Emma 🌞
16.3K subscribers
11 photos
132 videos
30 files
110 links
https://t.me/emmzymusic

Instagram - Twitter : iweirddo

Suggestion bot >> @iweirddobot
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCPp1XJI4aKYyFDYW-pGondw

Emms2001emma@gmail.com
Emma172217@gmail.com
Download Telegram
افلاطون را گفتند:
چرا هرگز غمگین نمیشوی؟
گفت دل بر آنچه نمی ماند نمی بندم.
فردا یک راز است; نگرانش نباش.
دیروز یک خاطره بود; حسرتش را نخور
و امروز یک هدیه است; قدرش را بدان و از تک تک لحظه هایت لذت ببر.

از فشار زندگي نترسيد به ياد داشته باشيد که فشار توده زغال سنگ را به الماس تبديل ميکنه..
نگران فردايت نباش خدای ديروز و امروز خداى فردا هم هست...
ما اولين بار است كه بندگي ميكنيم. ولى او قرنهاست که خدايى ميكند پس به خدايى او اعتماد كن و فردا و فرداها را به او بسپار...
@itheweird
Nemishe ghose maro @itheweird
#گوش_دادن

گوش دادن تاثیرات شگفت انگیزی دارد.
اما معمولا ما گوش نمی دهیم ،
صدایی که بر گوش می نشیند
با گوش دادن فرق زیادی دارد ،
اگر هنگام شنیدن در حال #فکر کردن هم باشی پس گوش نمی دهی زیرا #ذهن نمی تواند دو کار را با هم انجام دهد ،
زمانی که گوش می دهی به اندازه آن مقدار زمان ، فکر کردن متوقف می شود و تا زمانی که فکر می کنی برای آن زمان گوش کردن متوقف می شود و فقط می شنوی!
پس وقتی می گویم گوش دادن فرآیند شگفت انگیزی است،
منظورم این است که اگر در #سکوت فقط گوش بدهی آنگاه فکر کردن خودش متوقف می شود .
زیرا این یکی از ذاتی ترین قوانین ذهن است که
از انجام دو کار همزمان ناتوان است ،
کاملا ناتوان ! پس اگر فقط به صداهای اطرافت گوش بدهی کار بسیار ساده ایست و در عین حال تاثیرات شگفت انگیزی دارد .

#اشو
#سفر_درونی
@itheweird
Barf
Farhad Mehrad
"زباله جمع کن نباشیم"

اغلب مردم تعریف و تمجیدها را ظرف چند دقیقه فراموش می‌کنند، اما یک اهانت را سال‌ها به ‌خاطر می‌سپارند...!

آن‌ها مانند زباله جمع‌کن‌هایی هستند که هنوز توهینی را که مثلا بیست‌ سال پیش به آن‌ها شده با خود حمل می‌کنند و بوی ناخوشایند این زباله‌ها همواره آنان را می‌آزارد.
@itheweird
سخت ترين تصميمي كه تو زندگي مجبور بودي بگيري چي بوده ؟
@iweirddobot
زندگي پر از انتخابه و ما واقعا تو هر دقيقه داريم تصميم ميگيرم ،تصميم به ادامه دادن و جنگيدن .
گاهي انقدر غمگين ميشم كه حس ميكنم همه مشكلات دنيا مال منه ولي تو اين شرايط كافيه به جاي اينكه همه چيو بريزي تو خودت با يكي حرف بزني .
ما آدما اين روزا أصلا با هم حرف نميزنيم ...
و حتي به هم خوب گوش نميديم .
خوندن جواب هاي شما بهم خيلي انرژي ميده و اونارو گاهي اينجا ميزارم كه شايد حال شما هم عوض شه .
#روز_نوشت
اگر بیشتر عشق بورزی، بیشتری!
اگر کمتر عشق بورزی، کمتری!
تو همیشه در تناسب با عشقت هستی....
تناسب عشقت تناسبِ بودن توست!

#اشو
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
@itheweird - otaghe abi
@itheweird little late night singing
Bdy
Stalgia
God's Plan
Drake