irdropper | ایردراپ
Junk.fun Airdrop (Solana) - EARLY Convert worthless coins / dead token in your Solana Wallet into Junk Points and receive an airdrop. Link: https://www.junk.fun/?ref=FT2AV (Code : 7YDKX) ▫️این سایت هم بسیار کاربردیه هم ایردراپ خودش رو داره، میاد توکن ها…
#update Junk fun
فصل دومش شروع شده اگر شروع نکردید
لینک
https://t.me/irdropper/5197
اگر شروع کرده بودید امتیازاتون رو استفاده کنید برای شرکت در قرعه کشی
فصل دومش شروع شده اگر شروع نکردید
لینک
https://t.me/irdropper/5197
اگر شروع کرده بودید امتیازاتون رو استفاده کنید برای شرکت در قرعه کشی
خبر فوری | پروکسی | نرخ ارز
🇮🇷 Live Prices vs Iranian Toman
💰 Currencies
🇺🇸 USD Buy: 112,550 Sell: 112,650
🇪🇺 EUR Buy: 130,800 Sell: 131,000
🇬🇧 GBP Buy: 148,050 Sell: 148,250
💰 Currencies
🇺🇸 USD Buy: 112,550 Sell: 112,650
🇪🇺 EUR Buy: 130,800 Sell: 131,000
🇬🇧 GBP Buy: 148,050 Sell: 148,250
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥1🐳1
Hotstuff Waitlist
این ویت لیست رو ثبت نام کنید
https://form.zootools.co/go/P7QXlffiz6W4vmDSLODM?ref=HMiiTzVhBvCXTYhIkTvN
#ایردراپ_جدید
این ویت لیست رو ثبت نام کنید
https://form.zootools.co/go/P7QXlffiz6W4vmDSLODM?ref=HMiiTzVhBvCXTYhIkTvN
#ایردراپ_جدید
👍1
irdropper | ایردراپ
تسکای جدید Blockmesh https://app.blockmesh.xyz/ui/perks
#BlockMesh
تغییر نام داده بود به Perceptron اما به دلیل اینکه کروم به عنوان افزونه مخرب شناساییش کرده بود خیلی وقته از لیست حذفش کرده بودیم، خود به خود روی کرومتون غیرفعال شده بود حالا چجوری میخوان محاسبه کنن ایردراپ رو نمیدونم اما فرمش رو پر کنید
airdrop.perceptrons.xyz
روی شبکه #Solana
‼️ این نسخه جدیدشه باز اگر کسی دوست داشت نصب کنه ولی با قبول مسئولیت، البته فعلا سالمه ظاهرا گوگل بهش گیر نداده
https://chromewebstore.google.com/detail/perceptron-network/dflhdcckcmcajgofmipokpgknmfikhej
تغییر نام داده بود به Perceptron اما به دلیل اینکه کروم به عنوان افزونه مخرب شناساییش کرده بود خیلی وقته از لیست حذفش کرده بودیم، خود به خود روی کرومتون غیرفعال شده بود حالا چجوری میخوان محاسبه کنن ایردراپ رو نمیدونم اما فرمش رو پر کنید
airdrop.perceptrons.xyz
روی شبکه #Solana
https://chromewebstore.google.com/detail/perceptron-network/dflhdcckcmcajgofmipokpgknmfikhej
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍1
irdropper | ایردراپ
Datagram خوب TGE خیلی نزدیکه، کلی فاندر پروژه حرف زده اما خلاصش کنم، شما قراره ۱۰٪ سهم ایردراپتون رو روز اول بگیرید و ۹۰٪ به صورت خطی طی ۱ سال آزاد میشه اما این ۹۰٪ رو به صورت یک NFT تحت عنوان کپسول میگیرید. نکته جالب توجه که کمتر دیده شده اینه که شما همین…
Datagram
افتاد 18 نوامبر 3 روز دیگه و گفته دیگه به تاخیر نخواهد افتاد، حالا باید دید 🤔
افتاد 18 نوامبر 3 روز دیگه و گفته دیگه به تاخیر نخواهد افتاد، حالا باید دید 🤔
irdropper | ایردراپ
🔥Update #incentiv ✍️سری 31 کوییز رو تکمیل کنید https://forms.gle/V3fXRmfjPKccrQVe8 پاسخ: A, B, A, C, D, C, A, B
Google Docs
Incentiv Academy Quiz 32
Think you’ve mastered the lessons from Incentiv Academy? It’s time to put your knowledge to the test in the Incentiv Academy Quiz! Don’t miss this chance to challenge yourself and see how much you’ve learned.
