irdropper | ایردراپ
⬛️ nodepay اگر برای سیزن دوم ایردراپ nodepay رو دنبال میکنید وارد سایتش بشید و تسک رو کامل کنید https://t.me/getbitcofree/6619
Nodecoin Tokenomics
The total supply of Nodecoin ($NC) will remain fixed at 1,000,000,000 tokens, with an initial circulating supply of 208,000,000 tokens.
Source:
https://docs.nodepay.ai/nodepay-introduction/nodecoin/nodecoin-tokenomics
The total supply of Nodecoin ($NC) will remain fixed at 1,000,000,000 tokens, with an initial circulating supply of 208,000,000 tokens.
Source:
https://docs.nodepay.ai/nodepay-introduction/nodecoin/nodecoin-tokenomics
👍1
irdropper | ایردراپ
PAWS قسمت Partner باز تسک جدید گذاشته 😐 🐾 https://t.me/PAWSOG_bot/PAWS?startapp=x1yALMNM
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
برای اینکه چک کنیم شامل ایردراپ شدیم یا خیر
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍1
اینو روی تست نت Bera chain میتونید مینت کنید، تسکاشو نمیخواد انجام بدید کلیک کنید تیک میخوره
https://morkie.xyz/panda
قیمتش 1 BERA هست، لینک فاوست
https://bartio.faucet.berachain.com/
https://morkie.xyz/panda
قیمتش 1 BERA هست، لینک فاوست
https://bartio.faucet.berachain.com/
irdropper | ایردراپ
👆 Duckchain ظاهرا گفتن میخوان تجدید نظر کنن توی ایردراپ، باید ببینیم 🤔 https://t.me/DuckChainAnn/323
Duckchain
خوب طبق آخرین اطلاعیه فردا حدود ساعت 16:30 میتونید ایردراپ فعالیت انچین در واقع مرحله دومش که شامل همه فعالیت های مین نت اعم از اتصال ولت، تراکنشای روزانه، استیک و خرید NFT بود رو چک کنید. توی مرحله قبل که خیلیا ناراضی بودن امیدوارم اینجا گند نزنن
https://t.me/DuckChainAnn/325
خوب طبق آخرین اطلاعیه فردا حدود ساعت 16:30 میتونید ایردراپ فعالیت انچین در واقع مرحله دومش که شامل همه فعالیت های مین نت اعم از اتصال ولت، تراکنشای روزانه، استیک و خرید NFT بود رو چک کنید. توی مرحله قبل که خیلیا ناراضی بودن امیدوارم اینجا گند نزنن
https://t.me/DuckChainAnn/325
Telegram
DuckChain Announcement
The on-chain airdrop(bridge, staking, genesis members) calculation starts now!
The airdrop for interactions made after Jan 7th 1PM UTC is also being calculated.
Starting January 13th 1PM UTC, the $DUCK airdrop will be available to check in the DuckChain…
The airdrop for interactions made after Jan 7th 1PM UTC is also being calculated.
Starting January 13th 1PM UTC, the $DUCK airdrop will be available to check in the DuckChain…
👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
bithub 77-bit airdrop (EVM)
Reward: BYTES
Link:
https://bithub.77-bit.com/?referrer=iii59
- با اکانت توییتر وارد شید
- روی استارت ماین بزنید و هر 8 ساعت میتونید کلیم کنید، ماینرش تحت وب هست یعنی باید تب باز باشه توی مرورگر
- کلیم روزانه هم داره
- از قسمت Missions هم یک سری تسک داره اکثرا سوشاله و یکیش اتصال ولتی که بالای 100 دلار توش باشه که بهتون بوست میده توی سرعت ماین.
