irdropper | ایردراپ
4.25K subscribers
2.77K photos
124 videos
46 files
4.33K links
Boost
https://t.me/boost/irdropper

گروه
@irdroppergp

ریفرال گیری
@smokeroomgp

اینستاگرام
https://instagram.com/irdropper

یوتیوب
https://www.youtube.com/@irdropper

حمایت
bit.ly/irdropper

کانال قبلی ما
@getbitcofree
Download Telegram
irdropper | ایردراپ
Mango — A total of 10% of the tokens will be airdropped for both testnet and mainnet activities. 🖲 Claim here : https://task.testnet.mangonetwork.io/?invite=h5b7sA - ولت Mango رو نصب و ولت جدید بسازید: https://l2l.li/lTwCzMS توی گوشی از مرورگر Mises استفاده…
جواب کوییز Zealy پروژه Mango رو براتون گرفتم یکی از بچه ها توی دیسکورد داد 😁
https://zealy.io/cw/mangonetwork/invite/CC6dPVz3h1ukfsrKvYEtp

حتما تسکای Zealy رو بزنید خیلی مهمه، و حتما سعی کنید توی دیسکوردش چت کنید به لول 3 برسید که رول M1 رو بگیرید حداقل، اگر لول 7 و 8 بشید رول M3 رم بگیرید که خیلی عالیه
https://discord.gg/MekYRHwC

‼️ از داخل ولتش هم یه بخش استیک داره حتما مقداری استیک کنید
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍2🎉1
irdropper | ایردراپ
💎آپدیت Eclipse 📌از این پس با نگهداشتن دارایی روی شبکه Eclipse میتونید امتیاز Grass دریافت کنید ✔️دارایی های که با هولدشون بهتون Grass میدن 🌱 ETH، tETH، apxETH 🌱 SOL، ezSOL، kySOL، jitoSOL (به زودی اضافه می‌شود) 🌱 TIA، stTIA 🌱 USDC، USDT می‌توانید میزان…
حوصلم سر رفت اومدم اینو حساب کردم، نفر اول تقریبا تا الان 500 تا 600 دلار هزینه کرده 😐😐😐
یعنی واقعا می ارزه؟ میخواد برای 3 میلیون کلیک چقدر بهت بده مگه؟!
حالا باید ببینیم 🤔 واقعا بازی ایردراپا داره عجیب میشه
🤷‍♂2
https://claims.sirath.network/
اگر Dym استیک دارید اینجا چک کنید
کیف وصل نکنید فقط چک کنیدEVM
خوب Soneium هم رفت روی مین نت و این NFT رو میتونید روی مین نت تا 2 فوریه مینت کنید

Mint Sonova Genesis NFT : https://launch.sonova.one/

برای بریج هم ازین سایت میتونید استفاده کنید
https://gas.zip
🟦 artela
#ایردراپ artela
چک کنید


https://arthome.artela.network/arthome/airdrop

اینو به تفصیل توی کانال پوشش دادیم اولین پستش
https://t.me/getbitcofree/6655

ولت های واجد شرایط 150K
بیست و یک میلیون هم توکن داده به این 150K
👍1
این بج رو روی Story protocol بگیرید
https://stability.story.foundation/

جواب کوییزش میشه گزینه اول، اون فیلمم باز کنید سبز میشه . کلیم باز میشه
👍1
irdropper | ایردراپ
این تسک Plume هم بزنیم https://superboard.xyz/quests/plume-passport-early-access
#Plume

همون ولتی که باهاش تسکهاشو زدید اینجا متصل کنید و واسه دریافت ایردراپ ثبت نام کنید:

https://registration.plumenetwork.xyz/

❗️تا 18 ژانویه ساعت 20:30 فرصت داید ساعت پرش کنید
🟥 derive
#ایردراپ derive آدرس ولت EVM چک کنید ببینید شامل شدید؟

