irdropper | ایردراپ
4.24K subscribers
2.78K photos
124 videos
46 files
4.33K links
Boost
https://t.me/boost/irdropper

گروه
@irdroppergp

ریفرال گیری
@smokeroomgp

اینستاگرام
https://instagram.com/irdropper

یوتیوب
https://www.youtube.com/@irdropper

حمایت
bit.ly/irdropper

کانال قبلی ما
@getbitcofree
Download Telegram
irdropper | ایردراپ
Simcluster — Potential Airdrop (Like Succinct) 🔮 Claim : https://simcluster.ai?invite=dropper7 - با اکانتای سوشالتون لاگین کنید از قسمت از قسمت Your Profle همه رو وصل کنید - به Simulation برید - 32 تا Challanges رو کامل کنید - یه پست بسازید - یک concept…
👆👆
Simcluster

اگر ثبت نام کردید چک کنید پروفایلتون باید فعال شده باشه میتونید تسکارو بزنید

به ازای هر لایک و تعامل با پست ها بهتون ریوارد میده، چیزی که خیلی وقته کاربران کریپتو در socialFi دنبالشن
میگه صرافی Mexc ورشکسته شده پولاتون رو بردارید حالا کی هست این منبعی چیزی نداده ولی تجربه ثابت کرده اینارو توی کریپتو جدی بگیرید و نگید همینجوری یه چیزی گفته.
https://x.com/jzszn/status/1984262070972584377

اگر توش پول دارید یه مقداری به نظرم برداشت بزنید ببینید چجوریه اوضاع
👀1🙊1
irdropper | ایردراپ
میگه صرافی Mexc ورشکسته شده پولاتون رو بردارید حالا کی هست این منبعی چیزی نداده ولی تجربه ثابت کرده اینارو توی کریپتو جدی بگیرید و نگید همینجوری یه چیزی گفته. https://x.com/jzszn/status/1984262070972584377 اگر توش پول دارید یه مقداری به نظرم برداشت بزنید…
اصلا نمیگم این درسته یا نه اما تجربه شخصی: دو سه هفته قبل از اعلام ورشکستگی صرافی FTX حدود 2000 دلار توش یه سری توکن گرفته بودم و چون خیلی معتبر بود و قصد تبدیلش رو کوتاه مدت داشتم گفتم بمونه و دقیقا 1 روز قبلش با یک توییت اینچنینی مواجه شدم و چون پوزیشن فیوچرز روش نداشتم و اسپات بود گفتم بیارم توی ولتم چه کاریه، و بلافاصله برام زدن شکر خدا و فرداش که بیدار شدم و خبر ورشکستگی و قفل شدن دارایی ها رو خودنم پرام ریخت 😐😐
👍1🙊1
Kaito
چک کنید بهتون کد Base app داده یا نه

https://yaps.kaito.ai/airdrops
irdropper | ایردراپ
خوب ایردراپ سوم من هم تمام شد و واریزی ها انجام شد ولتتون رو چک کنید. ایرداپ سوم از امشب استارت میخوره به مدت 48 ساعت و 20 هزار توکن برای 100 نفر روش کار: اول که باید توی سایت با توییتر ثبت نام کنید ازینجا https://maxsee.io?k=E1004820 توی منوی 🗓 تسکای سوشال…
خوب ایردراپ چهارم من هم تمام شد و واریزی ها انجام شد ولتتون رو چک کنید. ایرداپ جدید از الان استارت میخوره به مدت 48 ساعت و 20 هزار توکن برای 100 نفر

روش کار:
اول که باید توی سایت با توییتر ثبت نام کنید ازینجا
https://maxsee.io?k=E1004820
توی منوی 🗓 تسکای سوشال مثل فالو و اینارو انجام بدید

بعد پست توییتری که میذاریم برای قرعه کشی کاراشو انجام میدید مثلا گفته فالو، لایک و ریتوییت و تگ یک نفر یعنی توی کامنت میزنید @username به جای username آیدی اون دوستتون رو میذارید کسی رم نمیشناختید یا نمیخواستید رندوم یکی رو تگ کنید

بعد وارد توییت زیر میشید و طبق عکس روی لینک رفل کلیک میکنید و روی Join میزنید
🔗 https://l2l.li/WfNzrts

📱 @irdropper
📱 Instagram
📱 Youtube
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍32
#jumper
برید اینجا:
https://jumper.exchange/

یه مقدار توکن GHO رو به cbADA روی شبکه base سواپ بزنید
بعدش یه پنجره میاد ایمیل یا تلگرام بهش بدین و با ولت ساین کنید.

