irdropper | ایردراپ
🔴 تتر 91400
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خلاقیت ملت همیشه در صحنه به اوج خودش رسیده این دیگه چی بود من دیدم 😂😂
👀2
irdropper | ایردراپ
🟦 Haust تسکای جدید Haust در Intract Haust Genesis Day - Casuals: https://quest.intract.io/quest/67f7800fe5530031ff8c3ef3 Haust Genesis Day - Engagers: https://quest.intract.io/quest/67f787dae5530031ff8c53af Haust Genesis Day - Creators: https://ques…
🟦 Haust
اون NFT آخر باز شده فراموش نکنید بگیریدش
اون NFT آخر باز شده فراموش نکنید بگیریدش
Huma Finance Retrodrop (#SOLANA)
Reward: Feather Points
Link: https://app.huma.finance?ref=sRU42O
➖ روی شبکه #سولانا $USDC دپازیت میکنید
➖ بر اساس زمان لاک کردن و حجمش امتیاز میگیرید تحت عنوان Feather
‼️ 2 حالت داره یکی کلاسیک که شما سودم میگیرید ولی ضریب امتیازتون کمتره (ماکزیمم 5x)
حالت دوم یا Maxi دیگه به شما سود سالیانه یا APY نمیده ولی برای 6 ماه لاک 25x ضریب امتیاز میده
✅ به شخصه چون حدود 100 دلار گذاشتم پس سود سالیانه برام هیچی نمیشه و ازش میگذرم و میذارم روی حالت Maxi ولی اگر شما مبالغ بالا میخواید بذارید حالت کلاسیک قطعا بهتره براتون (بالای 1000 دلار)
جزئیات
https://x.com/humafinance/status/1910139932363866468
Reward: Feather Points
Link: https://app.huma.finance?ref=sRU42O
➖ روی شبکه #سولانا $USDC دپازیت میکنید
➖ بر اساس زمان لاک کردن و حجمش امتیاز میگیرید تحت عنوان Feather
حالت دوم یا Maxi دیگه به شما سود سالیانه یا APY نمیده ولی برای 6 ماه لاک 25x ضریب امتیاز میده
✅ به شخصه چون حدود 100 دلار گذاشتم پس سود سالیانه برام هیچی نمیشه و ازش میگذرم و میذارم روی حالت Maxi ولی اگر شما مبالغ بالا میخواید بذارید حالت کلاسیک قطعا بهتره براتون (بالای 1000 دلار)
جزئیات
https://x.com/humafinance/status/1910139932363866468
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤1
irdropper | ایردراپ
🔴 تتر 91400
این وضعیتی که این داره میریزه فکر کنم فردا خود ترامپ میخواد بیاد ایران کلنگ اولو بزنه 🤔🤔 داستان چیه؟
irdropper | ایردراپ
اینو حتما بزنید فکت منطقی میارم، یک اینکه ایردراپ شبکه Eclipse نزدیکه و هایپش شروع میشه بعدش احتمالا، این اولین توکن ماین شونده این شبکه هست و همیشه اولین ها روی هر شبکه بهترین بازدهی رو دارن. نکته بعدی اینکه ساپلای کلش 5 میلیون هست و همش توسط کامیونیتی ماین…
آموزش نصب و پیکربندی WSL روی ویندوز + فعالسازی ولت شبکه #Eclipse و ایردراپ #Bitz
📱 https://youtu.be/3FFggF2eNAQ
‼️ کل پروسه حتما با VPN باشه و آیپی ایران ممکنه به مشکل بخورید در نصب
اگر ارور wsl notrecognized رو دریافت کردید به خاطر اینه فیچرهاشو توی ویندوز فعال ندارید
اول
بعد
رو توی powershell بزنید و یک ریستارت کنید سیستم رو درست میشه
اگر ارور wsl notrecognized رو دریافت کردید به خاطر اینه فیچرهاشو توی ویندوز فعال ندارید
