"زباله جمع کن نباشیم"
اغلب مردم تعریف و تمجیدها را ظرف چند دقیقه فراموش میکنند، اما یک اهانت را سالها به خاطر میسپارند...!
آنها مانند زباله جمعکنهایی هستند که هنوز توهینی را که مثلا بیست سال پیش به آنها شده با خود حمل میکنند و بوی ناخوشایند این زبالهها همواره آنان را میآزارد.
@itheweird
اغلب مردم تعریف و تمجیدها را ظرف چند دقیقه فراموش میکنند، اما یک اهانت را سالها به خاطر میسپارند...!
آنها مانند زباله جمعکنهایی هستند که هنوز توهینی را که مثلا بیست سال پیش به آنها شده با خود حمل میکنند و بوی ناخوشایند این زبالهها همواره آنان را میآزارد.
@itheweird
زندگي پر از انتخابه و ما واقعا تو هر دقيقه داريم تصميم ميگيرم ،تصميم به ادامه دادن و جنگيدن .
گاهي انقدر غمگين ميشم كه حس ميكنم همه مشكلات دنيا مال منه ولي تو اين شرايط كافيه به جاي اينكه همه چيو بريزي تو خودت با يكي حرف بزني .
ما آدما اين روزا أصلا با هم حرف نميزنيم ...
و حتي به هم خوب گوش نميديم .
خوندن جواب هاي شما بهم خيلي انرژي ميده و اونارو گاهي اينجا ميزارم كه شايد حال شما هم عوض شه .
#روز_نوشت
گاهي انقدر غمگين ميشم كه حس ميكنم همه مشكلات دنيا مال منه ولي تو اين شرايط كافيه به جاي اينكه همه چيو بريزي تو خودت با يكي حرف بزني .
ما آدما اين روزا أصلا با هم حرف نميزنيم ...
و حتي به هم خوب گوش نميديم .
خوندن جواب هاي شما بهم خيلي انرژي ميده و اونارو گاهي اينجا ميزارم كه شايد حال شما هم عوض شه .
#روز_نوشت
هر چیز که در زندگی تان اتفاق می افتد خوب است.
پس آرام باشید! این آرامش همه چیز را طلایی و درخشان میکند!
حتی اتفاقات به ظاهر تلخ را!
آنگاه شبهای تاریک، سرچشمه صبحی زیبا و طلوعی دل انگیز میشوند..
#اشو
@itheweird
پس آرام باشید! این آرامش همه چیز را طلایی و درخشان میکند!
حتی اتفاقات به ظاهر تلخ را!
آنگاه شبهای تاریک، سرچشمه صبحی زیبا و طلوعی دل انگیز میشوند..
#اشو
@itheweird