کانترکت cbADA روی Base
0xcbADA732173e39521CDBE8bf59a6Dc85A9fc7b8c
👎206
irdropper | ایردراپ
#kite #Gokite Kite AI - گفتن اگر قبلا با سوشال لاگین میکردین، حتما به اکانتتون والتتون رو هم وصل کنید تا در آینده شامل ریوارد (اگر بود) بشید. - اگر هم با والت قبلا لاگین میکردید میتونید همون والت رو بزارید یا یه والت دیگه وصل کنید. ابتدا وارد سایت زیر میشید:…
#kite #Gokite Kite AI
چک کنید

https://claim.kite.foundation/

شامل شدید؟

دوستان فعلا متصل نکنید میگن مشکل امنیتی داره گوگل کرومتون احتمالا هشدار داده من با ۲ تا افزونه امنیتی قبل هر اتصال چک میکنم هیچ چیز امنیتی در اتصال نداره حالا چرا کروم این رو میگه نمیدونم. با اتصال صرف والت هم هیچ مشکلی براتون پیش نمیاد یعنی connect مگر اینکه چیزی رو sign کرده باشید که فعلا نداشته خیالتون راحت.
irdropper | ایردراپ
#kite #Gokite Kite AI چک کنید https://claim.kite.foundation/ شامل شدید؟ دوستان فعلا متصل نکنید میگن مشکل امنیتی داره گوگل کرومتون احتمالا هشدار داده من با ۲ تا افزونه امنیتی قبل هر اتصال چک میکنم هیچ چیز امنیتی در اتصال نداره حالا چرا کروم این رو میگه نمیدونم.…
#kite #Gokite Kite AI
دامین همونه چون لو رفته بود claim ش رو اوردن پیج جدید جای ساب دامنه 😁 چک کنید

https://kite.foundation/claim

نتیجه همونه فرقی نکرد، شامل شدید؟

افراد واجد شرایط:
اعضای فعال در دیسکورد
شرکت‌کنندگان تست‌نت و افرادی که بازخورد ارائه داده‌اند
تولیدکنندگان محتوای عمومی (پست‌های X، کمپین‌ها و سایر فعالیت‌ها)
دارندگان NFT با عنوان
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
irdropper | ایردراپ
🟣 Momentum Update —Momentum x Buildpad اگر پیش فروش شرکت کردید الان میتونید وضعیتتون رو چک کنید https://buidlpad.com/projects/momentum
Check your Momentum Wave 1 Airdrops

https://airdrop.mmt.finance

حدود ۳۷ ساعت فرصت دارید ولت SUI و توییتر متصل کنید

❗️آیپی رو کشورای اروپایی نذارید میزنه Restricted area 😐
irdropper | ایردراپ
🔥پروژه Duels-Dot-Fun هنوز لانچ نشده و فقط از طریق دیسکورد میشه واردش شد! 💎جز معدود پروژه‌های GameFi درست و حسابی‌ـه که سیستمش روی نبردهای کارتی ساخته شده. 👑شما با شرکت تو ایردراپش هم NFT می‌گیرید (که جز ارکان اصلی پروژه‌ست و قیمت خوبی میگیرن)، هم توکن پروژه…
Duelsdotfun

Mint Details
🗓️ Nov 3
👤 Supply: 2,750
💰 0.2 SOL (WL: 0.19)
🌐 Launching on @LaunchMyNFT

فردا مینت NFT هاش باز میشه، فعلا تنها راه گرفتن توکنش استیک NFT ها و بازیش هست. اگر WL گرفتید هم اندکی ارزون تره هم شانس گرفتن rarity بالاتر دارید. زمان و لینکش آپدیت میشه

❗️مثل تمام پروژه ها هیچ پیشنهاد خریدی نیست صرفا معرفیه یک پروژه پر پتانسیله، مسئولیت شرکت، خرید، سود و ضرر تماما با خود شماس پس تحقیقات لازم رو انجام بدید
irdropper | ایردراپ
🔥Update billions 🔸تسک های مشترک warden و billions رو در سایت گلکس تکمیل کنید 👈ورود به گلکس
برای Billions یه راهکار پیدا کردم و یک واسط معتبر با 20 تتر کارو انجام میده. روال کار هم به این صورت هست که نیاز به گوشی آندروید دارید ظاهرا iOS گزینه لاگین با ولت رو نداره (باز شما تست کنید اگر داشت با همون لاگین کنید)

یک ولت کاملا جدید و خام ایجاد میکنید و باهاش وارد برنامه میشید برای ورود اول از ایمیل استفاده نمیکنید. بعد از لاگین همون seed phrase رو میدید به کسی که میخواد وریفای کنه با همون ولت لاگین میشه، بعد توی کروم دسکتاپ وارد اکانت Billions میشید که از روز اول روش فعالید، روی وریفای پاسپورت کلیک میکنید ۲ تا qr کد میده، دومی رو اسکرین شات میگیرید و می‌فرستید، بعد از اینکه وریفای کرد توی برنامه قسمت credentials یکی جدید اضافه میشه، حالا طبق عکس روی وریفای میزنید و با اکانت گوگلتون که از اول توی Billions فعال بودید وارد میشید و تمام وریفای میشه 👌

اگر خواستید انجام بدید دایرکت کانال پیام بدید خودم هماهنگ میکنم چون طرف ایرانی نیست و باید دونه دونه هماهنگ کنم