irdropper | ایردراپ
4.24K subscribers
2.78K photos
124 videos
46 files
4.33K links
Boost
https://t.me/boost/irdropper

گروه
@irdroppergp

ریفرال گیری
@smokeroomgp

اینستاگرام
https://instagram.com/irdropper

یوتیوب
https://www.youtube.com/@irdropper

حمایت
bit.ly/irdropper

کانال قبلی ما
@getbitcofree
Download Telegram
irdropper | ایردراپ
Token ticker: $IDOS Total supply: 1 billion Chain: Arbitrum Allocation Distribution: 🟢 13.8% of the supply is specifically allocated to community programs, which include airdrops and marketing incentives ➡️ https://app.idos.network?ref=FB49D769 وارد…
#idOS

The idOS community sale runs Nov 24–26 with 2.5% of tokens offered at $0.02–$0.08

فروش توکن idOS از 24 تا 26 نوامبر، 2.5% از توکن ها با قیمت 0.02$ تا 0.08$


حداقل 100 $USDC روی شبکه #Arbitrum
100% توکن ها تا پایان 2025 در زمان TGE آزاد می شوند
نیازمند KYC
🖱️https://app.idos.network/community-sale

ایردراپشم که داریم میزنیم توی لیست روزانمون هست
➡️https://t.me/irdropper/4778

کمپین wallchain هم که داره
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
رفیق از من میشنوی این ویدئو رو یه جا سیو کن روزی چندبار ببینش 🤔
👌2👎1🕊1
irdropper | ایردراپ
ثبت نام Farcaster کاملا رایگان شده دیگه حتی به کد دعوت هم نیاز نداره کافیه برنامش رو از اپ استورها دانلود و اکانت بسازید. کماکان با کد دعوت بزنید ۲۰٪ تخفیف توی فی ها میده پس اگر نساختید تاحالا بهتره با کد دعوت بزنید 👈 لینک ثبت نام به طور خلاصه یه شبکه اجتماعی…
برای ثبت نام Farcaster باید بدونید هر کشوری رایگان نیست؛ اول آیپیتون رو به کشورایی که ثبت نام رایگان هست درشون تغییر بدید مثلا کشورای موجود در عکس، بعد از لینک ریفرال زیر دانلود و ثبت نام کنید

👈 لینک ثبت نام


برای vpn مالتی لوکیشن رزیدنشیال هم میتونید ازین اپ غیرمتمرکز استفاده کنید که آیپی هاشم عالیه

https://t.me/irdropper/4686
2
irdropper | ایردراپ
Irys اگر فعال بودید ببینید شامل این NFT هستید یا نه https://genesis.irys.xyz/
💎آپدیت Irys

چک کنید ببنید واجد شرایط هستین
https://registration.irys.xyz/

ولت کانت کنید و بعد توییتر و دیسکورد
و بعد Proof of Humanity تایید کنید ببنید واجد شرایط هستین یا نه

https://x.com/irys_xyz/status/1991341151056490938
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
irdropper | ایردراپ
خوب ایردراپ چهارم من هم تمام شد و واریزی ها انجام شد ولتتون رو چک کنید. ایرداپ جدید از الان استارت میخوره به مدت 48 ساعت و 20 هزار توکن برای 100 نفر روش کار: اول که باید توی سایت با توییتر ثبت نام کنید ازینجا https://maxsee.io?k=E1004820 توی منوی 🗓 تسکای…
Maxsee
خوب ایردراپ پنجم من هم تمام شد و واریزی ها انجام شد ولتتون رو چک کنید. ایرداپ جدید از الان استارت میخوره به مدت 48 ساعت و 40 هزار توکن برای 200 نفر

روش کار:
اول که باید توی سایت با توییتر ثبت نام کنید ازینجا
https://maxsee.io?k=E1004820
توی منوی 🗓 تسکای سوشال مثل فالو و اینارو انجام بدید

بعد پست توییتری که میذاریم برای قرعه کشی کاراشو انجام میدید مثلا گفته فالو، لایک و ریتوییت و تگ یک نفر یعنی توی کامنت میزنید @username به جای username آیدی اون دوستتون رو میذارید کسی رم نمیشناختید یا نمیخواستید رندوم یکی رو تگ کنید

