irdropper | ایردراپ
4.25K subscribers
2.77K photos
124 videos
46 files
4.33K links
Boost
https://t.me/boost/irdropper

گروه
@irdroppergp

ریفرال گیری
@smokeroomgp

اینستاگرام
https://instagram.com/irdropper

یوتیوب
https://www.youtube.com/@irdropper

حمایت
bit.ly/irdropper

کانال قبلی ما
@getbitcofree
Download Telegram
irdropper | ایردراپ
🟥 redstone کلیم کنید روی شبکه اتریوم مین نت هست فی هم خیلی مناسبه الان http://bonus.redstone.finance توی صفحه چکر خودم شامل نبودم اما اینجا برام زده بود یه تعدادی ظاهرا چکر مشکل داشته یا اصلاح کردن اگر بازم باید شامل میشدید ولی نشدید فرم زیر رو پر کنید …
اگر شامل نبودید ولی شامل شدید مدیون بایننس هستید ظاهرا امروز قرار بوده توی بایننس لیست بشه ولی گفتن چون تیمش لاشی بازی درآورده لیستینگ رو متوقف کردن بلافاصله هم تغییرات دادن اینه قدرت بایننس دمشون گرم 😁
👍2
#update

Tuzi GTD WL Raffle 🐰 (Initia)

Reward: 100 Winners

Link:
https://www.alphabot.app/tuzi

این قرعه کشی رو میتونید شرکت کنید
آدرس initia باید بدید همون آدرسی که توی تست نتش شرکت کردیم این: https://t.me/irdropper/1905
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
irdropper | ایردراپ
Monshape اگر توی لیست بودید الان میتونید روی #تست_نت #Monad مینتش کنید https://hopium.monshape.club/ قیمت 0.3 $MON
Mop X Monshape Hopium Waitlist

Link:
https://forms.gle/YjsV99RdiZKbBYT98

اگر Monshape رو گرفتید میتونید این فرم رو پر کنید برای کالکشن Mop هست
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#initia

گفته اگر #تست_نت initia رو با ولت خودش زده بودید تا ۱۸ مارس فرصت دارید از طریق سایت زیر آدرس اصلی ایردراپیتون رو انتقال بدید به یه آدرس دیگه (ترجیحا روی همون ولت keplr ببرید بهتره)

Link:
https://migration.initia.xyz/

آموزش ویدئویی بالا رو ببینید
👍2
irdropper | ایردراپ
⚪️چکر پروژه Exiler https://claim.elixir.xyz/ منبع: https://x.com/elixir/status/1897403017080803427
اگر Elixir رو شامل شدید میتونید یا امروز کلیم کنید ولی 50%، یا 3 ماه دیگه کامل


https://claim.elixir.xyz/
#Monad

💠 جذب سرمایه 6.2 میلیون دلار


💠 کانکت که کردید شبکه رو بذارید روی موناد و در قسمت دیپازیت بعد از درست کردن اکانت مقداری دیپازیت کنید

💠 بعد از سربرگ Loan یک collate درست کنید و Borrow بدید و ....


💠👉 https://testnet.xapp.folks.finance/
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍2
اگر ایردراپ $IP شبکه Story Protocol رو گرفتید بج Debank ش رو بگیرید
اگر ربات Birds رو میزدید چک کنید ببینید واجد شرایط ایردراپ هستید؟
@birdx2_bot

پست اولش
https://t.me/getbitcofree/7085
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#fun
عمو ترامپ چی گفتی به اینا؟!!!! حرفشون ظرف مدت ۱ روز کلا تغییر کرد 😂😂
👍1
irdropper | ایردراپ
اگر تسکای Arkada رو برای Soneium میزدید الان از قسمت پروفایل پایین پیج میتونید بج OG رو بگیرید 👇👇 https://app.arkada.gg/?ref=8IIVT 📱 Discord: https://discord.gg/arkadagg همین قسمت پروفایل check in روزانه داره که میره تو لیست کانال
👆👆
تسکای جدید Arkada باز شده، تا ۱ آپریل یه کمپینی گذاشته اگر شروع نکردید از پست ریپلای شده شروع کنید هم روی Soneium فعالیت اصولی کردید هم برای ایردراپ خودش واجد شرایط میشید.
من خودم یه مبلغی روی Soneium بردم کل تسکای اینو که میزنم میذارم باشه یعنی مثلا میگه فلان پلتفورم ۲۰ دلار استیک کنید من دیگه خارج نمیکنم میذارم باشه چون داره بهت دید میده کجاها فعالیت کنی روی شبکه، به نظرم داشتید به این حداقل اکتفا نکنید و بیشتر بذارید

چک این روزانم داره که از قسمت پروفایل میتونید انجام بدید
🎃1
#Soneium

💎آپدیت Soneium

📌 پروژه یک کمپین از 7 مارس تا 31 مارس برگزار کرده که باید در کمپین‌ها شرکت کنید و در نهایت برای هر کمپین یک بج به شما تعلق می‌گیرد. اگر روی این شبکه فعال هستید، می‌توانید در این کمپین شرکت کنید (من کاملاً پوشش میدم).

✔️ اولین کمپین به این صورت است که هر هفته 4 NFT منتشر میشه. اگر این 4 NFT را مینت کنید، در پایان یک بج دریافت خواهید کرد.
✔️ برای مینت NFT نیاز دارید که 10 توکن Astr داشته باشید. داخل این سایت بالا سربرگ More انتخاب کنید گزینه سواپ هست سواپتون رو انجام بدین ؛ پیشنهاد میکنم حداقل 100 توکن سواپ کنید.
✔️ لینک اولین NFT (محدودیت دارد، سریع مینت کنید!)

اگر از دست دادید ازینجا حدود 2 دلار میتونید بگیرید
https://biru.gg/collections/soneium:0x300a9b4d1712f1b780048d1ce883d8978139996f
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
دوستان شکل کار توی پلتفورم Zora کلا عوض شده و الان یه جورایی مثل سایت pump fun اگر باهاش کردید انگاری با ساخت هر NFT دارید یه توکن میارید بالا که قیمت میخوره و با هر مینت ارزشمند تر میشه، اگر روش فعال بودید حتما چندتا NFT توی پلتفورم جدید هم بسازید و لینکش رو بذارید لینش رو کامنت کنید خودم همه رو مینت میکنم

https://zora.co/coin/base:0xb4d10973afcada9198cbcb94343755cea4e49b52

دوست داشتید اینم برای تعامل با شبکش مینت کنید
این #Nft رو میتونید رایگان مینت کنید🔥

این
#Nft به مناسبت شامی که تیم های #ARBITRUM و #Uniswap و#Azuki با همدیگه خوردن روی #Opensea بصورت رایگان برای مینت قرار گرفته

لینک مینت :
https://opensea.io/collection/arbzukiswap/overview

منبع پست


🔴 فقط ۵ روز فرصت دارید مینت کنید
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍1
#KYC

خوب دوستان همونطور که توی پستای قبلی هم گفتم من کماکان مدارک رو از جاهای مختلف دارم تست میکنم، تا این لحظه بالغ بر 10 جا من سفارش گرفتم با اینکه نیاز نداشتم و همه صرافی هارو خودم وریفای دارم اما خواستم باکیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین هارو براتون پیدا کنم با توجه به اینکه کلاه برداری توی این حوزه زیاده که شما دوستان بتونید مطمئن مدارکتون رو تهیه و استفاده کنید، لازم به ذکره مجدد که حتی هزینه مدارک رو میدم که جنبه تبلیغ نداشته باشه و صرفا انتقال تجربه شخصی هستش.

نکته ای که توی این گروه جلب نظر کرد علاوه بر کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار مناسب، پکینگ و بسته بندی فوق العاده با سلیقه و مرتبی داشتن که مانع آسیب به مدرک و رنگش حین انتقال میشه. زمان آماده سازی و ارسال هم برای من زیر 1 هفته و حدود 4 روز بود با اینکه حجم مدارکم زیاد و در حدود 6 مدرک بود که ازین حیث هم بینظیر بود.

‼️باز مجدد لازمه این نکته رو متذکر شم این مدارک اصل نیستن یعنی چیپست و اینا نداره و اون چیپستش هم حالت چاپی هست ولی چون الگوریتم شماره گذاری ها طبق استاندارد هست احتمال فهمیدن فیک بودنش خیلی کمه ولی غیرممکن نیست پس چیز 100% وجود نداره توی این زمینه (هرچند شنیده ها حاکی ازینه دوستانی که خارج از کشور بودن حتی مدارک اصلیشون هم ریجکت شده پس یه پروسه طبیعی هست). حتما روی IP تون حساس باشید و از vpn های مطمئن و حتی الامکان vps یا سرور مجازی متناسب با مدرکتون استفاده کنید، اگر نشد آیپی کشورای نزدیک هم اوکیه و بیشتر از ip ثبات اون ip هست که مهمه یعنی هر بار با یک ip متفاوت وارد شدن ریسکش به مراتب بیشتره.

امیدوارم کاربردی باشه براتون، بارها گفتم بازم میگم از امسال اگر توی بازار کریپتو میخواید فعالیت کنید با توجه  به اومدن ترامپ و تغییراتی که میبینید خیلی از صرافی ها و حتی ایردراپ ها ناگزیر به احراز هویت هستن پس بهتره حتما این رو مدنظر قرار بدید اگر میخواید حداکثر بازدهی رو داشته باشید والا هنوزم بدون مدرک قطعا میشه خیلی از پروژه ها و صرافی ها رو کار کرد ولی ریسک های خودشو داره.


‼️یک سری از صرافی ها یا حتی پروژه های ایردراپی کشورای خاصی رو قبول نمیکنن که بحثش با تحریم ها متفاوت هست مثلا آمریکا که تحریم نیست ولی توی خیلی از ایردراپ ها اجازه شرکت ندارن (به خاطر بحث های مالیاتی و مانند این) پس حتما جا یا جاهایی که میخواید وریفای کنید رو با تیمشون مطرح کنید و مشاوره درست بگیرید قبل خرید.

کانالشون
https://t.me/verifyxx

آیدی پشتیبانیشون برای تهیه مدرک
@Verifyx
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
irdropper | ایردراپ
#Soneium 💎آپدیت Soneium 📌 پروژه یک کمپین از 7 مارس تا 31 مارس برگزار کرده که باید در کمپین‌ها شرکت کنید و در نهایت برای هر کمپین یک بج به شما تعلق می‌گیرد. اگر روی این شبکه فعال هستید، می‌توانید در این کمپین شرکت کنید (من کاملاً پوشش میدم). ✔️ اولین کمپین…
#Soneium

اگه کمپین قبلی سونی (گلکسی) فعال بودید یا برا بج های اکوسیستم فعال هستین یا دارایی هولد دارید رو شبکه سونی ، اینجا رو چک کنید ببینید پوینت چقدر دارید ، در آخر قراره توکن Astar توزیع بشه .

https://acs.astar.network/

این ربطی به ایر احتمالی خود سونی نداره .