اول
dism.exe /online /enable-feature /featurename:Microsoft-Windows-Subsystem-Linux /all /norestartبعد
dism.exe /online /enable-feature /featurename:VirtualMachinePlatform /all /norestartرو توی powershell بزنید و یک ریستارت کنید سیستم رو درست میشه
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
YouTube
آموزش نصب WSL روی ویندز
آموزش نصب و پیکربندی WSL روی ویندوز + فعالسازی ولت شبکه #Eclipse و ایردراپ #Bitz
لینک دستورات:
https://t.me/irdropper/2610
#airdrop #ایردراپ #ایردراپ_جدید #BTC
#بیتکوین #ارزدیجیتال #کریپتو
لینک دستورات:
https://t.me/irdropper/2610
#airdrop #ایردراپ #ایردراپ_جدید #BTC
#بیتکوین #ارزدیجیتال #کریپتو
❤4👍1
irdropper | ایردراپ
آموزش نصب و پیکربندی WSL روی ویندوز + فعالسازی ولت شبکه #Eclipse و ایردراپ #Bitz 📱 https://youtu.be/3FFggF2eNAQ ‼️ کل پروسه حتما با VPN باشه و آیپی ایران ممکنه به مشکل بخورید در نصب اگر ارور wsl notrecognized رو دریافت کردید به خاطر اینه فیچرهاشو توی ویندوز…
دستورات_نصب_و_پیکربندی_WSL_روی_ویندوز.txt
679 B
irdropper | ایردراپ
آموزش نصب و پیکربندی WSL روی ویندوز + فعالسازی ولت شبکه #Eclipse و ایردراپ #Bitz 📱 https://youtu.be/3FFggF2eNAQ ‼️ کل پروسه حتما با VPN باشه و آیپی ایران ممکنه به مشکل بخورید در نصب اگر ارور wsl notrecognized رو دریافت کردید به خاطر اینه فیچرهاشو توی ویندوز…
اگر بدونید توی چه شرایطی گرفته شد این ویدئو 🤦♂️ خداییش حمایت کنید
👍6
بج های #Soneium که میتونید کلیم کنید
👇
• Biru: https://tinyurl.com/54pxw3kw
• Owlto - https://owlto.finance/soneium-badge
• Wavex : https://app.wavex.fi/rewards
•Arkada : https://app.arkada.gg/en/profile
• Orbiter - https://www.orbiter.finance/en/quests/14
اگر کمپین های Arkada رو زده باشید احتمالا شامل همه یا بخشیش هستید
• Biru: https://tinyurl.com/54pxw3kw
• Owlto - https://owlto.finance/soneium-badge
• Wavex : https://app.wavex.fi/rewards
•Arkada : https://app.arkada.gg/en/profile
• Orbiter - https://www.orbiter.finance/en/quests/14
اگر کمپین های Arkada رو زده باشید احتمالا شامل همه یا بخشیش هستید
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
irdropper | ایردراپ
آموزش نصب و پیکربندی WSL روی ویندوز + فعالسازی ولت شبکه #Eclipse و ایردراپ #Bitz 📱 https://youtu.be/3FFggF2eNAQ ‼️ کل پروسه حتما با VPN باشه و آیپی ایران ممکنه به مشکل بخورید در نصب اگر ارور wsl notrecognized رو دریافت کردید به خاطر اینه فیچرهاشو توی ویندوز…
🟩 bitz
قیمت اش تا دویست دلار هم رفته بود الان حدود 51 دلار هست با مارکت کپ 6 میلیون دلاری.
❗️کریپتو همش روی هایپ میچرخه اینم چند روز بیشتر نیست ولی تا میتونید باید ازش استفاده کنید دیگه
قیمت اش تا دویست دلار هم رفته بود الان حدود 51 دلار هست با مارکت کپ 6 میلیون دلاری.
