irdropper | ایردراپ
4.24K subscribers
2.78K photos
124 videos
46 files
4.33K links
Boost
https://t.me/boost/irdropper

گروه
@irdroppergp

ریفرال گیری
@smokeroomgp

اینستاگرام
https://instagram.com/irdropper

یوتیوب
https://www.youtube.com/@irdropper

حمایت
bit.ly/irdropper

کانال قبلی ما
@getbitcofree
Download Telegram
irdropper | ایردراپ
این تسک intract برای Haust رو بزنیدو رولش رو بگیرید https://quest.intract.io/quest/67c982c12fb047aed0c5c767?referralCode=beJzMm
⬛️ haust
گفته پنج تا تسک در intract رو کامل کنید و ۴ رول در مجموع بگیرید تا شامل og role بشید.
ایردراپ اش تایید شده.

لینک : لینک تسک intract

جواب کوئیز : preview

فاوست
https://faucet.haust.app/

لینک بریج
https://bridge-testnet.haust.app/

لینک Dex برای تسک exchange
https://dex.testnet.haust.app/
$HASBI #HASBI

اینم برای این اینفلوئنسر معروف ترکی هست که قراره توکنشو ایردراپ بده، NFT ش هم هست حدود 0.02 ETH قیمت داره باز توصیه به خریدش نمیکنم ولی احتمالا سهم زیادی رو به هولدرای NFT بدن.

https://hasbiland.io/invite/NDU4MDk4LzAv

تسکای سوشالش رو میتونید بزنید
#Monad
اینجام میتونید چندتا دامین بگیرید

https://monad.alldomains.id/buy-domain
فکر کنم نقاط ورود مناسب بیت ۷۷، ۷۴، ۷۰ و ۶۴ باشه. من ۱۰۰٪ نقد کردم اینبار چون ریزش فکر کنم اجتناب ناپذیره با این وضعی که ترامپ راه انداخته. مگر اینکه خبری چیزی باز از خودش دراد که یه پامپ الکی بده🤔 نظر اساتید؟
👍2
#CESS

💎 معرفی ایردارپ جدید CESS Network

📌 پروژه CESS یه شبکه ذخیره‌سازی غیرمتمرکز بر پایه بلاکچین هست. یعنی مثل Google Drive یا Dropbox نیست که متمرکز باشه، بلکه داده‌هارو به صورت توزیع‌شده روی نودهای مختلف ذخیره می‌کنه. این باعث میشه اطلاعاتت هم امن‌تر باشه، هم همیشه در دسترس.
📌 با جذب سرمایه 8 میلیون دلاری

✔️ لینک سایت
✔️ با توییتر لاگین کنید و تسک های سوشیال شو انجام بدین
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍1
irdropper | ایردراپ
#haha اپدیت - تسک های کد دار هاها ولت میرید قسمت Setting و بعد قسمت Promo codes بعد کد زیر رو بزنید haha_community_beta_5_69
#haha

اپدیت -

تسک های کد دار هاها ولت

میرید قسمت Setting و بعد قسمت Promo codes

بعد کد زیر رو بزنید

gandalfsigmabiden69


توی لیست کلیم روزانمون هم هست
1
توی Guild lens رولاتون رو بگیرید

https://guild.xyz/heyxyz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Free mint Entertainment Robot aibo by Sony on Soneium 💿

Link:
https://opensea.io/collection/aibobysony/overview

اینو روی Soneium بگیرید فری هست
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍1
irdropper | ایردراپ
#haha اپدیت - تسک های کد دار هاها ولت میرید قسمت Setting و بعد قسمت Promo codes بعد کد زیر رو بزنید haha_community_beta_5_69
#haha

اپدیت -

تسک های کد دار هاها ولت

میرید قسمت Setting و بعد قسمت Promo codes

بعد کد زیر رو بزنید

domainexpansion
👍1
StarTower — Earn $STR tokens

🖲 Claim here : https://interactive.startower.fr/#/?invitcode=qr2dbo

- اول با ایمیل ثبت نام کنید و برنامه رو دانلود کنید
-ولت جدید بسازید، روی no wallet بزنید و hd ولت باشه همون اولی
-روی لوگوی ⚡️کلیک کنید
-لاگین کنید روی open کلیک کنید برای شروع ماین

📌 جذب سرمایه $50M
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍2
#Monad
اگر تراکنش زیاد داشتید روی Monad براتون 20 $MON واریز کرده اینجا میتونید چک کنید
https://testnet.monadexplorer.com

نشون میده ولتتون جزو ولتای فعال بوده پس
👍1
irdropper | ایردراپ
#layeredge اگه ان‌اف‌تی OG رو مینت کردید برید دیسکوردش و رولش رو بگیرید: https://discord.gg/layeredge
#layeredge

💎 آپدیت layeredge
✔️ تسک جدید گذاشته از قسمت Tasks توییتر تون رو متصل کنید و 5000 پونت شو بگیرید
✔️ لینک سایت
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍2
irdropper | ایردراپ
فکر کنم نقاط ورود مناسب بیت ۷۷، ۷۴، ۷۰ و ۶۴ باشه. من ۱۰۰٪ نقد کردم اینبار چون ریزش فکر کنم اجتناب ناپذیره با این وضعی که ترامپ راه انداخته. مگر اینکه خبری چیزی باز از خودش دراد که یه پامپ الکی بده🤔 نظر اساتید؟
من خیلی ترید نمیکنم بنابراین زیاد نمیتونم اظهار نظر کنم اما شما دوست عزیزی که از راه ایردراپ سودی به دست میاری باید مدیریت سرمایه داشته باشی والا همون چیزی که از ایردراپ به دست میاری هم میره. دیروز اشاره کردم امیدوارم دوستانی که خوندن پیام رو حداقل سودای اخیرشون رو نقد کرده باشن. فرصت برای ورود هست اصلا نگران نباشید اگر نقد باشید در صورت برگشت مارکت قطعا سودای خیلی خوبی خواهید گرفت. تارگتا همچنان سطوحی که گفتم هست میتونید پله ای ورود کنید و میانگین کم کنید اگر تو ضررید. حتی به نظرم در صورت دیدن بالاهای مقطعی ورودی نکنید صبر کنید تثبیت بده.
در آخر بازم ما سال هاست داریم این چرخه ها رو میبینیم برای دوستان تازه وارد ممکنه خیلی ترسناک باشه اصلا نگران نباشید تنها چیزی که باید ازین مواقع یاد بگیرید اینه کی نقد باشید و کی ورود کنید، هیچ وقت با یه توکن یا ارز ازدواج نکنید، حمایت از تکنولوژی و این اراجیف به درد مایی که توی جهان سوم دنبال 👌 سود هستیم نمیخوره سودتو گرفتی خارج شو برو سراغ پروژه بعدی.
گفتم خیلی ها شاید حالشون گرفتس یه تکونی بخورن 😁
موفق باشید 🙏
👍2👏2
جهت تعامل و فعالیت بر روی شبکه تستی Monad میتونید مینت کنید.
morkie.xyz/monhog

🛑تسک ها رو کلیک کنید اوکی میده و حتما نیازی به انجامش نیست

منبع :
https://x.com/_morkie/status/1899053985056870863
تسکای #Monad رو Layer3 رو میزنید؟ خیلی خوب بهتون میگه کجاها باید فعالیت کنید

https://app.layer3.xyz/campaigns/monad-ecosystem-campaign
👍3