مادر به اشک روضه به من شیر داده است / در شیرم آب کرده ولی سود با من است... @kaalgraph
میگفت برای عبارت "مدافع حریم انقلاب اسلامی" طرحی بزن. "مدافع حرم" برایشان کم است. اینها میروند تا از مرزهای انقلاب دفاع کنند.
نمیدانستم اولین شهیدی که این لوگو را زیر عکسش میگذارم خود اوست.
حالا دیگر هیچ آرزویی ندارم جز پیوستن به او...
نمیدانستم اولین شهیدی که این لوگو را زیر عکسش میگذارم خود اوست.
حالا دیگر هیچ آرزویی ندارم جز پیوستن به او...