❗️کریپتو همش روی هایپ میچرخه اینم چند روز بیشتر نیست ولی تا میتونید باید ازش استفاده کنید دیگه
1👍1
🪂 KOMA Airdrop
⚡️ Join Here: https://gleam.io/YIy9F/koma-airdrop
ایردراپ $KOMA روی #ُسولانا فقط فورم رو پر کنید
⚡️ Join Here: https://gleam.io/YIy9F/koma-airdrop
ایردراپ $KOMA روی #ُسولانا فقط فورم رو پر کنید
👍1
irdropper | ایردراپ
🟩 vram روی check wallet بزنید ببینید WL گرفتید یا نه https://www.vram.ai/
🟩 vram
اگر NFTش رو گرفتید و نفروختید میتونید اینجا استیک کنید مزایاش هم توی همین صفحه نوشته
https://vramai.wal.app/
جالبه بدونید 3000 تا کلا ازش بود و چون فروش کامل نرفت طبق نظر کامیونیتی بقیش رو سوزوندن و فقط حدود 1700 تا الان ازش هست به نظرم مفت ندید بره
اگر NFTش رو گرفتید و نفروختید میتونید اینجا استیک کنید مزایاش هم توی همین صفحه نوشته
https://vramai.wal.app/
جالبه بدونید 3000 تا کلا ازش بود و چون فروش کامل نرفت طبق نظر کامیونیتی بقیش رو سوزوندن و فقط حدود 1700 تا الان ازش هست به نظرم مفت ندید بره
irdropper | ایردراپ
Huddle01 🔮 Claim : https://l2l.li/JneXvMH تسکای سوشالش رو هم میتونیم بزنیم Galxe https://app.galxe.com/quest/Huddle01/GCWVct1Zj5 Intract https://l2l.li/JVsuMNl Superboard https://superboard.xyz/campaign/hudl-testnet-act-ii-the-nexus
Galxe
Nexus Onboarding by Huddle01 | Galxe Quest
Join Nexus Onboarding on Galxe. Earn loyalty points by contributing to Huddle01 and enhance your web3 presence and reputation.
Uranium Airdrop Powered By TEZOS
اینجا با گوگل ثبت نام کنید از بالا سمت راست یه آدرس بهتون میده شبیه آدرس اتریوم که میشه آدرس شبکه Uranium شما
https://app.uranium.io/en
اینجا با همون اکانت گوگل وارد شید
https://l2l.li/AJLSgAz
• وارد منوی Tasks بشید و تسکارو انجام بدید
•وارد قست Earn میشید و همون آدرس Uranium خودتون رو وارد میکنید (که توی سایت اولی ساختید)
• وارد Mine میشید و Shard کسب میکنید (روی اون لوزی سبزا کلیک میکنید)
• وارد قسمت Earn میشید و Shard هارو میسوزونید برای گرفتن پوینت Uranium
• از قسمت Upgrades میتونید سرعت و امتیاز shard هاتون رو افزایش بدید
•بعد از جمع کردن مقداری Shard میتونید از Auto clicker خودشم استفاده کنید که هزینش 15000 Shards هستش.
برای بریج و دپازیت به شکبش هم اینجا توضیح داده چیکار کنید
https://bridge.etherlink.com/evm
#Uranium
اینجا با گوگل ثبت نام کنید از بالا سمت راست یه آدرس بهتون میده شبیه آدرس اتریوم که میشه آدرس شبکه Uranium شما
https://app.uranium.io/en
اینجا با همون اکانت گوگل وارد شید
https://l2l.li/AJLSgAz
• وارد منوی Tasks بشید و تسکارو انجام بدید
•وارد قست Earn میشید و همون آدرس Uranium خودتون رو وارد میکنید (که توی سایت اولی ساختید)
• وارد Mine میشید و Shard کسب میکنید (روی اون لوزی سبزا کلیک میکنید)
• وارد قسمت Earn میشید و Shard هارو میسوزونید برای گرفتن پوینت Uranium
• از قسمت Upgrades میتونید سرعت و امتیاز shard هاتون رو افزایش بدید
•بعد از جمع کردن مقداری Shard میتونید از Auto clicker خودشم استفاده کنید که هزینش 15000 Shards هستش.