- از منوی Shop هم میتونید با BYTE هایی که ماین کردید خرید NFT و سایر چیزارو انجام بدید
جزئیات:
https://x.com/the77bit/status/1877372738123231479
Reward: BYTES
Link:
https://bithub.77-bit.com/?referrer=iii59
- با اکانت توییتر وارد شید
- روی استارت ماین بزنید و هر 8 ساعت میتونید کلیم کنید، ماینرش تحت وب هست یعنی باید تب باز باشه توی مرورگر
- کلیم روزانه هم داره
- از قسمت Missions هم یک سری تسک داره اکثرا سوشاله و یکیش اتصال ولتی که بالای 100 دلار توش باشه که بهتون بوست میده توی سرعت ماین.
- از منوی Shop هم میتونید با BYTE هایی که ماین کردید خرید NFT و سایر چیزارو انجام بدید
جزئیات:
https://x.com/the77bit/status/1877372738123231479
👍1
Mint FREE 1 Early Vomeus Pass + get Whitelist
🖲 Claim link? https://www.vomeus.fun/earlyvomerspass?ref=4MJA9QI1
اینو روی Base مینت کنید رایگانه برای وایت لیستشه
3 تا تسک سوشال داره بعد مینتش باز میشه
🖲 Claim link? https://www.vomeus.fun/earlyvomerspass?ref=4MJA9QI1
اینو روی Base مینت کنید رایگانه برای وایت لیستشه
3 تا تسک سوشال داره بعد مینتش باز میشه
👍1
OKX Cryptopedia Plume Network
Total $300k Rewards
🖲Claim here
https://www.okx.com/es-la/web3/cryptopedia/event/plumenetwork
یا داخل اپ ولت OKX یا افزونه OKX باید انجام بدید
10 تا فالو توییتر داره فقط
Total $300k Rewards
🖲Claim here
https://www.okx.com/es-la/web3/cryptopedia/event/plumenetwork
یا داخل اپ ولت OKX یا افزونه OKX باید انجام بدید
10 تا فالو توییتر داره فقط
👍1
irdropper | ایردراپ
Assisterr Claim OG Fam role https://guild.xyz/assisterr رول OG تون رو از guild پروژه بگیرید اینجا معرفیش کرده بودم https://t.me/getbitcofree/6748
اگر Assisterr رو میزنید با این AI هم تعامل کنید،
https://build.assisterr.ai/model/dropper7
میتونید تحلیل مارکت بگیرید ازش
خودتون هم میتونید از قسمت AI labs ربات خودتون رو ایجاد کنید
https://build.assisterr.ai/model/dropper7
میتونید تحلیل مارکت بگیرید ازش
خودتون هم میتونید از قسمت AI labs ربات خودتون رو ایجاد کنید
Assisterr
Network of Small Language Models
Build community Community-Owned Alternative to Big Tech AI Monopoly with Assisterr
irdropper | ایردراپ
آموزش ویدئویی شرکت در ایردراپ Hyperliquid 📱 https://youtu.be/V5q79Zy3TgA همونطور که میدونید Hyperliquid توی مرحله اول ایرداپیش یکی از سنگین ترین ایردراپ هارو به کاربراش داد اما توی فاز دوم قراره مقدار بیشتری توزیع انجام بشه. توی این ویدئو چندتا استراتژی…
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اگر طبق آموزش $HYPE استیک کردید توی Hyperliquid شامل ایردراپ $ANIME میشید، گفتم این پلتفورم رو جدی بگیرید بدون هیچ هزینه ای تقریبا با دادن فی توی بخش معاملات اسپاتش میتونید حجم خوبی بسازید. استیکش رو هم حداقل 100$ انجام بدید.
جزئیات:
https://x.com/HyperliquidX/status/1878598088979570985
جزئیات:
https://x.com/HyperliquidX/status/1878598088979570985
اگر ایردراپ Tabi رو شرکت کرده بودید که برای سال پیش بود حتما باید امتیازاتون رو به GG تبدیل کنید، آموزش تصویریش
https://blog.tabi.lol/article/21
این تست نتش بود که زدیم
https://t.me/getbitcofree/6460
اگر توکن گس ندارید روی تست نت ازینجا بگیرید
https://carnival.tabichain.com/
2 حالت داره مینتش میتونید یه مقدار فی روی آربیتروم بدید و 10 برابر بگیرید یا اینکه بدون فی حالت عادی بگیرید
https://blog.tabi.lol/article/21
این تست نتش بود که زدیم
https://t.me/getbitcofree/6460
اگر توکن گس ندارید روی تست نت ازینجا بگیرید
https://carnival.tabichain.com/
2 حالت داره مینتش میتونید یه مقدار فی روی آربیتروم بدید و 10 برابر بگیرید یا اینکه بدون فی حالت عادی بگیرید
blog.tabi.lol
Tabi Blog | Learn more about Tabi here
Your hub for Web3 gaming, NFTs, news, product updates, and more. Explore the future of digital ownership with us!