بعد وارد توییت زیر میشید و طبق عکس روی لینک رفل کلیک میکنید و روی Join میزنید
👇👇👇
🔗 https://l2l.li/sBDfZEo

📱 @irdropper
📱 Instagram
📱 Youtube
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍2
#jesse

🔵 این فاندر #BASE هم میخواد توکن خودشو لانچ کنه $JESSE

🔵 ساعت 8:30 امشب اگر میخواهید بخرید ولت بیس اپ رو شارژ کنید

🔵 https://x.com/jessepollak/status/1991191167430717940?s=20
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
irdropper | ایردراپ
USDai بهترین ایردراپ هوش مصنوعی توضیحات کامل توی ویدئو هست https://app.usd.ai/i/pi1ya به نظرم یه مبلغ کمی مستقیم روی خود سایتش بذارید بقیش رو pendel فقط حواستون باشه پوزیشن YT ریسک لیکویید شدنش هست چون اهرم دار دارید پوزیشن باز میکنید چون لوریج بالایی…
👆👆
USDai

استخراش دوباره باز شده اگر خواستید میتونید سرمایه بذارید سرمایه کم pendle مناسب تره ولی ریسک بالاترش و هم در نظر بگیرید

توضیحات
🔵از کوین بیس جذب سرمایه کردن
🔵ظرفیت مینت استیبل کوینشون رو 250 میلیون دلار افزایش دادن
- سرمایه واریز شده به 738 میلیون دلار رسیده (رشد زیادی داشته که بخاطر هایپ AI هستش)
- شبکه Base رو اضافه کردن
- درحال حاضر توکن ها روی شبکه اتریوم مینت میشه و به شبکه Base بریج میشه (بعد چند روز بهتون واریز میشه)
- قراره استخر های مختلف با پروژه های مختلف روی ‌Base ایجاد کنن (AerodromeFi, Fluid, Spectra و ...)
- طبیعتا نقدینگی گذاشتن تو پروژه های مختلف از هولد خالی و بدون استفاده استیبل کوینش سود و امتیاز بیشتری داره (که با ریسک های بیشتری همراه هست)

- برای یادآوری:
۱. 30 درصد توکن ها به ایردراپش و 70% به فروش توکن اختصاص داده شده (از سهمی که برای TGE و کمپین امتیازیش اختصاص داده)
۲. شرکت تو فروش توکنش نیاز به احراز هویت داره
۳. در عوض امتیازی که تو حالت فروش توکن میگیرید بیشتره
۴. با انتخاب نوع استیبل کوین و استخرش مشخص میکنید کدوم حالت (ایردراپ یا خرید توکن) رو پیش میرید
۵. استیبل کوین sUSDai برای ایردراپش هست (که همراه با سوده و برای اینکه با نرخ 1:1 بخواید به USDC تبدیل کنید باید یک ماه صبر کنید)
۶. استیبل کوین USDai برای شرکت تو پیش فروش توکنش هست (که هولد تنهاش سودی نمیده ولی هر موقع بخواید میتونید به USDC تبدیل کنید)
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Starglow Stage 1

THE FIRST GLOW STAGE 1 begins today! , The airdrop is designed to reward the community for social activity. Earn an airdrop allocation with campaign tasks.

Reward: $SGP

Link:
https://starglow.io/invite?ref=z3MOaH&method=webapp

با EVM کانکت کنید تسکاش رو کلیک کنید امتیازش رو میگیرید

#ایردراپ_جدید
irdropper | ایردراپ
توصیه به خرید نیس طبق معمول با قبول مسئولیت کامل اگر دوست داشتید به جمع بندی رسیدید https://x.com/jessepollak/status/1991552898799686102?s=20
اولا میخریدید حداقل 2x رو میداد در کمترین حالت‌ در کل هایپ ایجاد کرد روش دیگه میشد سریع سود کرد
ولی نمودار برای mexc هست روی 0.005 میگرفتید تا 0.04 رفت میشد 8x البته در ایده ال ترین حالت پس میشه حتی توی این شرایط بد هم بین 2x تا 8x روی همین مسخره بازیا گرفت 😁
به نظرتون 1 دلار رو میتونه بزنه یا هایپش میخوابه سریع و به زباله دان تاریخ میپیونده؟