irdropper | ایردراپ
4.24K subscribers
2.78K photos
124 videos
46 files
4.33K links
Boost
https://t.me/boost/irdropper

گروه
@irdroppergp

ریفرال گیری
@smokeroomgp

اینستاگرام
https://instagram.com/irdropper

یوتیوب
https://www.youtube.com/@irdropper

حمایت
bit.ly/irdropper

کانال قبلی ما
@getbitcofree
Download Telegram
irdropper | ایردراپ
Sunrise اینم اسنپ شاتشو گرفت از لیست روزانمون حذف میشه تا ببینیم چیکار میکنن
🟦 sunrise
خب 25 درصد از #ایردراپ پروژه sunrise در حال واریز هست.
اول والت کپلر رو آپدیت کنید
بعد نتورک sunrise رو اضافه کنید.
هنوز نقدینگی نداره
منتظر لیست در صرافی هستیم.
irdropper | ایردراپ
Octra اگر دنبال میکنید آپدیت کنید cd octra_pre_client source venv/bin/activate git pull ./run.sh بعدش یه انتقال پرایوت تست میگیریم Encrypt $OCT (Input command 4) Private Transfer (Input command 6) میتونید به این آدرس بفرستید oct4iCA5AcsYJuK21g…
تسک جدید Octra
https://github.com/octra-labs/ocs01-test

دستورات نصب که به ترتیب هست پس از دستور آخر لیست بالا براتون نمایش داده میشه اول دستور 3 رو بزنید که توکن بگیرید بعد از 1 شروع کنید دونه دونه زدن. هر دستور یک معادله ریاضی براتون انجام میده شما فقط جلو هر پارامتری که نشون میده عدد بدید ترجیحا 1 تا 9 بدید سریع جواب بده بره حوصله نداریم 😄

طبق معمول روی لینوکس اگر ندارید wsl ویندوز
اگه روی پلتفرمش فعال بودید فصل ششم ایردراپش قابل کلیم شد
https://app.morkie.xyz/airdrop

منبع :
https://x.com/_morkie/status/1953459415669195193
#morkie
#midnight #night

جزییات ایردراپ میدنایت:

📌 میدنایت چیه؟
پروژه midnight، به عنوان یه sidechain برای کاردانو عمل می‌کنه
روی حریم خصوصی و اسمارت کانترکت‌ها متمرکزه
توسط شرکت IOG و شخص هاسکینسون حمایت و توسعه داده شده

📌 ایردراپش چطوریه؟
یه ایردراپ سه مرحله‌ای رو راه‌اندازی کرده که مرحله اولش تحت عنوان Glacier Drop از پریروز شروع شده و تا 4 اکتبر مهلت داره

📌 کیا شامل شدن؟
ولت‌هایی که در تاریخ 11 ژوئن 2025 (21 خرداد) از هر یک از 8 ارز زیر به قیمت دلاری در لحظه اسنپ‌شات، 100 دلار موجودی داشتن توی کیف پول‌شون روی شبکه خود توکن مربوطه، شامل شدن
ADA
ETH
BTC
XRP
SOL
AVAX
BNB
BAT
نزدیک به 37 میلیون ولت میشن اینا

📌 تخصیص و عرضه‌ش چطوریه؟
ساپلای کل 24 میلیارده
50 درصدش برای دارندگان کاردانو اختصاص پیدا کرده
30 درصدش برای دارندگان بیت‌کوین
5 درصدش برای دارندگان ریپل
الباقی مال 5 تا ارز دیگه
فرآیند آزادسازیش هم طی 4 دوره 90 روزه تقریبا اتفاق میفته (هر بازه 25 درصد؛ مثلا اگر 100 توکن شامل ده باشین، 25 توکنش در یه روز تصادفی از روز 1 تا 90ام و بعد از اون هر 90 روز یه بار، 25 توکن)
تاریخ دقیق توزیع توکن، گویا بین 6 تا 10 آگوست اعلام میشه

📌 چیکار باید بکنیم حالا؟
باید برین داخل سایتش و درخواست کلیم ایردراپ‌تون رو برای همه کیف‌پول‌ها و شبکه‌هایی که شامل شدین، ثبت کنین
سایت کلیم:
claim.midnight.gd
روال کلی‌ش این‌طوریه که باید آدرس کیف‌پول‌تون رو بدین تا ببینین شامل شدین یا نه
اگر شامل بودین باید آدرس یه کیف پول مقصد توی شبکه کاردانو رو بدین (که هیچ تراکنشی توش انجام نشده باشه) تا توکن‌های night رو براتون اون‌جا واریز کنن
یه ساین روی ولت اصلی انجام میدین که برای احراز مالکیت ولت هستش
و تمام

📌 حالا بهترین راه‌حل چیه برای این منظور؟
برای درخواست کلیم روی شبکه کاردانو به واسطه هولد ADA معادل 100 دلار در لحظه اسنپ‌شات:
اکستنشن ولت Yoroi رو دانلود کنین و اون‌جا ولت کاردانوتون رو مجدد بیارین بالا با سید فریز
ولت که اومد بالا، سمت چپ یه بخش داره به نام Airdrop
اونجا که برین اتومات خودش تشخیص میده که شاملین با این آدرس یا نه
اگر شامل بودین، خودش براتون یه ولت مقصد تازه می‌سازه و این دو تا آدرس رو به هم متصل می‌کن
کافیه که فقط ساین رو بزنین

اگر ADA نداشتین و به واسطه هولد سایر توکن‌ها شامل بودین، یه ولت جدید کاردانو بسازین توی همین اکستنشن
آدرسش رو بردارین و به عنوان آدرس مقصد برای کیف‌پول‌هایی که شامل هستین معرفی کنین