#sunrise
اگه سانرایز براتون مقدار توکن های تستی رو نشون نمیده
از قسمت تنظیمات برید قسمت RPC و تست کنید رو کدوم براوتن کار میکنه
با همون بزنید
توی لیست روزانمون هست
https://t.me/getbitcofree/8320
اگه سانرایز براتون مقدار توکن های تستی رو نشون نمیده
از قسمت تنظیمات برید قسمت RPC و تست کنید رو کدوم براوتن کار میکنه
با همون بزنید
توی لیست روزانمون هست
https://t.me/getbitcofree/8320
irdropper | ایردراپ
فرصت سرمایه گذاری اگر دوست داشتید این Solayer پیش خرید کنید باید KYC انجام بدید. اگر بایننس لیست شه که احتمالش زیاده شاید تا 2 یا 3x سود بده ولی با قبول ریسک از سمت خودتون فقط در حد معرفی وظیفه ماست همیشه یاد بگیرید نتیجه تصمیمتون رو خودتون تقبل کنید، یه خوبی…
پیش فروش Solayer افتاد 16 ژانویه همون ساعت 10 UTC
Glow waitlist registration
https://glowlabs.org/waitlist
این ویت لیست با جذب سرمایه 30 میلیون دلاری رو فقط با دادن ایمیل ثبت نام کنید
https://glowlabs.org/waitlist
این ویت لیست با جذب سرمایه 30 میلیون دلاری رو فقط با دادن ایمیل ثبت نام کنید
🟥 anime
امروز آخرین روز از فارم پوینت anime هست
بعد انجام تسک ها اسپین بزنید و توپ بگیرید
https://points.anime.xyz/
امروز آخرین روز از فارم پوینت anime هست
بعد انجام تسک ها اسپین بزنید و توپ بگیرید
https://points.anime.xyz/
irdropper | ایردراپ
Mango — A total of 10% of the tokens will be airdropped for both testnet and mainnet activities. 🖲 Claim here : https://task.testnet.mangonetwork.io/?invite=h5b7sA - ولت Mango رو نصب و ولت جدید بسازید: https://l2l.li/lTwCzMS توی گوشی از مرورگر Mises استفاده…
آپدیت ایردراپ Mango
الان میتونید از قسمت leaderboard اون Mystery box تون رو بگیرید اگر بالای 500 امتیاز جمع کردید.
تسکای zealy هم بزنید مهمه
کمپین همچنان ادامه داره و اگر شروع نکردید ازین پست اقدام کنید
https://t.me/irdropper/711
الان میتونید از قسمت leaderboard اون Mystery box تون رو بگیرید اگر بالای 500 امتیاز جمع کردید.
