Next song I’m gonna sing ??
anonymous poll
Evanescence- my immortal – 195
👍👍👍👍👍👍👍 45%
Sia - titanium – 105
👍👍👍👍 24%
Christina Aguilera- hurt – 78
👍👍👍 18%
Beyoncé - halo – 55
👍👍 13%
👥 433 people voted so far.
anonymous poll
Evanescence- my immortal – 195
👍👍👍👍👍👍👍 45%
Sia - titanium – 105
👍👍👍👍 24%
Christina Aguilera- hurt – 78
👍👍👍 18%
Beyoncé - halo – 55
👍👍 13%
👥 433 people voted so far.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
My immortal- evanescence
عیسی گفت:
«خوشا به حال آنکه رنج کشیده است،
همانا او زندگی را یافته است.»
این جمله
به نظر چرند و متناقض میرسد!
او میگوید
خوشابه حال آنکه رنج کشیده است...
ما همیشه میگوئیم
خوشا به حال آنکه هرگز رنج نکشیده است؛
اما آیا هرگز
هیج انسانی را دیدهاید که رنج نکشیده باشد؟
اگر هم چنین انسانی را ببینید،
او را مطلقاً نوجوان،
بچگانه و بدون هیج رشد و عمقی
و بدون هیج هشیاریای خواهید یافت.
او یک ابله خواهد بود؛
و هرگز نمیتوانید بگوید خوشا به حالش.
فقط
کسی که
هرگز سعی نکرده زندگی کند،
کسی که از زندگی اجتناب کرده است،
میتواند بدون رنج بماند.
به همین دلیل
در خانوادههای خیلی خیلی ثروتمند،
فقط ابلهان به دنیا میآیند.
چون که آنها
به شدت محافظ شدهاند؛
و هرگاه از کسی به شدت محافظ کنید،
این محافظت علیه مرگ نیست،
بلکه محافظت علیه زندگی است؛
اما مسئله این است:
اگر میخواهید کسی را
از مرگ محافظت کنید،
باید او را از زندگی محافظت کنید.
چون که زندگی به مرگ میانجامد؛
بنابراین
اگر از مردن میترسید، زندگی نکنید.
این یک منطق ساده است. زنده نباشید.
اگر از مردن میترسید،
همهٔ ابعادی را که در آنها زندگی هست،
قطع کنید.
آنگاه
فقط میتوانید
زندگی گیاهی داشته باشید و بچرید.
#اشو
«خوشا به حال آنکه رنج کشیده است،
همانا او زندگی را یافته است.»
این جمله
به نظر چرند و متناقض میرسد!
او میگوید
خوشابه حال آنکه رنج کشیده است...
ما همیشه میگوئیم
خوشا به حال آنکه هرگز رنج نکشیده است؛
اما آیا هرگز
هیج انسانی را دیدهاید که رنج نکشیده باشد؟
اگر هم چنین انسانی را ببینید،
او را مطلقاً نوجوان،
بچگانه و بدون هیج رشد و عمقی
و بدون هیج هشیاریای خواهید یافت.
او یک ابله خواهد بود؛
و هرگز نمیتوانید بگوید خوشا به حالش.
فقط
کسی که
هرگز سعی نکرده زندگی کند،
کسی که از زندگی اجتناب کرده است،
میتواند بدون رنج بماند.
به همین دلیل
در خانوادههای خیلی خیلی ثروتمند،
فقط ابلهان به دنیا میآیند.
چون که آنها
به شدت محافظ شدهاند؛
و هرگاه از کسی به شدت محافظ کنید،
این محافظت علیه مرگ نیست،
بلکه محافظت علیه زندگی است؛
اما مسئله این است:
اگر میخواهید کسی را
از مرگ محافظت کنید،
باید او را از زندگی محافظت کنید.
چون که زندگی به مرگ میانجامد؛
بنابراین
اگر از مردن میترسید، زندگی نکنید.
این یک منطق ساده است. زنده نباشید.
اگر از مردن میترسید،
همهٔ ابعادی را که در آنها زندگی هست،
قطع کنید.
آنگاه
فقط میتوانید
زندگی گیاهی داشته باشید و بچرید.
#اشو