irdropper | ایردراپ
4.25K subscribers
2.77K photos
124 videos
46 files
4.33K links
Boost
https://t.me/boost/irdropper

گروه
@irdroppergp

ریفرال گیری
@smokeroomgp

اینستاگرام
https://instagram.com/irdropper

یوتیوب
https://www.youtube.com/@irdropper

حمایت
bit.ly/irdropper

کانال قبلی ما
@getbitcofree
Download Telegram
irdropper | ایردراپ
Redbelly توکن $RBNT میتونید کلیم کنید Link: https://redbelly.network/rewards-claim اینجا هم‌ unwrap کنید https://reddex.io/swap ❗️ظاهرا الان سایتش مشکل داره تلاش کنید
Redbelly

اگر قبلا شامل ایردراپ $RBNT شده بودید الان شامل ایردراپ $BIOME روی شبکش هستید، برای دریافتش نیاز به فی رو شبکه دارید که باید RBNT روی شبکه Redbelly از صرافی ها بگیرید

https://rb.biome-token.io/claim

جزئیات
https://medium.com/@redbellyblockchain/redbelly-biome-nft-claim-faq-cc3f56730c03
⚪️ پروژه astrol که روی Eclipse احتمالا باهاش تعامل داشتید


https://verify.astrol.io/

وریفای کنید
EndlessProtocol
یک پروژه زیرساخت کلود برای اجرای پروژه های web3 شماست با هدف کاهش هزینه و سختی برای ساخت اپلیکیشن.

این فرم رو براش پر کنید
https://t.co/XiFzVkLybI

تسکای zealy ش رو هم میتونید بزنید
https://zealy.io/cw/endlessprotocol/invite/8F8xGsiGXfdw-CtluZgOk?questId=2d75fb23-55dc-4293-9da9-fbe7cc45e3d5

فعلا با فعایت سوشال و ارت زدن برای پروژه میتونید فعالیت کنید روش

مرسی از امیرحسین عزیز برای معرفی این پروژه
Mention Network Airdrop (EVM)

Reward: Points

Link:
https://earn.mention.network?invite=7bAEtd

با توییتر یا ولت #سولانا لاگین کنید
افزونه کروم رو نصب کنید
تسکای AI رو کامل کنید
چت کنید و پوینت بگیرید


اینم ربات چت اتوماتیکش 😁
https://github.com/sinascorpion/MentionAi-Auto-Bot

دوست داشتید توی گیت هاب star بدید و حمایت کنید

❗️اگر ارور Backend برای ربات دریافت میکنید راه حلش توی گیت هاب اضافه شد

❗️اگر ارور sync میخورید یکبار logout کنید از سایت دوباره وارد شید auth token جدید میگیره اونو وارد کنید درست میشه.
5
⭕️بنیاد اتریوم شبکه تست‌نت هولسکای (Holesky) را پس از دو سال فعالیت متوقف می‌کند

🔸 بنیاد اتریوم اعلام کرد شبکه تست‌نت هولسکای (Holesky) وارد مرحله پایانی خود شده و دو هفته پس از تکمیل ارتقای فوساکا (Fusaka) به‌طور کامل خاموش خواهد شد. به گفته بنیاد، پشتیبانی توسعه‌دهندگان کلاینت، گروه‌های آزمایشی و ارائه‌دهندگان زیرساخت از این شبکه پس از ارتقای نهایی در ماه نوامبر پایان می‌یابد.
irdropper | ایردراپ
#Openledger Openledger Private Mainnet is now Live! ✔️Get early access: https://studio.openledger.xyz این ویت لیست دسترسی به مین نت پرایوت هست میتونید پر کنید ولی باید روی مین نتش بعدش فعالیت کنید
#Openledger $OPEN

🆕 Pre-registration for the OPEN airdrop is now open!

🗓 Deadline: Sept 6, 11:30 AM UTC

➡️ https://portal.openledgerfoundation.com/

پیش ثبت نامش شروع شده و تا 6 سپتامبر یعنی 4 روز دیگه وقت دارید انجامش بدید
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
استخری که برای نهنگا در نظر گرفته بودن به اسم Linea ignition campaign
گویا برای همه باز شده جزئیاتشو بخونید

https://linea.build/blog/welcome-to-linea-ignition


https://linea.build/hub/events/linea-ignition?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=cmp-438285-afbf08

در واقع برای ایجاد نقدینگی روی شبکه هست
Poseidon Airdrop (EVM)

Link:
https://app.psdn.ai/login?ref=XGJ8R7LO

 با ایمیل لاگین کنید، با AI باید تعامل کنید منتها وجه تمایزش اینه که باید صوتی تعامل کنید که این جدیده

🇮🇷زبان شیرین فارسی هم داره که از تنظیمات میتونید Native ش کنید ولی فعلا کمپین فعالی براش نیست ☹️

نکته مثبت بعدیش جذب سرمایه 15 میلیون دلاری از a16z