تسکای zealy هم بزنید مهمه
کمپین همچنان ادامه داره و اگر شروع نکردید ازین پست اقدام کنید
https://t.me/irdropper/711
irdropper | ایردراپ
🟨 shaga برای ایردراپ shaga باید glob جمع کنیم اول به لینک زیر برید و پنج تسکی پایین صفحه قرار داده رو انجام بدید تا glob جمع کنید https://glob.shaga.xyz/?r=CoAucMbHYM برای جمع آوری بیشتر از لینکهای زیر هم glob بیشتر جمع کنید لینک لینک 1 لینک 2 لینک 3 لینک…
👆👆
امتیازتون رو توی Shaga میتونید چک کنید
امتیازتون رو توی Shaga میتونید چک کنید
SAFEFOLIO Wallet Whitelist
Link:
https://safefolio.digital/referral/cy5zY29ycGlvbjIwMjBAZ21haWwuY29t
اینم وایت لیسته فقط ایمیل و پسورد بدید و تسکای سوشال
Link:
https://safefolio.digital/referral/cy5zY29ycGlvbjIwMjBAZ21haWwuY29t
اینم وایت لیسته فقط ایمیل و پسورد بدید و تسکای سوشال
👍1
irdropper | ایردراپ
Duckchain خوب طبق آخرین اطلاعیه فردا حدود ساعت 16:30 میتونید ایردراپ فعالیت انچین در واقع مرحله دومش که شامل همه فعالیت های مین نت اعم از اتصال ولت، تراکنشای روزانه، استیک و خرید NFT بود رو چک کنید. توی مرحله قبل که خیلیا ناراضی بودن امیدوارم اینجا گند نزنن…
Duckchain
چک کنید ببینید چیزی اضافه کرده بابت فعالیت انچین؟!
برای خودم نکرده نمیدونم داستان چیه همه اسکم شدن 🤔 اگر مثل من اضافه نشده برای شمام به پشتیبانیشون پیام بدید
@DuckChain_Support_Bot
خودم پیام دادم جواب دادن منتظر نتیجم
چک کنید ببینید چیزی اضافه کرده بابت فعالیت انچین؟!
برای خودم نکرده نمیدونم داستان چیه همه اسکم شدن 🤔 اگر مثل من اضافه نشده برای شمام به پشتیبانیشون پیام بدید
@DuckChain_Support_Bot
خودم پیام دادم جواب دادن منتظر نتیجم
👍1
irdropper | ایردراپ
Duckchain چک کنید ببینید چیزی اضافه کرده بابت فعالیت انچین؟! برای خودم نکرده نمیدونم داستان چیه همه اسکم شدن 🤔 اگر مثل من اضافه نشده برای شمام به پشتیبانیشون پیام بدید @DuckChain_Support_Bot خودم پیام دادم جواب دادن منتظر نتیجم
خوب ظاهرا اشتباه از خودم بود الکی عصبی شدیم انقدر شرایط مارکت داغونه اصلا حواس برای ادم نمیمونه 🤦♂️
برای اینکه ایردراپ فعالیت انچینتون رو ببینید باید از قسمت مشخص شده در تصویر توی منوی Airdrop ولتی که باهاش فعالیت داشتید رو وصل کنید، فعلا گفتن فقط برای ولت Particle, TOMOو OKX رو نشون میده و ظاهرا برای ولت های دیگه چند روز دیگه مشخص میشه.(گفته میتونید اگر ولت دیگه ای به جز این 3 تا رو استفاده کردید ایمپورتش کنید توی OKX و بعد متصل کنید به قسمت ایردراپ).
‼️ اگر همچنان بازم مشکل داشتید حتما از طریق آیدی گفته شده در پست قبلی پیگیری کنید تیمشون پیگیرن.
‼️ استیکم گفتن بعد از TGE میتونید بردارید
مرسی از محمد عزیز بابت راهنمایی 🙏
حالا چقدر شد؟ راضی کننده هست به نظرتون؟
برای اینکه ایردراپ فعالیت انچینتون رو ببینید باید از قسمت مشخص شده در تصویر توی منوی Airdrop ولتی که باهاش فعالیت داشتید رو وصل کنید، فعلا گفتن فقط برای ولت Particle, TOMOو OKX رو نشون میده و ظاهرا برای ولت های دیگه چند روز دیگه مشخص میشه.(گفته میتونید اگر ولت دیگه ای به جز این 3 تا رو استفاده کردید ایمپورتش کنید توی OKX و بعد متصل کنید به قسمت ایردراپ).
مرسی از محمد عزیز بابت راهنمایی 🙏
حالا چقدر شد؟ راضی کننده هست به نظرتون؟
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍2❤1