irdropper | ایردراپ
4.25K subscribers
2.77K photos
124 videos
46 files
4.33K links
Boost
https://t.me/boost/irdropper

گروه
@irdroppergp

ریفرال گیری
@smokeroomgp

اینستاگرام
https://instagram.com/irdropper

یوتیوب
https://www.youtube.com/@irdropper

حمایت
bit.ly/irdropper

کانال قبلی ما
@getbitcofree
Download Telegram
#Opensea

💎 آپدیت Opensea

✔️ یک کمپین داره برگزار میکنه که میتونید تسک هاشو بزنید و XP بگیرید ( اوپن سی حساسه اگه موقع انجام تسک های فیلترشکن قطع بشه به فنا میرید بن میکنه حواستون باشه)


✔️ وارد سایت بشین / از قسمت rewards توییتر و دیسکوردتون متصل کنید / بعد تسک ها رو انجام بدین و XP جمع کنید

✔️ جزییات بیشتر درباره این کمپین
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
irdropper | ایردراپ
merak اپدیت استارزها تو ولت سویی میشه تبدیل کرد کلا ۳ دلار حدودا
#merak #dubhe

اپدیت

کمپین جدید قرعه کشی ۱۰۰ هزار استارزی Merak

https://app.galxe.com/quest/5Lre3DPmwpmhACqSx5kZdR/GCKMhtfE8f

تسکارو انجام میدید و کلیم میکنید

⚠️ ۵ تا ریتوییت داره - میتونید طی دو روز انجامش بدید تا توییترتون ساس نشه

خودش گفته تست نت قبلی رفته روی Devnet و یکبار دیگه باید فقط روش تراکنش بزنید - برای اینکار میرید قسمت بریج و مقداری رو بریج میزنید به Dubhe OS

قسمت مقدار عدد ۱۰ بزنید

قسمت پایین ادرس ولت سویی خودتونو بدید

خودشون گفتن نیازی به دیلی نیس و همچنین گفتن تو رای گیری باید شرکت کنید

لینک تست نت و سایت رای گیری:

https://merak-testnet.obelisk.build/bridge


https://polkadot.js.org/apps/?rpc=wss%3A%2F%2Fdubheos-node-devnet-wss.obelisk.build%2Fwss#/explorer

❗️اگر SUI تستی ندارید ازین فاوست ها بگیرید
https://faucet.n1stake.com/

https://faucet.sui.io/
irdropper | ایردراپ
Ecosapiens Airdrop (EVM) پاداش: توکن $MEGA لینک: https://prod.ecosapiens.xyz/mobile/login/register/?referral_code=MG4VELSB با ایمیل وارد شید از منوی Claim $MEGA والت متصل کنید از قسمت Profile آدرس ولت EVM وارد کنید و Zealy خودتون رو متصل کنید از…
👆👆👆
Ecosapiens Airdrop (EVM)

تسکای Zealy بسیار مهمه حتما بزنید چون هر امتیازش مستقیم به $MEGA تبدیل میشه، از Profile پایینش یه گزینه اتصال به Zealy داره که هر امتیازی توی Zealy گرفتید توی منوی Pofile روی Sync میزنید و تبدیل به $MEGA میشه

توضیحات کامل
https://t.me/irdropper/3461
irdropper | ایردراپ
AGNTHub جواب کوئیز agnt hub ✔️وارد منوی Training Drills بشید: https://join.agnthub.ai/?ref=9571 Onchain triggers – Part 1: Core Trigger Logic & Automation ✔️Answers: D, C, B, A, C Onchain triggers – Part 2: Agents, Interfaces & User Experience ✔️Answers:…
AGNTHub

جواب کوئیز agnt hub

✔️وارد منوی Training Drills بشید:
https://join.agnthub.ai/?ref=9571

Onchain Reputation – Part 1: Logic, Risks, and Recordkeeping
Answers: D, C, A, C, D

Onchain Reputation - Part 2: Scaling, Optimization, and Design
Answers: B, B, C, C, D
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
3👍1
DSX Waitlist (EVM)

Link:
https://dsx.app/waitlist/signup?referralCode=hDNqhN

فقط با یه ایمیل ثبت نام کنید این ویت لیست رو
Datagram Alpha Testnet (EVM)
پاداش: تایید شده

لینک:
https://dashboard.datagram.network?ref=202692811

-با ایمیل یا گوگل ثبت نام کنید
- نود ویندوز یا لینوکس رو نصب کنید و اجرا کنید، برای اجرای نود به Key نیاز دارید که از منوی Wallet وارد Licenses میشید و کپیش میکنید.
-بعد از اجرای نود صبر میکنید تا از منو Dashboard وضعیت Network به حالت سبز یا connected دراد
-وارد دیسکورد بشید و وریفای کنید
https://discord.gg/datagramnetwork

-سپس فرم گوگل زیر رو پرکنید، لینک توییتی که توی فرم هست ریتوییت کنید و صفحه توییتر و گروه تلگرام رو فالو کنید. همش توی فرم هست
https://l2l.li/mmObteA

❗️با پر کردن این فرم باید رول Early Alpha Tester Role رو در دیسکورد بهتون بدن، اگر بعد از 2 3 روز ندادن توی دیسکورد تیکت بزنید.

❗️نکته بعدی روی هر اکانت باید یک نود ران بشه یعنی اگر نود بیشتر خواستید ران کنید بهتره اکانت جدید بسازید.
irdropper | ایردراپ
Datagram Alpha Testnet (EVM) پاداش: تایید شده لینک: https://dashboard.datagram.network?ref=202692811 -با ایمیل یا گوگل ثبت نام کنید - نود ویندوز یا لینوکس رو نصب کنید و اجرا کنید، برای اجرای نود به Key نیاز دارید که از منوی Wallet وارد Licenses میشید و…
Datagram
برای اجرای نود روی لینوکس اگر سرور یا سیستم عامل خودتون اوبونتو هست که دستورات رو نصب میکنید، اگر ویندوزیه میتونید با استفاده ازین آموزش wsl رو نصب کنید و اوبونتو روی ویندوزی بیارید بالا بعد دستورات زیر

1.
wget https://github.com/Datagram-Group/datagram-cli-release/releases/latest/download/datagram-cli-x86_64-linux

2.
sudo mv datagram-cli-x86_64-linux /usr/local/bin/datagram-cli

3.
sudo chmod +x /usr/local/bin/datagram-cli

4.
screen -S datagram

5.
datagram-cli run -- -key YOUR_API_KEY



به جای YOUR_API_KEY همون Key که توی پست قبلی گفتیم کپی کردید رو میذارید


❗️خودش نود ویندوزی داره اما ازونجا که طبق تجربه معمولا اولین آپدیت ها برای لینوکس منتشر میشه از سوی پروژه ها و برای بعد به مشکل نخورید از اول نود لینوکس ران کنید ترجیحا بهتره ولی برای الان همون نود ویندوزی هم اوکیه