فکر میکنم اصولاً آدم باید کتابهایی بخواند که گاز اش میگیرند و نیش اش میزنند.
اگر کتابی که میخوانیم مثل یک مُشت نخورد به جمجمهمان و بیدارمان نکند، پس چرا میخوانیماش؟ که به قول تو حالمان خوش بشود؟ بدون کتاب هم که میشود خوشحال بود!
(#فرانتس_کافکا / نامه به اسکار پولاک)
اگر کتابی که میخوانیم مثل یک مُشت نخورد به جمجمهمان و بیدارمان نکند، پس چرا میخوانیماش؟ که به قول تو حالمان خوش بشود؟ بدون کتاب هم که میشود خوشحال بود!
(#فرانتس_کافکا / نامه به اسکار پولاک)
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Naro bemaan - pallet band @itheweird
Forwarded from Emma
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
Impressions with emms *_* hope you like it @iweirddo
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
My valentine - Paul McCartney
@itheweird
@itheweird
Forwarded from Emma
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM