حرفاي تو هنوز تو گوشمه ، بوي عطر تو هنوز ميپيچه تو خونه . لالايي بگو واسه من مثل هرشب ، بگو چشماتو ببند دختر من . باز مياي تو روياهاي من ،تو اغوش تو مشكلات محو ميشن. جاي تو اينجاست تو جزيره ما،، كنار من كنار موج هاي دريا
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Yanni - nostalgia
@itheweird
@itheweird
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بهار و تابستون ، پاييز و زمستون ميان
روزا كوتاهه شبامون پر از خاطرات
چشماي تو ميخنده ، اين روزا برنميگرده
حال من و تو خوبه ، كنار هم خوبه
پس نرو اين بار بمون ، نرو با من بخون
@itheweird
روزا كوتاهه شبامون پر از خاطرات
چشماي تو ميخنده ، اين روزا برنميگرده
حال من و تو خوبه ، كنار هم خوبه
پس نرو اين بار بمون ، نرو با من بخون
@itheweird
هرچه انسان از لحاظ درونی غنیتر باشد، دیگران را تُهیتر مییابد و بسیاری از چیزهائی که افراد عادی را ارضا میکند برای او سطحی و پوچ است.
#آرتور_شوپنهاور
#در_باب_حکمت_زندگی
#آرتور_شوپنهاور
#در_باب_حکمت_زندگی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
همه چيز تقصير باد است... 🌊
@itheweird
@itheweird
فکر میکنم اصولاً آدم باید کتابهایی بخواند که گاز اش میگیرند و نیش اش میزنند.
اگر کتابی که میخوانیم مثل یک مُشت نخورد به جمجمهمان و بیدارمان نکند، پس چرا میخوانیماش؟ که به قول تو حالمان خوش بشود؟ بدون کتاب هم که میشود خوشحال بود!
(#فرانتس_کافکا / نامه به اسکار پولاک)
اگر کتابی که میخوانیم مثل یک مُشت نخورد به جمجمهمان و بیدارمان نکند، پس چرا میخوانیماش؟ که به قول تو حالمان خوش بشود؟ بدون کتاب هم که میشود خوشحال بود!
(#فرانتس_کافکا / نامه به اسکار پولاک)
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Naro bemaan - pallet band @itheweird