هرچه انسان از لحاظ درونی غنیتر باشد، دیگران را تُهیتر مییابد و بسیاری از چیزهائی که افراد عادی را ارضا میکند برای او سطحی و پوچ است.
#آرتور_شوپنهاور
#در_باب_حکمت_زندگی
#آرتور_شوپنهاور
#در_باب_حکمت_زندگی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
همه چيز تقصير باد است... 🌊
@itheweird
@itheweird
فکر میکنم اصولاً آدم باید کتابهایی بخواند که گاز اش میگیرند و نیش اش میزنند.
اگر کتابی که میخوانیم مثل یک مُشت نخورد به جمجمهمان و بیدارمان نکند، پس چرا میخوانیماش؟ که به قول تو حالمان خوش بشود؟ بدون کتاب هم که میشود خوشحال بود!
(#فرانتس_کافکا / نامه به اسکار پولاک)
اگر کتابی که میخوانیم مثل یک مُشت نخورد به جمجمهمان و بیدارمان نکند، پس چرا میخوانیماش؟ که به قول تو حالمان خوش بشود؟ بدون کتاب هم که میشود خوشحال بود!
(#فرانتس_کافکا / نامه به اسکار پولاک)
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Naro bemaan - pallet band @itheweird
Forwarded from Emma
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
Impressions with emms *_* hope you like it @iweirddo