Make sure to read & study Incentiv Academy channel…
Make sure to read & study Incentiv Academy channel…
irdropper | ایردراپ
اگر نود Netrum رو فعال دارید باید آپدیتش کنید https://discord.com/channels/1379374634184736828/1379481895552815255/1432118534439305438 توی دیسکورد دستورات مرحله به مرحله گفته شده https://discord.gg/wFGKw55Fbb
Netrum
میگه این NFT رو روی #تست_نت Rise بگیرید سپس رول دیسکوردش رو هم بگیرید
این فاوست شبکه Rise
https://portal.risechain.com/
اکثر اوقات کار نمیکنه ولی میتونید از سایت زیر بخرید که حداقل 1 دلاره
https://drip.tools/
بعد از مینت هم دکمه Claim role باز میشه روش میزنید توی همین صفحه و رول Rise-Agent رو میگیرید
https://discord.gg/5vpRny48QS
اگر نودش رو ران نکردید میتونید شروع کنید توی لیست نودامون هست
https://t.me/irdropper/3996
میگه این NFT رو روی #تست_نت Rise بگیرید سپس رول دیسکوردش رو هم بگیرید
این فاوست شبکه Rise
https://portal.risechain.com/
اکثر اوقات کار نمیکنه ولی میتونید از سایت زیر بخرید که حداقل 1 دلاره
https://drip.tools/
بعد از مینت هم دکمه Claim role باز میشه روش میزنید توی همین صفحه و رول Rise-Agent رو میگیرید
https://discord.gg/5vpRny48QS
اگر نودش رو ران نکردید میتونید شروع کنید توی لیست نودامون هست
https://t.me/irdropper/3996
تسک های ویکلی :
Krnl:
https://app.galxe.com/quest/krnl/GCbUFtpzCD
Ducat:
https://app.galxe.com/quest/ducat/GCZujtmLLo
Krnl:
https://app.galxe.com/quest/krnl/GCbUFtpzCD
Ducat:
https://app.galxe.com/quest/ducat/GCZujtmLLo
irdropper | ایردراپ
Datagram افتاد 18 نوامبر 3 روز دیگه و گفته دیگه به تاخیر نخواهد افتاد، حالا باید دید 🤔
دوستان من به نحوه ایردراپشون اعتراض کردم خیلی راحت حذفم کردن اگر امکانش هست همه این پس رو لایک و ریتوییت کنید و زیر پست @binance رو تگ کنید، من فقط به فکر خودم نبودم که این حرفارو زدم درحالی که میتونستم راحت ایردراپمو بگیرم و بشینم یه گوشه ولی قشنگ دارن خر فرض میکنن ملتو و باید جلوش گرفته بشه. دیگه خودتون میدونید اما اعتراض های اینجوری در بلند مدت به نفع همه هست حتی اگر شرکت نکردید توش خواهش میکنم اینکارو انجام بدید مرسی
https://x.com/sina_133/status/1990312290508316822
https://x.com/sina_133/status/1990312290508316822
X (formerly Twitter)
Sina (@sina_133) on X
I really feel sorry for a project like @DGramNetwork . After 6 months of working on this project, I was easily kicked out of the group for protesting the airdrop method and they called us "airdrop crybabies". I remember the founder of #starknet did the same…
👍3
#memecore
پیش ثبت نام ریوارد جدید مم کور
ویژه کریسمس
MemeCore Pre-Registration
ولت و توییتر وصل میکنید بعد رو گزینه آخر میزنید و رجیستر میکنید و تمام
https://memepack.io/merry-xmas-2025
مثل اینکه یه کمپین انتخابی یا ریوارد رندوم - دقیق نمیدونم — با همه ولتاتون بزنید
پیش ثبت نام ریوارد جدید مم کور
ویژه کریسمس
MemeCore Pre-Registration
ولت و توییتر وصل میکنید بعد رو گزینه آخر میزنید و رجیستر میکنید و تمام
https://memepack.io/merry-xmas-2025
مثل اینکه یه کمپین انتخابی یا ریوارد رندوم - دقیق نمیدونم — با همه ولتاتون بزنید
از لیست نودا حذف شد اگر کسی مین نتش رو خریده و خواست بزنه با خودش ولی به نظر چیزی ازش در نمیاد، میتونید نودای جدیدتر رو جایگزینش کنید