برای بریج و دپازیت به شکبش هم اینجا توضیح داده چیکار کنید
https://bridge.etherlink.com/evm
#Uranium
👍1
irdropper | ایردراپ
Photo
این کلیک تو مخ من نمیره اینجور چیزا دقیقا یعنی با ربات بزنید دیگه آخه یه آدم مگه بیکاره بیاد هی کلیک کنه روی شارد 😐 این چه مسخره بازی ای هست، یه اسکریپت نوشتم اتوماتیک کلیک میزنه هر 10 دقیقه استراحت 10 دقیقه ای میده اگر دوست دارید الان بذارم یا تستش کنم اگر مشکلی پیش نیومد بذارم؟
توی Turbotap پروژه Eclipse که اسکریپتی که گذاشتم هیچ مشکلی برای اکانتا به وجود نیورد ولی همیشه این کلیکر ها ریسک خودشو داره با مسئولیت خودتون باید بزنید و ترجیحا روی اکانت اصلی نزنید
ری اکشن بدید ببینم چند چندید
توی Turbotap پروژه Eclipse که اسکریپتی که گذاشتم هیچ مشکلی برای اکانتا به وجود نیورد ولی همیشه این کلیکر ها ریسک خودشو داره با مسئولیت خودتون باید بزنید و ترجیحا روی اکانت اصلی نزنید
ری اکشن بدید ببینم چند چندید
👍4
irdropper | ایردراپ
#BlockMesh قسمت Social Perks رو کامل کنید
#Blockmesh
گفته اگر یه همچین علامتی رو افزونتون اومد بازش کنید Liveness رو بزنید، حتما باید افزونتون رو به آخرین ورژن آپدیت کنید والا کار نمیکنه دیگه
گفته اگر یه همچین علامتی رو افزونتون اومد بازش کنید Liveness رو بزنید، حتما باید افزونتون رو به آخرین ورژن آپدیت کنید والا کار نمیکنه دیگه
irdropper | ایردراپ
Photo
@irdropper.txt
5.2 KB
#Uranium
‼️ اینم اسکریپتش باز تاکید میکنم با مسئولیت خودتون لطفا
توی صفحه که هستید روی F12 رو بگیرید یا CTRL+SHIFT+I رو باهم بگیرید منوی Developer کروم باز شه، از منوی Console این کد رو عینا کپی کنید و Enter رو بزنید از کیبورد، برای توقفشم کافیه رفرش کنید. اگر متوجه نشدید توی این پست عکسش هست. تو گوشی اندرویدی تو مرورگر Mises هم میشه تبش باز باشه کارشو میکنه میتونید توی تبای دیگه به کارای دیگتون برسید.
اگر بار اوله از Console استفاده میکنید باید عبارت
اینو با ذکر منبع نشر بدید چون مطالب دیگه همه جا پیدا میشه اینه که جایی پیدا نمیشه دلخورم کنید دیگه ... دلخورمم کنید بازم میذارم هدف ما سود جمعیه مزش بیشتره 😁😍 چش و چالید
توی صفحه که هستید روی F12 رو بگیرید یا CTRL+SHIFT+I رو باهم بگیرید منوی Developer کروم باز شه، از منوی Console این کد رو عینا کپی کنید و Enter رو بزنید از کیبورد، برای توقفشم کافیه رفرش کنید. اگر متوجه نشدید توی این پست عکسش هست. تو گوشی اندرویدی تو مرورگر Mises هم میشه تبش باز باشه کارشو میکنه میتونید توی تبای دیگه به کارای دیگتون برسید.
اگر بار اوله از Console استفاده میکنید باید عبارت
allow pasting تایپ کنید Enter بزنید که اجازه پیست کردن رو بده.اینو با ذکر منبع نشر بدید چون مطالب دیگه همه جا پیدا میشه اینه که جایی پیدا نمیشه دلخورم کنید دیگه ... دلخورمم کنید بازم میذارم هدف ما سود جمعیه مزش بیشتره 😁😍 چش و چالید
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍4❤3
irdropper | ایردراپ
Recall تسکای جدید گلکسی https://app.galxe.com/quest/Recall/GC9cMt1tNy پاسخ کوییز -B A B C C
#recall
اپدیت
میرید دیسکوردش
https://discord.gg/recallnet
کانال touch-grass
یه کاغذ برمیدارید و متن زیر رو روش مینویسید و تو این قسمت touch-grass به اشتراک میذارید - نمونه هاش هست همونجا میتونید ببینید
مثال :
to recall with love from germany -@irdropper
اپدیت
میرید دیسکوردش
https://discord.gg/recallnet
کانال touch-grass
یه کاغذ برمیدارید و متن زیر رو روش مینویسید و تو این قسمت touch-grass به اشتراک میذارید - نمونه هاش هست همونجا میتونید ببینید
To Recall with love from کشور = ای پی هرجا هستید
(یوزرنیم دیسکورد)
مثال :
to recall with love from germany -@irdropper
👍1