irdropper | ایردراپ
#unite اپدیت - تسک جدید https://app.galxe.com/quest/AqZAq9oaD373Gz2bjD6Rh9/GC3botpbR9 باز و بسته کنید همه اوکی میشه
#unite
اپدیت - تسک جدید
https://app.galxe.com/quest/AqZAq9oaD373Gz2bjD6Rh9/GC3botpbR9
باز و بسته کنید همه اوکی میشه
اپدیت - تسک جدید
https://app.galxe.com/quest/AqZAq9oaD373Gz2bjD6Rh9/GC3botpbR9
باز و بسته کنید همه اوکی میشه
Galxe
Join $UNITE Social Quest by Unite | Galxe Quest
Join Join $UNITE Social Quest on Galxe. Earn loyalty points by contributing to Unite and enhance your web3 presence and reputation.
irdropper | ایردراپ
این تسک intract برای Haust رو بزنیدو رولش رو بگیرید https://quest.intract.io/quest/67c982c12fb047aed0c5c767?referralCode=beJzMm
⬛️ haust
گفته پنج تا تسک در intract رو کامل کنید و ۴ رول در مجموع بگیرید تا شامل og role بشید.
ایردراپ اش تایید شده.
لینک : لینک تسک intract
جواب کوئیز :
فاوست
https://faucet.haust.app/
لینک بریج
https://bridge-testnet.haust.app/
لینک Dex برای تسک exchange
https://dex.testnet.haust.app/
گفته پنج تا تسک در intract رو کامل کنید و ۴ رول در مجموع بگیرید تا شامل og role بشید.
ایردراپ اش تایید شده.
لینک : لینک تسک intract
جواب کوئیز :
preview فاوست
https://faucet.haust.app/
لینک بریج
https://bridge-testnet.haust.app/
لینک Dex برای تسک exchange
https://dex.testnet.haust.app/
$HASBI #HASBI
اینم برای این اینفلوئنسر معروف ترکی هست که قراره توکنشو ایردراپ بده، NFT ش هم هست حدود 0.02 ETH قیمت داره باز توصیه به خریدش نمیکنم ولی احتمالا سهم زیادی رو به هولدرای NFT بدن.
https://hasbiland.io/invite/NDU4MDk4LzAv
تسکای سوشالش رو میتونید بزنید
اینم برای این اینفلوئنسر معروف ترکی هست که قراره توکنشو ایردراپ بده، NFT ش هم هست حدود 0.02 ETH قیمت داره باز توصیه به خریدش نمیکنم ولی احتمالا سهم زیادی رو به هولدرای NFT بدن.
https://hasbiland.io/invite/NDU4MDk4LzAv
تسکای سوشالش رو میتونید بزنید
فکر کنم نقاط ورود مناسب بیت ۷۷، ۷۴، ۷۰ و ۶۴ باشه. من ۱۰۰٪ نقد کردم اینبار چون ریزش فکر کنم اجتناب ناپذیره با این وضعی که ترامپ راه انداخته. مگر اینکه خبری چیزی باز از خودش دراد که یه پامپ الکی بده🤔 نظر اساتید؟
👍2
#CESS
💎 معرفی ایردارپ جدید CESS Network
📌 پروژه CESS یه شبکه ذخیرهسازی غیرمتمرکز بر پایه بلاکچین هست. یعنی مثل Google Drive یا Dropbox نیست که متمرکز باشه، بلکه دادههارو به صورت توزیعشده روی نودهای مختلف ذخیره میکنه. این باعث میشه اطلاعاتت هم امنتر باشه، هم همیشه در دسترس.
📌 با جذب سرمایه 8 میلیون دلاری
✔️ لینک سایت
✔️ با توییتر لاگین کنید و تسک های سوشیال شو انجام بدین
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍1
irdropper | ایردراپ
#haha اپدیت - تسک های کد دار هاها ولت میرید قسمت Setting و بعد قسمت Promo codes بعد کد زیر رو بزنید haha_community_beta_5_69
#haha
اپدیت -
تسک های کد دار هاها ولت
میرید قسمت Setting و بعد قسمت Promo codes
بعد کد زیر رو بزنید
توی لیست کلیم روزانمون هم هست
اپدیت -
تسک های کد دار هاها ولت
میرید قسمت Setting و بعد قسمت Promo codes
بعد کد زیر رو بزنید
gandalfsigmabiden69
توی لیست کلیم روزانمون هم هست
❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Free mint Entertainment Robot aibo by Sony on Soneium 💿
Link:
https://opensea.io/collection/aibobysony/overview
اینو روی Soneium بگیرید فری هست
Link:
https://opensea.io/collection/aibobysony/overview
اینو روی Soneium بگیرید فری هست
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍1
irdropper | ایردراپ
#haha اپدیت - تسک های کد دار هاها ولت میرید قسمت Setting و بعد قسمت Promo codes بعد کد زیر رو بزنید haha_community_beta_5_69
#haha
اپدیت -
تسک های کد دار هاها ولت
میرید قسمت Setting و بعد قسمت Promo codes
بعد کد زیر رو بزنید
اپدیت -
تسک های کد دار هاها ولت
میرید قسمت Setting و بعد قسمت Promo codes
بعد کد زیر رو بزنید
domainexpansion
👍1
StarTower — Earn $STR tokens
🖲 Claim here : https://interactive.startower.fr/#/?invitcode=qr2dbo
- اول با ایمیل ثبت نام کنید و برنامه رو دانلود کنید
-ولت جدید بسازید، روی no wallet بزنید و hd ولت باشه همون اولی
-روی لوگوی⚡️ کلیک کنید
-لاگین کنید روی open کلیک کنید برای شروع ماین
📌 جذب سرمایه $50M
🖲 Claim here : https://interactive.startower.fr/#/?invitcode=qr2dbo
- اول با ایمیل ثبت نام کنید و برنامه رو دانلود کنید
-ولت جدید بسازید، روی no wallet بزنید و hd ولت باشه همون اولی
-روی لوگوی
-لاگین کنید روی open کلیک کنید برای شروع ماین
📌 جذب سرمایه $50M
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍2
#Monad
اگر تراکنش زیاد داشتید روی Monad براتون 20 $MON واریز کرده اینجا میتونید چک کنید
https://testnet.monadexplorer.com
نشون میده ولتتون جزو ولتای فعال بوده پس
اگر تراکنش زیاد داشتید روی Monad براتون 20 $MON واریز کرده اینجا میتونید چک کنید
https://testnet.monadexplorer.com
نشون میده ولتتون جزو ولتای فعال بوده پس
MonadVision
Monad Explorer | MonadVision
MonadVision is Layer 1 Monad blockchain explorer, where you can explore transactions, blocks, accounts, tokens and dive into immersive Monad data visualization through Block Explorer, Token Data Analysis, Statistics tools.
👍1
irdropper | ایردراپ
#layeredge اگه انافتی OG رو مینت کردید برید دیسکوردش و رولش رو بگیرید: https://discord.gg/layeredge
#layeredge
💎 آپدیت layeredge
✔️ تسک جدید گذاشته از قسمت Tasks توییتر تون رو متصل کنید و 5000 پونت شو بگیرید
✔️ لینک سایت
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍2
irdropper | ایردراپ
فکر کنم نقاط ورود مناسب بیت ۷۷، ۷۴، ۷۰ و ۶۴ باشه. من ۱۰۰٪ نقد کردم اینبار چون ریزش فکر کنم اجتناب ناپذیره با این وضعی که ترامپ راه انداخته. مگر اینکه خبری چیزی باز از خودش دراد که یه پامپ الکی بده🤔 نظر اساتید؟
من خیلی ترید نمیکنم بنابراین زیاد نمیتونم اظهار نظر کنم اما شما دوست عزیزی که از راه ایردراپ سودی به دست میاری باید مدیریت سرمایه داشته باشی والا همون چیزی که از ایردراپ به دست میاری هم میره. دیروز اشاره کردم امیدوارم دوستانی که خوندن پیام رو حداقل سودای اخیرشون رو نقد کرده باشن. فرصت برای ورود هست اصلا نگران نباشید اگر نقد باشید در صورت برگشت مارکت قطعا سودای خیلی خوبی خواهید گرفت. تارگتا همچنان سطوحی که گفتم هست میتونید پله ای ورود کنید و میانگین کم کنید اگر تو ضررید. حتی به نظرم در صورت دیدن بالاهای مقطعی ورودی نکنید صبر کنید تثبیت بده.
در آخر بازم ما سال هاست داریم این چرخه ها رو میبینیم برای دوستان تازه وارد ممکنه خیلی ترسناک باشه اصلا نگران نباشید تنها چیزی که باید ازین مواقع یاد بگیرید اینه کی نقد باشید و کی ورود کنید، هیچ وقت با یه توکن یا ارز ازدواج نکنید، حمایت از تکنولوژی و این اراجیف به درد مایی که توی جهان سوم دنبال 👌 سود هستیم نمیخوره سودتو گرفتی خارج شو برو سراغ پروژه بعدی.
گفتم خیلی ها شاید حالشون گرفتس یه تکونی بخورن 😁
موفق باشید 🙏
در آخر بازم ما سال هاست داریم این چرخه ها رو میبینیم برای دوستان تازه وارد ممکنه خیلی ترسناک باشه اصلا نگران نباشید تنها چیزی که باید ازین مواقع یاد بگیرید اینه کی نقد باشید و کی ورود کنید، هیچ وقت با یه توکن یا ارز ازدواج نکنید، حمایت از تکنولوژی و این اراجیف به درد مایی که توی جهان سوم دنبال 👌 سود هستیم نمیخوره سودتو گرفتی خارج شو برو سراغ پروژه بعدی.
گفتم خیلی ها شاید حالشون گرفتس یه تکونی بخورن 😁
موفق باشید 🙏
👍2👏2
irdropper | ایردراپ
🟦 peaq قرار هست صد میلیون توکن اش رو در قالب کمپین به کاربران بده به لینک زیر برید https://portal.peaq.network/?ref=cskIiz68M والت متصل کنید پایین سایت اسم و ایمیل بدید یک ویدئو نگاه کنید بعدش تسک ها رو بزنید
app.hedgey.finance
Claim PEAQ tokens
Claim PEAQ tokens from the peaq token Token Claim. Connect your wallet to check your eligibility.
جهت تعامل و فعالیت بر روی شبکه تستی Monad میتونید مینت کنید.
morkie.xyz/monhog
🛑تسک ها رو کلیک کنید اوکی میده و حتما نیازی به انجامش نیست
منبع :
https://x.com/_morkie/status/1899053985056870863
morkie.xyz/monhog
🛑تسک ها رو کلیک کنید اوکی میده و حتما نیازی به انجامش نیست
منبع :
https://x.com/_morkie/status/1899053985056870863
تسکای #Monad رو Layer3 رو میزنید؟ خیلی خوب بهتون میگه کجاها باید فعالیت کنید
https://app.layer3.xyz/campaigns/monad-ecosystem-campaign
https://app.layer3.xyz/campaigns/monad-ecosystem-campaign
👍3