irdropper | ایردراپ
4.25K subscribers
2.77K photos
124 videos
46 files
4.33K links
Boost
https://t.me/boost/irdropper

گروه
@irdroppergp

ریفرال گیری
@smokeroomgp

اینستاگرام
https://instagram.com/irdropper

یوتیوب
https://www.youtube.com/@irdropper

حمایت
bit.ly/irdropper

کانال قبلی ما
@getbitcofree
Download Telegram
اگر نود Openloop رو میزنید قسمت اتصال ولت اضافه شده که باید ولت سولانا متصل کنید

قسمت خرید ولیدیتور نود هم هست که دربارش تحقیق کنید.

توی لیستمون هست
https://t.me/irdropper/117

❗️اگر دیدید امتیاز نمیده یکبار افزونش رو پاک کنید مجدد نصب و لاگین کنید درست میشه
اگه webid و حداقل ۱۰۰ دلار توی کیف پول دارید 300xp میتونید بگیرید
https://debank.com/stream/2917883?t=1734549299359&r=88952
🧩 Opengradient : Early Bird Galxe Quest

+ Funding : $8.5M
+ Backers : a16z, CB, Foresight VC etc

بکرارو خودتون ببینید متوجه میشید

فعلا تسک گلکسی فقط داره

https://app.galxe.com/quest/OpenGradient/GCWm9tVpru?referral_code=GRFr2JUleam307JuZt7Obum2CInQGYij6bo9kI30S7d7eow

جواب کوییز: B, B

تسک دیسکوردش به خاطر شلوغی ممکنه دیر وریفای شه چندبار بزنید تا بشه دیگه
#abstract

وارد اینجا بشین
https://abstract.deform.cc/?referral=B3AUq6LLY9wq
و تسک‌هاش و انجام بدین
سوشاله و بدون لایک و ری‌توییت وریفای میشه
اون Abstract x DeForm Commemorative NFT رو هم مینت کنید روی Base

یه تسک فعال گلکسی هم داره یادتون نره بزنید
https://app.galxe.com/quest/Abstract
#jumper #quai
جامپر میگه اگه loyal pass حداقل لول 8 به بالا دارید، میتونید برید فاست توکن تستی QUAI رو بگیرید:
- ابتدا برید گیلد زیر و رولش رو بگیرید:
https://guild.xyz/quai/jumper-exchange-partnership

- بعد از گرفتن رول، ولتشون رو دانلود کنید و یه ولت بسازید:
https://chromewebstore.google.com/detail/pelagus/nhccebmfjcbhghphpclcfdkkekheegop

- حالا که ولتش رو ساختید، به لینک زیر برید و دیسکورد رو وصل و آدرس ولت رو بزارید و فاست بگیرید:
https://faucet.quai.network/ref/50df6cd0

نکات حائز اهمیت:
- این کمپین از 18 دسامبر تا 8 ژانویه برقراره.
- هر 24 ساعت یک بار میتونید فاست بگیرید.
- متناسب با لولی که JLP رو داره یه ضریبی به مقدار فاست میخوره.
- اسنپ شات JLP رو 30 نوامبر گرفته شده.
- گفتند که همین توکنای تستی بعدا به توکن واقعی در مین نتش تبدیل میشه.

https://x.com/JumperExchange/status/1869354654704009545
#duckchain
داکچین هم اومده فاز استیکینگ راه انداخته و به ازای هر 1 دلار استیک بهتون روزانه 3تا تخمشو میده (به همراه 150 استار فقط یک بار)
- باید لینک بریجشون برید:
https://t.me/DuckChain_Bridge_bot/bridge_nest?startapp=invitergsx84u

- بعد از بخش Stake، ولت Tonkeeper برای شبکه ton و ولت okx رو برای شبکه Duckchain وصل کنید (میتونید فقط آدرس EVM خودتون رو هم وارد کنید)

- توی بخش Nest که برید کد دعوت رو بزنید تا پوینت بگیرید: (5% بوست میده حتما یه کد بزنید)
gsx84u


- از توکن های زیر میتونید استیک کنید:
TON - NOT - CATI - tsTON - DOGS - HMSTR - uTON - Major - X

- حتی میتونید از شبکه آربیتروم و اتریوم هم یک سری توکن ها رو استیک کنید، از طریق لینک زیر:
https://bridge.duckchain.io/staking

- نکته ای که قابل توجهه اینه که تا قبل از TGE اجازه unstake نمیده.
- من خودم uTONهایی که داشتم رو استیک کردم.
- طبق گفته خودشون TGE هم ژانویه س.
👍3
اگه تست نت Initia رو زدید میتونید این NFT نهاییش رو استیک کنید

لینک:
https://app.testnet.initia.xyz/xp

اول فاوست باید بگیرید اینجا
https://faucet.testnet.initia.xyz/
مینت روز 19 ام روی شبکه Linea

📥روی هر کدوم از دوتا سایت زیر که خواستید میتونید مینت کنید:
🔗https://portfolio.metamask.io/explore/nfts
Or
🔗https://phosphor.xyz/holiday-calendar-2024

#nft #phosohor #linea
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍1
آدرسی که باهاش تسک‌های گلکسی رو زدین، مجدد چک کنین

https://airdrop.kontos.io
irdropper | ایردراپ
#KAITO 💎معرفی پروژه KAITO ✔️با جذب سرمایه 5.3 میلون دلار 📌پروژه در مرحله اولیه یعنی (EARLY) قرار دارد.سرمایه‌گذاران شامل شرکت‌های بزرگی مانند DragonFly و Spartan Group هستند 💎 مراحل شرکت در ایردراپ: ✔️وارد لینک شوید ✔️توییتر خود را متصل کنید. و بعد…
#KAITO

💎آپدیت پروژه KAITO

📌 اگر قبلاً در این پروژه ثبت‌نام کردید، همین حالا وارد سایت بشید و روی سربرگ Kaito Genesis کلیک کنید تا ببینید آیا واجد شرایط مینت NFT هستید یا نه!


✔️لینک سایت
✔️لینک سایت مینت

⚠️قیمت مینت: 0.1ETH  (احتمالا قیمت خوبی بخوره حداقل 0.3 اتر )
❣️زمان شروع مینت، 20 دسامبر ساعت 3:30 بعدازظهر به وقت تهران است،


💎اگه تا به حالم شروع نکردین میتونید به پست ریپلای شده مراجعه کنید
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Wallme waitlist
لیست انتظار Wallme
Link:
https://waitlist.walme.io?inv=Z5X6YS

کد ایمیل نمیده بهتره با اکانت گوگل لاگین کنید یا توییتر‌ فعلا فقط تسکای سوشال داره
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
#abstract

شرکت در ایردراپ پنگوین برای ابسترکت

https://claim.pudgypenguins.com
تسک Layer3 پروژه Arcium

•با ولت سولانا باید بزنید
https://solana.layer3.xyz/quests/winter-wonderland-arcium

•برای کلیم ۱ دلار L3 نیاز دارید که ازینجا میتونید بگیرید
https://solana.layer3.xyz/trade

جواب کوییز 👇

1. DeCC
2. Decentralized Confedential computing
3. Secure Multi Party
4. All of the above
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM