irdropper | ایردراپ
4.24K subscribers
2.78K photos
124 videos
46 files
4.33K links
Boost
https://t.me/boost/irdropper

گروه
@irdroppergp

ریفرال گیری
@smokeroomgp

اینستاگرام
https://instagram.com/irdropper

یوتیوب
https://www.youtube.com/@irdropper

حمایت
bit.ly/irdropper

کانال قبلی ما
@getbitcofree
Download Telegram
پروژه Base meme

وارد سایتش میشید روی اونجا که انگشت زده کلیک کنید

https://verybased.meme


کد زیر رو میزنید
basememe


بعد ای دی توییتر و ادرس ولت میذارید ترجیحا ولتی که روی شبکه Base فعال بودید
مثل سایت pump.fun سولانا این برای لانچ میمکوین روی Base هستش

تسکای guild base هم بزنید
https://t.me/irdropper/5085

#ایردراپ_جدید
1
اینو ببینید

همینجوری گولتون میزنن اسکم میشید

حروف r و n کنار هم شبیه به m میشه

و توی آدرس ایمیل ریز نوشته میشه و شما احتمالا دقت نمیکنید

‼️طبق یک قاعده کلی 99% ایمیل هایی که تحت عنوان ایردراپ و جایزه ای چیزی بردید اسکمه مگر اینکه خلافش ثابت بشه

حتما افزونه های امنیتی مثل pocket universe رو داشته باشید تا قبل هر تراکنش براتون اون رو آنالیز کنه و اگر مشکلی داشت بهتون اخطار میده
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍2
irdropper | ایردراپ
🔥Update #soneium 🔸فصل سوم شروع شد 👈ورود به سونیوم
🔥Update #soneium

🔸بدج سیزن 2 سونیوم برای مینت کردن فعال شد اگر بالای 80 امتیاز داشتید

👈مینت بدج سونیوم
👍1
🟪 monadinu
اگر sbt یک میلیون موناد رو دارید آدرس والت بدید

https://www.monadinu.fun/
Farcaster pro
برای تهیه اشتراک ازین اپ میتونید استفاده کنید. یکماهش 10.3 USDC روی شبکه Base میشه که داخل کیف پول داخلی خود فارکسترتون باید شارژ کنید (+ مقدار کمی ETH روی شبکه Base برای فی)

https://farcaster.xyz/poo/0x66a4bb79

❗️اصلا توصیه برای خرید نیست صرفا برای اطلاع رسانی بعضی دوستان پرسیدن از کجا بگیریم. یک سریا قبلا NFT ش رو خریده بودن که بهشون پرو داده شده بقیه باید اشتراک ماهانه بگیرن یا سالانه. لطفا DYOR
irdropper | ایردراپ
خوب پرسیدن چجوری شرکت کنیم؟ اول که باید توی سایت با توییتر ثبت نام کنید ازینجا https://maxsee.io?k=E1004820 توی منوی 🗓 تسکای سوشال مثل فالو و اینارو انجام بدید بعد پست توییتری که میذاریم برای قرعه کشی کاراشو انجام میدید مثلا گفته فالو، لایک و ریتوییت و تگ…
خوب ایردراپ دوم من هم تمام شد و واریزی ها انجام شد ولتتون رو چک کنید. ایرداپ سوم از امشب استارت میخوره به مدت 48 ساعت و 40 هزار توکن.

روش کار:
اول که باید توی سایت با توییتر ثبت نام کنید ازینجا
https://maxsee.io?k=E1004820
توی منوی 🗓 تسکای سوشال مثل فالو و اینارو انجام بدید

بعد پست توییتری که میذاریم برای قرعه کشی کاراشو انجام میدید مثلا گفته فالو، لایک و ریتوییت و تگ یک نفر یعنی توی کامنت میزنید @username به جای username آیدی اون دوستتون رو میذارید کسی رم نمیشناختید یا نمیخواستید رندوم یکی رو تگ کنید

بعد وارد توییت زیر میشید و طبق عکس روی لینک رفل کلیک میکنید و روی Join میزنید
🔗 https://l2l.li/PQwmlte

📱 @irdropper
📱 Instagram
📱 Youtube
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
5👍1
صرافی اکسکوینو | Excoino میگن ظاهرا ورشکست شده اگر پولی توش داشتید و امروز و فردا میکنن زودتر پیگیری کنید و برای بار 10000 ام توی هیچ صرافی ایرانی پول نگه ندارید (خارجیشم همینه با شدت بسیار کمتر). الان توی بانکامون امنیت نداره چه برسه اینا که اصلا سر و تهشون معلوم نیست. خواهشا رعایت کنید 😐
👍1
irdropper | ایردراپ
#farcaster اگ فارکستر دارید یه دونه ان اف تی شخصی برای هرکس میدن - مینتش کمه قیمتش ۲ دلاره https://farcaster.xyz/farcaster/0x8af4a768 اینجا قیمتش تو اوپن سی ده برابر هم شده حدود ۱۵۰ دلار https://opensea.io/collection/the-warplets-farcaster فعلا مینتش…
#farcaster

به‌روزرسانی: خوشحالم که همه شما وارپلت‌ها را خیلی دوست دارید. به همین دلیل با کلی محدودیت سرویس مواجه شده‌اید.

فعلاً قصد دارم دسترسی به مینی‌اپلیکیشن را برای کاربرانی که FID کمتر از ۱,۰۰۰,۰۰۰ + Pro دارند محدود کنم.

فقط برای اینکه اوضاع آرام شود و همه از وارپلت‌هایشان لذت ببرند.

امیدوارم این به مردم اجازه دهد وارپلت‌هایی را که قبلاً ایجاد کرده‌اند، ضرب کنند.

نسل‌های جدید کمی متوقف شدند
1
irdropper | ایردراپ
#trex اگر شامل بودید کلیم کنید https://opensea.io/collection/trex-rexy/overview
🔥Update #trex

🔸آدرس ولتهایی که Rexy NFT رو دریافت کردن یا خریدن ، 2 تا بدج جدید هم میگیرن که خیلی میونه در شمارش امتیازات براشون تاثیرگذار باشه
اگه این NFT رو دارید وارد داشبوردتون بشید و بدج ها رو بررسی و کلیم کنید

https://s.trex.xyz/lliIWV
irdropper | ایردراپ
#farcaster به‌روزرسانی: خوشحالم که همه شما وارپلت‌ها را خیلی دوست دارید. به همین دلیل با کلی محدودیت سرویس مواجه شده‌اید. فعلاً قصد دارم دسترسی به مینی‌اپلیکیشن را برای کاربرانی که FID کمتر از ۱,۰۰۰,۰۰۰ + Pro دارند محدود کنم. فقط برای اینکه اوضاع آرام شود…
خوب دوستان یه جمع بندی نهایی بدم ازین NFT پر سرو صدای Farcaster
اول اینکه احتمالا تعداد زیادی مینت میکنن و ارزشش میاد پایین شاید اگر پرو هم میخواید بگیرید پول همون هم در نیاد پس اینارو مد نظر بگیرید

اول وارد پروفایل فارکستر خودتون میشید 3 نقطه بالا سمت راست رو بزنید و روی About کلیک کنید، یک عددی براتون نمایش میده به اسم FID نشون دهنده قدمت اکانت هست هرچی کمتر باشه اکانت زودتر ساخته شده و با ارزش تر هست ارلی حساب میشید به اصطلاح. خوب گفته فعلا برای FID زیر 1 میلیون هست. پس اگر خواستید pro بخرید به این نکته هم توجه داشته باشید، پرسیدم بعضی از دوستان همین امروز پرو خریدن و تونستن مینت کنن ولی پیش شرط FID رو داشتن.

پس طبق توییت رسمی اگر این شرط رو دارید بازم با بررسی خودتون و قبول مسئولیت از جانب خودتون خواستید پرو هم بگیرید آموزشش داده شده به طور کامل توضیحات داده شده و بسته میشه بحثش. مینتش باز شد مجدد اطلاع میدیم

لینک مینت
https://farcaster.xyz/farcaster/0x8af4a768

لینک خرید Farcaster pro
https://farcaster.xyz/poo/0x66a4bb79

باید USDC روی شبکه Base تو ولت داخلی خود Farcaster داشته باشید ماهانش 10.3 USDC هستش حدودی و اندکی هم ETH برای پرداخت فی شبکه.
1
irdropper | ایردراپ
☄️فید ۲۵۰ کا حملههههه
اگر خواستید بفروشید از تنظیمات Farcaster وارد Advanced میشید و Recovery Phrase تون رو کپی میکنید میبرید داخل متامسک یا تراست والت یا هر ولتی که دوست دارید ازونجا وارد opensea میشید مستقیم می‌فروشید یا همونجا Transfer میزنید به ولت خودتون نگه میدارید یا می‌فروشید یا هر کاری دوست دارید انجام بدید.
2
irdropper | ایردراپ
اگر هم از Opensea بن شده ولتتون تو مجیک ادن راحت میتونید بفروشید https://magiceden.io/collections/base/WPLT?activeTab=items
اونایی که گرفتن فروختن دوست داشتن توی کامنتا بگن چقدر فروختن اگرم نفروختید موفق شدید گرفتید توی کامنت عکسشو بذارید یه ذره انرژی بگیریم
👍1
irdropper | ایردراپ
#Opnetbtc Opnet OP_NET Pre-Odyssey Galxe 2: 🌄 Ascendant’s Ritual تسک جدید گلکسی: https://app.galxe.com/quest/WDKbxYkaZdwzc2f54sVSeb/GCukot88dD پاسخ کوییز: A, B, C, A, B A, A, C, D, B
#Opnetbtc Opnet

تسک جدید گلکسی

https://app.galxe.com/quest/WDKbxYkaZdwzc2f54sVSeb/GCczbt89do


پاسخ کوییز:
🔹B, D, C, B, A, C, C, A, D, C

تسک های هفتگی هم گذاشته که میتونید بزنید و NFT هاش رو بگیرید

اول اینجا با ولتش و توییتر لاگین کنید اگر ولت ندارید ازینجا افزونش رو دانلود کنید و ولت ایجاد کنید، تسکای سوشالش رو مثل اتصال توییتر و اضافه کردن ایموجی به اسم رو میتونید انجام بدید
https://opnet.org/dashboard?r=WsIZrf

توی صفحه اول تسک ها رو زده مثلا 2 تا سواپ از چه توکنی به چه توکنی یا ایجاد نقدینگی در motochef طبق موارد خواسته شده انجام بدید NFT ش رو میتونید مینت کنید