https://www.derive.xyz/airdrop
irdropper | ایردراپ
#Plume همون ولتی که باهاش تسکهاشو زدید اینجا متصل کنید و واسه دریافت ایردراپ ثبت نام کنید: https://registration.plumenetwork.xyz/ ❗️تا 18 ژانویه ساعت 20:30 فرصت داید ساعت پرش کنید
حرف دلی
مثلا هایپ ترین پروژه تو حوزه RWA امسالو ول کنی بیای بازی تلگرامی Zoo رو معرفی کنی 400 کام دنبال کننده داشته باشی!!! والله که حسودی نیست ایشالا بیشترش کنه خدا براشون ولی منی که چندین ساله توی ایردراپ تخصصی دارم فعالیت میکنم برام خنده داره. مهم نیست کسی اینجا با ریفرال من بزنه یا نه ولی برام مهمه تعداد بیشتری متوجه بشن ایردراپ چیه اصلا. حمایتتون کمه نفری یکی 1 دونه از دوستاتون هم معرفی کنید باید بیشتر ازینا باشیم اینجا حیفه این پروژه هارو از دست بدن ملتی که اینجا براشون شده یه امید توی این وضع اقتصادی. نه سرمایه میخواست نه حتی واقعا وقت آنچنانی، همین ماه Artela هم این وضعیت رو داشت و MOVE ماه پیش هم همینطور.
نمیگم 100% قراره سود چند هزار دلاری بدن ولی ZOO نمیده ( که مطمئنم با توجه به تجربم اگر کسی واقعا وقت میذاشت میداد) ولی روی کاغذ حداقل مقایسه این دوتا باهم هم خنده داره. خوشبحال دوستانی که با کامیونیتی های قوی کریپتو فارسی آشنان توی این فضا که خود من هنوز شاگردم توشون.
البته کامیونیتی فارسی رو توی پروژه ها میبینم واقعا امیدوارم چون به شدت به پختگی رسیدن توی سال گذاشته و مسیر بسیار روشنه. امیدوارم عده بیشتری زودتر توی مسیر درست بیوفتن و از باارزشترین سرمایشون که وقتشون هست به درستی استفاده کنن.
موفقیت تک تکتون آرزومه 🙏🙏 قدرتمند بریم سراغ پروژه های 2025 که درو کنیم ایشالا 💪💪💪
8👍4🔥2
irdropper | ایردراپ
Nodecoin Tokenomics The total supply of Nodecoin ($NC) will remain fixed at 1,000,000,000 tokens, with an initial circulating supply of 208,000,000 tokens. Source: https://docs.nodepay.ai/nodepay-introduction/nodecoin/nodecoin-tokenomics
Nodepay


خوب فعلا فقط برداشت برای صرافی نچسب OKX باز شده. 🤦‍♂️ اگر اکانت وریفای شده دارید متیونید برداشت کنید
https://claim.nodefoundation.ai/

بقیه طبق معمول باید صبر کنیم تا برداشت کیف پول هم باز شه، حتما مقداری فی SOL در حد 1 تا 4 5 دلار داشته باشید چون ممکنه موقع کلیم به خاطر گس وار نتونید راحت بگیرید. هرچی زودتر بگیرید احتمالا با قیمت بهتری میتونید بفروشید.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍2
irdropper | ایردراپ
همونطور که بارها گفته شد شبکه Fantom ریبرند کرده به Sonic و توکن FTM میشه S ازین به بعد ولی اگر FTM دارید باید تبدیل کنید. توی این توییت از صفحه رسمی خودشون توضیح دادن، شبکه قدیمیش همون Opera بوده اسمش https://x.com/SonicLabs/status/1872360668537765931
🟧 sonic
چک کنید چقدر پوینت گرفتید
#تست_نت رو قبلا با هم زدیم

https://my.soniclabs.com/points

کنار امتیازاتون یه قسمت داره برای اتصال توییتر، متصل که کنید یه جای خالی باز میشه که کد زیر رو بزنید برای 10% پوینت بیشتر. کد خودتون هم کامنت کنید
👇👇
EWX63
irdropper | ایردراپ
🟪 blockmesh اگر پروژه blockmesh دنبال میکنید برید به سایت زیر و قسمت perk و proof of humanity رو انجام بدید سه تا captha هست که باید کامل کنید https://t.me/getbitcofree/7079
👆👆
دوستان برای Blockmesh تعداد زیادی این Proof of humanity رو انجام ندادن، اگر انجام ندید همه زحمات به باد میره و شامل ایردراپ نمیشید حتما انجام بدید
👍2