﴿أَنتَ وَلِيُّنا فَاغفِر لَنا وَارحَمنا وَأَنتَ خَيرُ الغافِرينَ * وَاكتُب لَنا في هذِهِ الدُّنيا حَسَنَةً وَفِي الآخِرَةِ إِنّا هُدنا إِلَيكَ﴾
﴿رَّبَّنَا عَلَيْكَ تَوَكَّلْنَا وَإِلَيْكَ أَنَبْنَا وَإِلَيْكَ الْمَصِيرُ﴾
.
في حلْكةِ هذا الليلِ نَجمتان تلتمعان فحَسب ارجوكِ لا تَرمشي"
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
كل الأمور اللي جالسين نعاني منها اليوم ، الأكيد أننا بنتجاوزها في يوم من الأيام ، إلى درجة أن الله راح يرزقنا بسعادة تخلينا ننسى من ايش كنا نعاني أصلاً🤍.
قدّ تكون الذِكريات أحيانًا وحشًا كاسراً يُنهي حياة صاحِبُها .. خصوصًا إذا كانت سيئة أو مُحزِنة .
يا مَن لكِ الوبّاصُ صَغُرَ تَضرُّعًا
والسيفُ حدَّ شباتَهُ في حاجِبيك
مِن شعرِكِ اللَيلُ قَد إقتبسَ الظلام
والريمُ أذعَنَ سارِحًا في مُقلتيك
والسيفُ حدَّ شباتَهُ في حاجِبيك
مِن شعرِكِ اللَيلُ قَد إقتبسَ الظلام
والريمُ أذعَنَ سارِحًا في مُقلتيك
طب لو هما مش من نصيبنا ،
بنقابلهم ليه ؟
بنقابلهم عشان نعرف إن مش كل الأشخاص مناسبة لينا بنقابلهم عشان لما يجي الشخص الصح والمناسب نعرف قيمته ونعرف نقدره و نتمسك بيـه بنقابلهم عشان يكونوا درس لينا ونتأكد
إن مش أي حد ينفع يدخل حياتنا كده بالساهل !
بنقابلهم ليه ؟
بنقابلهم عشان نعرف إن مش كل الأشخاص مناسبة لينا بنقابلهم عشان لما يجي الشخص الصح والمناسب نعرف قيمته ونعرف نقدره و نتمسك بيـه بنقابلهم عشان يكونوا درس لينا ونتأكد
إن مش أي حد ينفع يدخل حياتنا كده بالساهل !