یعنی میشه برای همه کیف‌پول‌ها یه آدرس مقصد رو معرفی کرد

اینجا هم راهنمایی کرده برای کلیم
https://www.midnight.gd/how-to-get-night
توییتر پروژه

حواس‌تون به امنیت ولت‌هاتون هم باشه
1
Blockchain  Testkek Testnet
#تست_نت

Link:
https://swap.block-chain.lol

ولت EVM متصل کنید و سواپ و لیکوئدیتی ایجاد کنید
این NFT رو مینت کنید https://rarible.fun/blockchainkek/

جزئیات:
https://x.com/BlockChain_lol/status/1932525968507490678

فاوست:
https://faucet.block-chain.lol/

اضافه کردن شبکه به ولت
Network Name: Block Chain Testkek
NEW RPC URL: https://block-chain-testkek.alt.technology
Chain ID: 6231991
Currency Symbol: BITCOIN
Block Explorer URL: https://explorer.block-chain.lol
irdropper | ایردراپ
Datagram Claim Phase 1 Rewards فاز اول رو کلیم کنید
Datagram

توی داشبوردتون ولت EVM وصل کنید، اگر نمیبینید یکبار رفرش کنید گزینه اتصال ولت میاد. یک مرحله فروش نود گذاشتن اگر روش فعالید میتونید بگیرید با بررسی‌

آموزش کامل
https://t.me/irdropper/3501
🎁 #تست_نت Ventuals ایردراپ $HYPE اوکوسیستم #Hyperliquid
💵 نیاز به 1 دلار سرمایه

Link: https://testnet.ventuals.com

باید حجم بسازید معامله فیوچرز
irdropper | ایردراپ
Pumppals اولین اپ روی شبکه Fluent حساب میشه http://pumppals.fun?ref_id=A7LZ1GI1R یه مقدار 🔞 هست حواستون باشه 😁 فعلا ویت لیست یه ایمیل بدید
#تست_نت Fluent
میتونید با اکوسیستمش تعامل کنید فعلا دپ های زیادی نداره اما میتونه به عنوان ارلی شناسایی بشه تعامل الانش

https://testnet.fluent.xyz/
1
✔️ اگه تو Lens فعال بودین چک کنید بهتون ریواردی داده یا نه

https://hey.xyz/settings/rewards
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
irdropper | ایردراپ
#somnia اگه رو شبکه somnia فعالید اینارو مینت کنید https://intern-quill-on-an-adventure.testnet.nfts2.me/ https://n2m-mim-l0glg6.testnet.nfts2.me/ https://sominia.testnet.nfts2.me/
🟦 somnia
خب اگر یادتون باشه برای ایردراپ caldera باید تسک humanity حداقل سی پوینت رو می‌گرفتیم
الان برای ایردراپ somnia هم حداقل سی پوینت هست
اگر قبلا پوینت گرفتید الان فقط برید سایت زیر
با دیسکورد با والت متصل بشید
اگر بالای سی پوینت دارید اوکی هست.

تسک اش اجباری هست
در مورد مینت nft گفتن نیازی نیست فقط پوینت سی کافیه.

https://authena.xyz/somnia
1
#soneium

سونیوم رو اگه حرفه ای دنبال میکنید برید این سایت امتیازو بج هاشو بگیرید

10 تا بج رو باید بگیرید

https://rubyscore.io/profile/?ref=0xeBAD8076

‼️از بالا منوی Ruby ID وارد Soneium ID شوید و مینت کنید و لول ها رو دونه دونه کلیم کنید. حدود 20 دلار فی برای مینت همش نیاز دارید. یعنی 4 5 دلار خود ID هست هر لول هم حدود نیم تا 1 دلار که بسته به لولتون اگر فرضا 10 تارو پر کرده باشید میشه 10 تا 20 دلار.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
irdropper | ایردراپ
اگر روی BOB فعالید تسکای Layer3 هم بزنید https://app.layer3.xyz/campaigns/bob-launchpad
#bob
اگر کاربر BOB بودین برای ایردراپ Satlayer رجیستر کنید:

https://slaydrop.satlayer.foundation/

ولی یه مقدارم روی پلتفورمش به نظرم ری استیک کنید
https://l2l.li/GrsTiYy

خودم روی BOB پلتفورم Lbank یه مقدار Lend کرده بودم دیدم اکثر ارزا اصلا سودی نمیده کلشو کشیدم بیرون روی https://swaps.io/ سواپ زدم uniBTC و اینجا ری استیک کردم. البته فی نسبتا قابل توجهی میگیره ولی فکر کنم ارزشمند باشه.
👍1
🪙 Hylo – Season 0 is Live (#SOL)

یک پروتکل DeFi در Solana که بازده استیبل کوین و SOL اهرمی را ارائه می‌دهد. اخیراً فصل 0 برنامه امتیازدهی خود را راه‌اندازی کرده‌اند.

فصل 0:
با مینت و نگهداری $hyUSD یا $xSOL میتونید xp و لول خودتون رو افزایش بدید

🔒 الان فقط با دعوت دسترسی ممکنه
https://hylo.so/leverage?ref=C9I7RR

حتما کد دعوت رو بزنید 5% افزایش نرخ امتیازات میده بهتون: C9I7RR

به ازای هر 1 دلار xSOL حدود 20 امتیاز در روز میگیرید
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍1
Solstice Early Risers (#SOL)

Link:
https://app.megaphone.xyz/pages/solstice?r=g7C6V7e4uft9

➖️ توییتر و ولت #سولانا متصل کنید و تسکارو انجام بدید
روی claim now کلیک کنید و بجش رو هم بگیرید

❗️کلیک کنید تیک میخوره نمیخواد تسکارو انجام بدید
👍1