کلاغان هستم!
سیدحسن حسینی
مولا جان!
ما همان ذره های خاکی هستیم که تو پدرشانی!
نظر لطفت را که دریغ نیست؛ پس کاسه ای ده که تاب برقی از تشعشع آفتابت را داشته باشد.
http://kaalgraph.ir/post/19
ما همان ذره های خاکی هستیم که تو پدرشانی!
نظر لطفت را که دریغ نیست؛ پس کاسه ای ده که تاب برقی از تشعشع آفتابت را داشته باشد.
http://kaalgraph.ir/post/19
بدرود سردار و انشاالله بکم لاحقون قریبا. همان پرچمی را که با حاج احمد متوسلیان بر گنبد خرمشهر برافراشتید و همان بیرقی را که شهید دلاورمهدی باکری آنرا در کنار دجله و قدمگاه امام حسین (ع) بر زمین زد غیرتمندانه به بارگاه زینب کبری (س) رساندی با خون مطهر تو و همه شهیدان آن بارگاه قدسی عهد میبندیم که همان پرچم را بهزودی برفراز قبه الصخره در بیت المقدس شریف به اهتزاز در خواهیم آورد و از آمریکا و اسراییل بانیان اصلی این فتنه و عاملان اصلی همه این جنایات انتقام سختی خواهیم گرفت...
(بخشی از پیام سردار نقدی)
https://telegram.me/kaalgraph
(بخشی از پیام سردار نقدی)
https://telegram.me/kaalgraph
