irdropper | ایردراپ
4.25K subscribers
2.77K photos
124 videos
46 files
4.33K links
Boost
https://t.me/boost/irdropper

گروه
@irdroppergp

ریفرال گیری
@smokeroomgp

اینستاگرام
https://instagram.com/irdropper

یوتیوب
https://www.youtube.com/@irdropper

حمایت
bit.ly/irdropper

کانال قبلی ما
@getbitcofree
Download Telegram
irdropper | ایردراپ
🔥Update #Trex rex 🔸بدج های جدید اینستاگرام , twitch در پنل کاربری فعال شده 🔸برای دریافت این بدج ها مراحل زیر رو انجام بدید : https://s.trex.xyz/lliIWV روی بدج اینستاگرام و twitch کلیک کنید و طبق آدرسی که بهتون میده اکستنشن Trex رو نصب کنید 👈برای نصب…
🔥Update #Trex
وارد پنل کاربری خودتون بشید و از منوی سمت راست گزینه NFT رو انتخاب کنید ، در صورتی که واحد شرایط دریافت NFT هستید ، یک آدرس ولت EVM ثبت کنید
در آپدیت بعدی با ولتی که ثبت میکنید میتونید وارد سایت OpenSea بشید و NFT رو کلیم کنید
🟢FCFS

https://s.trex.xyz/lliIWV

الانم میتونید ورود کنید کافیه 12 تا ولت 6 تا EVM و 6 تا #سولانا وصل کنید و سوشالاتون رو وریفای کنید
irdropper | ایردراپ
تسکای Zenchain رو هم میتونید بزنید 203 میلیون دلار جذب سرمایه داشته. سوشاله همش https://zenquest.zenchain.io?referral=J9HhZpKXoKfLvaXvm5DDuwK9Kg0zRvrlU08SxIbrWsU
🔥Update #zenchain
🔸طبق اطلاعیه ای که در دیسکورد تست نت zenchain  منتشر شده ، کاربران باید دوباره رول هیومنیتی رو دریفات کنن ، برای دریافت این رول طبق عکس بالا اقدام کنید

1️⃣روی اسم سرور کلیک کنید

2️⃣از منوی باز شده 'گزینه Linked Roles رو انتخاب کنید

3️⃣در پنجره ای که باز میشه روی human کلیک کنید تا به سایت مورد نظر برید و اونحا اسکن صورت رو انجام بدید
بعد از تکمیل به سرور برمیگردید و رول رو دریافت میکنید

👈ورود به سرور zenchain
irdropper | ایردراپ
پروژه gensyn حدود 55 میلیون دلار جذب سرمایه داشت از a16z توسط cpu و gpu میتونید نودش رو ران کنید اینجا یک آموزش داده اگر با سرور gpu دار بخواید بزنید ماهی 100 دلار هزینشه https://github.com/zunxbt/gensyn-testnet اگرم سرورتون gpu نداشت دستورات همینه دیگه…
Gensyn
رول block گرفتنش دوباره باز شده، باید رولای قبلی رو گرفته باشید الانم میشه همش رو گرفت. توی ویندوز با wsl میتونید راه اندازیش کنید.

آموز گرفتن رول swarm
https://github.com/Mayankgg01/Gensyn-ai-Rl-Swarm_Guide/blob/main/README.md#swarm-role--tg-bot-set-up

آموزش گرفتن رول block
نیازی به بازیش نیست چند دقیقه باز باشه بعد وریفای کنید اوکی میشه

https://github.com/Mayankgg01/Genysn_BlockAssist_Guide

آموزش قدم به قدمش اینجا هست. آموزش نصب wsl روی ویندوز هم اینجاست

دیسکورد پروژه
👾 https://discord.gg/gensyn
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
⭕️ پلتفرم سنتیمنت: علت اصلی ریزش شدید بازار اعلام تعرفه‌های ترامپ نیست

🔸 پلتفرم تحلیلی سنتیمنت (Santiment) اعلام کرد که معامله‌گران خرد بازار ارزهای دیجیتال سقوط شدید روز جمعه را به اعلام تعرفه ۱۰۰ درصدی دونالد ترامپ علیه چین نسبت داده‌اند، در حالی‌که این تنها عامل افت بازار نبوده است.

🔸اگرچه تعرفه‌های جدید جرقه اولیه ریزش بودند، اما عوامل اصلی‌تر شامل اهرم‌گذاری بیش‌از‌حد و ریسک بالای معاملات نیز نقش مهمی داشته‌اند.

جزئیات بیشتر
👍21
irdropper | ایردراپ
#Pharos 💎 آپدیت Pharos ✔️ وارد سایت بشین / یک NFT جدید گذاشتن مینت کنید
🟦 pharos
آپدیت
تا فردا وقت دارید این فرم رو پر کنید

https://testnet.pharosnetwork.xyz/sumbitTask

برای تسک توییتر هست اگر اسکورتون پایینه و انجام ندادید نمیخواد
👎2👍1
irdropper | ایردراپ
🔥Update #haust 🔸مینت NFT جدید haust در پنل کاربری خودتون شروع شد 🟢 هزینه حدود 3 دلار روی شبکه base برای دیدن این NFT به پنل کاربری قسمت claim وارد بشید https://l2l.li/NqWVTJa
#Haust

💎 آپدیت Haust

📌بخش جدیدی به دیسکورد اضافه شده که باید شبکه‌های اجتماعی و کیف پول خودتون رو ثبت کنید.

وارد دیسکورد بشید و به کانال set-engage-profile برید.
روی لینکی که داخل تصویر مشخص کردم کلیک کنید و حساب Discord و X خودتون رو به اون سایت متصل کنید.
سپس به کانال bot-command برید و دستور زیر رو همراه با آدرس کیف پول‌تون ارسال کنید تا ثبت بشه /set wallet
هر روز تو کانال bot-command دستور زیر رو بزنید تا امتیاز روزانه‌ بهتون بده /Claim Daily
با لایک، ریتوییت و کامنت گذاشتن روی پست‌های منتشرشده تو کانال social-posts هم می‌تونید امتیاز جمع کنید.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
1
🟦 trust wallet
خب تراست والت باگ داره
دارایی رو صفر نشون میده.
میتونید صبر کنید تا آپدیت جدید بیاد یا ایمپورت کنید والت ربی.
irdropper | ایردراپ
#recall اپدیت اگه شامل نشدید عکس از رنک خودتون و امتیازتون تو این سایت https://app.fuul.xyz/incentives/recall و همچنین عکس از شامل نشدنتون تو این سایت https://claim.recall.network/ بعلاوه ادرس ولتتون و توضیح یک خطی ک شامل نشدید و اینارو تو قسمت Airdrop…
#recall
ظاهرا وستینگ گذاشتن برای کلیم اگر این باشه که چیزی نمیشه اصلا معمولا هم بعد از پایان وستینگ ارزشی نداره این توکنا مگر عده محدودی ولی باز طبق بررسی خودتون عمل کنید

15 اکتبر کلیم هست و از این گزینه های روی میز میتونید یکی رو انتخاب کنید
• ۱۲ ماه = ۱۰۰٪ توکن ها
• ۶ ماه = ۶۰٪
• ۳ ماه = ۴۰٪
• ۱ ماه = ۲۰٪
• بدون وستینگ = فقط ۱۰٪
⚪️ فردا ساعت 16:30 سایت کلیم فعال میشه

لینک پایین هم صرفا تایمر لانچ شدن سایت رو نشون میده
https://claim.monad.xyz/


سایت های شرطبندی احتمال کمی میدن برای لانچش در ماه اکتبر!

https://x.com/monad/status/1977744541382787334?t=9PSQKSX-O9feMg_17ERIfw&s=19
🍬 شروع ایردراپ Goodies..!

💬 پروژه Goodies که یک طرح مشترک با همکاری تیم های معروفی از قبیل Pudgy Penguins ، Azuki، Moonbirds ، Bayc ، Sappy Seals و Doodles هست،بالاخره استارت ربات تلگرامیش رو زد.

🗣️بر اساس سن اکانتتون و با انجام یه سری تسک های ساده از قبیل عضویت در کانال ها و توییتر تیم ها و اتصال کیف پول،XP جمع میکنین که برای دراپ Teddie هست.بخش های فعلی موجود در بات،مارکت و امکان ادغام استیکر هاست.احتمالا به استیکرهای قبلی این تیم ها هم بی ربط نباشه😏

🎞 | برای شامل شدن در دراپ،سعی کنین حداقل به سطح 3 داخلش برسید تا شانس بیشتری داشته باشین.اولین دراپ از مجموعه Goodies هست و میتونه جالب باشه.

⭕️ | این ایردراپ بیشتر جنبه معرفی داره‼️
استارت و یارشرکت کردن ، همچیش اختیاری هست💐

با هر فیلترشکنی VPN باز نمیشه (تست کنید) !


🖥 link:
https://t.me/getgoodies_bot/Goodies?startapp=7RmMwpM4WB1oKk
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍21
irdropper | ایردراپ
🍬 شروع ایردراپ Goodies..! 💬 پروژه Goodies که یک طرح مشترک با همکاری تیم های معروفی از قبیل Pudgy Penguins ، Azuki، Moonbirds ، Bayc ، Sappy Seals و Doodles هست،بالاخره استارت ربات تلگرامیش رو زد. 🗣️بر اساس سن اکانتتون و با انجام یه سری تسک های ساده از…
خیلی وقته ایردراپای چرت تلگرامی رو پوشش نمیدیم اما یه هایپی روی کالکشنای استیکرش همچنان هست به خصوص اونایی که مرتبط با کالکشن های NFT معرف هستن که این با همشون یه کولبی زده بنابراین شرکت درش خالی از لطف نیست فعلا کار خاصی نداره ولی اگر دیدید هزینه دارش کردن و مثل PAWS شروع کردن دوشیدن من به شخصه ۱ دلارم نمیذارم شما خودتون مختارید