irdropper | ایردراپ
4.25K subscribers
2.77K photos
124 videos
46 files
4.33K links
Boost
https://t.me/boost/irdropper

گروه
@irdroppergp

ریفرال گیری
@smokeroomgp

اینستاگرام
https://instagram.com/irdropper

یوتیوب
https://www.youtube.com/@irdropper

حمایت
bit.ly/irdropper

کانال قبلی ما
@getbitcofree
Download Telegram
بیشتر توی چه زمینه ای سوال و ابهام براتون وجود داره که بتونیم با یه ویدئو شاید کمکی کرده باشیم، به طور مثال بعضیا هنوز توی شبکه ها و اضافه کردن شبکه یا RPC های مختلف شبکه مشکل دارن، یا مثلا اضافه کردن توکن یا شبکه توی سولانا یا اوکسیستم cosmos که ولت معروفش keplr باشه. یا مثلا حوزه Defi و lend و borrow کردن و اینا یا ایجاد نقدینگی و این حرفا. کامنت کنید اگر دوست داشتید بررسی میشه ببینیم میشه توضیحات اضافه ای داد براش یا اینکه همه استاد شدن توی این چند وقته 😁
قبلش فقط آموزش های پین شده رو چک کنید مطلب رو قبلا نگفته باشیم
https://t.me/irdropper/3
👍2
متاسفانه فرگمنت دیگه برای خرید استارز KYC میخواد ازین به بعد
👍1🥴1
اگر فصل اول Superform شرکت کرده بودید میتونید این توکن $PIGGY رو کلیم کنید

Link Claim: https://www.superform.xyz/claim/

#ایردراپ #Airdrop
فارم LXP-L یا همون کمپین حجمی Linea رسما به پایان رسید. اگر سرمایه ای دارید روش میتونید برای شبکه های دیگه فعالیت کنید. اینجا میتونید مقدار LXP_L و LXP خودتون رو چک کنید

https://owlto.finance/tracker/lxp
irdropper | ایردراپ
فارم LXP-L یا همون کمپین حجمی Linea رسما به پایان رسید. اگر سرمایه ای دارید روش میتونید برای شبکه های دیگه فعالیت کنید. اینجا میتونید مقدار LXP_L و LXP خودتون رو چک کنید https://owlto.finance/tracker/lxp
من خودم بردم روی Corn، یه بخشیش رو Pendle برای eBTC YT گذاشتم (چون امتیاز 4 تا پروتوکل رو همزمان میده البته فیش خیلی بالاس ساعات خلوتی باید بزنید) و بقیش رو توی استخرایی که پوینت Babylon هم میدن. لایه 2 ها به نظرم تموم شدن یا اشباع شدن یا هرچی که بشه اسمش رو گذاشت و سرمایه گذاری روشون بی معنیه با تجربه سال پیش. باز شما خودتون استراتژی خودتون رو دارید فقط من باب پیشنهاد بود
فقط اگر روی تست نت Babylon فعال بوده باشید میتونید یه امتیاز خیلی خوبی با اتصال همون ولتی که توی تست نت شرکت کردید روی Corn بگیرید. اینجا آموزش دادیم
https://t.me/getbitcofree/7345
irdropper | ایردراپ
#نود #ایردراپ Multiple Network Node سیستم عامل لینوکس سخت افزار مورد نیاز ◽️ RAM: 1-2 GB ◽️ CPU: 1-2vCPU ◽️ Storage: 200MB Disk Space ◽️ Network: 100Mbps Internet Connection 1. اول با ولت EVM ثبت نام کنید https://www.app.multiple.cc/#/signup?inviteCode=lBj45Jdd…
👆
اگر نود multiple رو زده بودید قسمت وریفای ایمیلش مشکل داشت الان میتونید از قسمت setup برید ایمیل رو وریفای کنید و تیک verified سبز رو بگیرید. اینکار برای دریافت پاداش الزامیه
نود خیلی سبکیه راحت روی سیستم شخصیم بدون فشار اجرا میشه
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اتصال ولت برای Nodepay فراموش نشه. احتمال زیاد قبل سال جدید میلادی اینم مرحله اولشو بده. کلیه توضیحات در پست زیر داده شده. اگر تاحالا شرکت نکردید برای فاز اول که دیگه دیره ولی برای فاز دوم که تازه شروع شده فرصت مناسبیه

https://t.me/getbitcofree/6619
Styreal Badge (STORY)

Link:
https://tuning.app.styreal.com/

دوتای اولی که کلیک فقط سبز میشه، برای آخری روی Check بزنید و Buy کنید و تمام. برگردید بج رو بگیرید
Kernel - Potential Testnet



اینجا فاوست BNB تست نت بگیرید
https://www.bnbchain.org/en/testnet-faucet

🖲 وارد سایت بشید
https://app.kerneldao.com/restake/kontol

- روی "Faucet" بزنید و همه توکنارو بگیرید
- روی "Restake" برید و همه رو دپازیت کنید
- یکبارم withdraw کنید

میتونید به صورت دوره ای روزانه یا هفتگی ادامه بدید

📌 Backed by Binance Labs
#portal


💠 صرافی غیر متمرکز و ولت لایه دوم بر بستر بیت کوین

💠 جذب سرمایه 42.5 میلیون دلار

💠 تست نت و رایگان

💠 نصب اکستنشن ولت portal - لینک نصب ➡️

💠 از این سایت اکستنشن نصب کانکت کنید و در قسمت پایین تسک های لول 1 را انجام بدهید - لینک سایت ➡️

💠 از این سایت فاست بگیرید - لینک سایت ➡️


💠 در فاست گرفتن هم آدرس اتریوم بدید و هم بیت کوین اکستنشن نصب شده - مقداری توکن pt برای گس فی شبکه روی ولت evm نیاز دارید

تسکای لول 2 باز شده
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
1👍1
ایردراپ Side

اگه اتم استیک کرده بودید و یا فعال بودین روش میتونین برین تو ایردراپش رجیستر کنین
هر کی زودتر بزنه به صورت FCFS

https://genesis.side.one/
اگر توی تست نت duck chain استارز دپازیت کرده بودید همشو براتون انتقال دادن به مین نت توی قسمت 🌟Stars میتونید روی کلیم بزنید

https://t.me/DuckChain_bot/quack?startapp=fmZZhfhP

به نظرم اگر خوب پیگیرش بودید ولش نکنید و روی مین نت هم فعالیت کنید. ولت okx رو توی قسمت Mainnet متصل کنید و مقداری Ton از قسمت bridge بیارید روش. خودم 1 TON زدم که حداقلش هست. در نهایت DYOR

اولین پستش مربوط میشه به تست نت که اینجا معرفی شد
https://t.me/getbitcofree/7126
👍1
تسک های جدید chainbase اضافه شده، اگه دنبال می کنید انجام بدید، چیزی نیست ۲ تا لایک و ریتوییته

https://genesis.chainbase.com/referral?referral_code=FIBXGHK6D
چکر ایردراپ wallet connect

Link:
https://airdrop.walletconnect.network/

فعلا توکن قابل انتقال یا فروش نیست ولی میتونید اینجا استیکش کنید اگر دوست داشتید
https://profile.walletconnect.network
برای yellow wallet تسکای سوشال اضافه شده. حتی اگر سرمایه هم نذاشتید با همین تسکا هم میشه پوینت خوبی گرفت

https://t.me/getbitcofree/7901?single
Nodepay snapshot done

اسنپ شاتشو گرفت امیدوارم خوب دراد برای هممون
چکر ایردراپ wallet connect

Link:
https://airdrop.walletconnect.network/

فعلا توکن قابل انتقال یا فروش نیست ولی میتونید اینجا استیکش کنید اگر دوست داشتید
https://profile.walletconnect.network


این NFT رو هم به همین مناسبت روی Zora لانچ کردن میتونید مینت کنید
https://zora.co/collect/zora:0x3cfd2a16378e46b50654bcfa022a94f7536a26d9
#airdrop #ایردراپ
ایردراپ Movement
http://claims.movementnetwork.xyz

تا ۲ دسامبر وقت دارید

اطلاعات ثبت کنید
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM