irdropper | ایردراپ
4.24K subscribers
2.78K photos
124 videos
46 files
4.33K links
Boost
https://t.me/boost/irdropper

گروه
@irdroppergp

ریفرال گیری
@smokeroomgp

اینستاگرام
https://instagram.com/irdropper

یوتیوب
https://www.youtube.com/@irdropper

حمایت
bit.ly/irdropper

کانال قبلی ما
@getbitcofree
Download Telegram
irdropper | ایردراپ
⚪️ چکر ایردراپ Kernel dao یا همون kelp https://kerneldao.com/airdrop-checker/ منبع: https://x.com/KelpDAO/status/1904570837845630993
🟥 kernel
امروز در mexc لیست میشه
اکثرا صد توکن ایردراپ گرفتند
15:30

واقعا ایردراپ سنگینی بود کمرمون گرفت 😒
irdropper | ایردراپ
آموزش نصب و پیکربندی WSL روی ویندوز + فعالسازی ولت شبکه #Eclipse و ایردراپ #Bitz 📱 https://youtu.be/3FFggF2eNAQ ‼️کل پروسه حتما با VPN باشه و آیپی ایران ممکنه به مشکل بخورید در نصب اگر ارور wsl notrecognized رو دریافت ‌کردید به خاطر اینه فیچرهاشو توی ویندوز…
اگر برای Bitz به مشکل RPC خوردید میتونید عوضش کنید، با CTRL+C توی تبی که دارید collect میکنید استاپش کنید، دستور زیر رو بزنید

solana config set --url https://eclipse.helius-rpc.com/


مجدد collect رو شروع کنید

اگر میخواید با هسته بیشتری بزنید میتونید با این دستور زیادش کنید مثلا اگر 8 هسته دارید میخواید همشو استفاده کنه (پیشفرض با 1 هسته میزنه)
bitz collect --cores 8


اگر میخواید توی کیف پول Backpack ایمپورتش کنید یه روش هست با پرایوت کی میشه (توی ویدئو گفتم که با seed phrase نمیتونید آدرس دیگه ای میده بهتون)

این دستور رو بزنید
cat ~/.config/solana/id.json


هرچی خروجی داد میشه پرایوت کی ولتتون، توی Backpack از طریق پرایوت کی ایمپورتش کنید یه چیزی شبیه اینه
[24][23][435].....[45]
🟩 genome
🔰 تسک جدید
پنج درصد ساپلای قرار هست ایردراپ بشه
تو galxe نوشته tge incoming

به لینک زیر میریم
ایمیل یا والت رو متصل میکنیم
یک آیدی ثبت میکنیم
برامون والت ایجاد میکنه
از سربرگ gusd فاست میگیریم
قسمت games و tournament داره
https://edge.genomeprotocol.com?refCode=undefined

تسک گلکسی هم داره
https://app.galxe.com/quest/Genome
جواب کوئیز
B, B, B , A , A, D, C, A, C, D
1
irdropper | ایردراپ
Babylon اگر روی پروژه های زیر لیکوییدیتی داشتید که با بابلیون مشترک بوده چک کنید یه مقدار توکن baby دادن کلیم کنید http://lombard.finance/app/yield/claim http://claim.ether.fi http://babydrop.pumpbtc.xyz http://app.bedrock.technology/airdrop
Babylon
⚪️برای اینکه چک کنید چه تعداد توکن $BABY روی پروژه های مختلف شاملید از سایت زیر میتونید کمک بگیرید .

🚨نیاز به اتصال ولت نیست
🚨لینک کلیم پروژه ای که شاملید رو از توئیتر پروژه بگیرید

https://www.drops.bot/free-baby-airdrop-checker?r=TOBI
irdropper | ایردراپ
@irdropper.txt
بخوان بن کنن تا اینجاش 3 بار بنیم 😁 جمع کردید خوب یا نه؟ محاسباتش اینجوریه که هر 100کا شارد میشه 1 پوینت uranium که اگر معادل 1 Uranium درنظرش بگیریم (البته احتمال میدم چون زدنش حالت عادی سخته) با قیمت الان میشه 4 دلار 🤔 100 بن میکنن جور در نمیاد 😁
1👍1👀1
irdropper | ایردراپ
🟦 AGNTHub ✔️پاسخ کوییزهای جدید: https://join.agnthub.ai/?ref=9571 ✔️وارد منوی Training Drills بشید: ✔️The new Quiz answers: ✔️Go to the Training Drills menu. ✔️AGNT AI Framework Quiz – Part 1: Understanding the Need for Agents 1. Repetitive, manual flows…
🟦 AGNTHub

✔️پاسخ کوییزهای جدید:
https://join.agnthub.ai/?ref=9571

✔️وارد منوی Training Drills بشید:
✔️The new Quiz answers:
✔️Go to the Training Drills menu.


InfoFi Quiz – Part 1: Understanding the Problem
Answer: D, C, A, D, B

InfoFi Quiz – Part 2: What InfoFi (& AGNT) Actually Change
Answer: C, D, B, C, B
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
1👍1
irdropper | ایردراپ
Gradient کم پیش میاد خود #سولانا توییت بزنه ساپورت کنه از یه پروژه بسیار پروژه قوی ای هست ماینشم خیلی سخته. اگر شروع نکردید با قبول ریسک اینکه ممکنه ریوارد نگیرید ولی اگر شروع کرده بودید شل گرفتید خیلی جدی پیگیری کنید. اینجام راه حلشم گفتیم https://t.me/…
Gradient
فصل 0 تموم شد تازه وارد فصل اول شدیم، اگر دوست داشتید شروع کنید (فقط در صورتی توصیه میکنم که مثلا یک سرور برای نودای دیگه دارید اینم کنارش بزنید دلیلشم توی پست پین شده گفتم یکی از مهم ترین پروژه های Depin هستش، یه افزونه کروم داره فقط بنابراین سبکه).

اگرم مشکل IP برخوردید اینجا راه حلش رو گفتم

https://t.me/getbitcofree/7487
irdropper | ایردراپ
🟧 hemi آپدیت خب hemi network رفت روی mainnet میتونید روی mainnet تراکنش بزنید پوینت تست نت خودتون هم چک کنید https://app.hemi.xyz/en/stake/dashboard/
🟧 hemi
#تست_نت
آپدیت
قبلا تست نت hemi رو انجام دادیم و پوینت گرفتیم. گفتن kyc رو مینت nft  با
هزینه 1.63$  انجام بدید.
به لینک زیر برید

https://boost.absinthe.network/hemi-mainnet/dashboard
کد زیر رو وارد کنید
5cccad8f

از قسمتی که در عکس بالا مشخص شده وارد بشید
روی نتورک خودش بهتره انجام بدید
اگر فی روی نتورک اش ندارید از relay.link استفاده کنید.