Picasso Markets Beta Waitlist
Link:
https://www.picasso.markets/referral/DRO_aIcVBh
این ویت لیست رو با ایمیل یا ولت پیش ثبت نام کنید و یک یوزرنیم انتخاب کنید
Link:
https://www.picasso.markets/referral/DRO_aIcVBh
این ویت لیست رو با ایمیل یا ولت پیش ثبت نام کنید و یک یوزرنیم انتخاب کنید
👍1
irdropper | ایردراپ
The Foxy Linea (LINEA) Your participation could unlock a spot in what's coming next for the $FOXY community. 🦊 Link: https://app.drops.house/invite?code=PGUJMNLRSB&ext_id=vM6ZS3fyt ➖ با گوگل لاگین کنید ➖از قسمت تسکای پایین توییتر متصل کنید ➖ با هر تعاملی…
#foxy #linea
اگر برای فاز اول، allowlist بودین، الان میتونید مینت کنید:
https://phosphor.xyz/activations/foxy
- قیمتش 0.025 اتر روی شبکه لینیا و هر ولت 2 تا میتونه مینت کنه.
اگر برای فاز اول، allowlist بودین، الان میتونید مینت کنید:
https://phosphor.xyz/activations/foxy
- قیمتش 0.025 اتر روی شبکه لینیا و هر ولت 2 تا میتونه مینت کنه.
👍1
تسکای Layer3 برای Monad میتونه یه گاید خوب باشه برای دوستانی که میگن توی موناد گیجیم نمیدونیم چیکار کنیم
https://app.layer3.xyz/campaigns/monad-ecosystem-campaign
https://app.layer3.xyz/campaigns/monad-ecosystem-campaign
👍2❤1
Tallys Will Rise on Sui
🔗 لینک سایت
✔️ ایردارپ کلیک join ایمیل تایید ارسال میشه ادرس ولت sui قرار بدید ساپلای 5555 NFT شبکه SUI
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
tallys.talus.network
NFT Minting Platform
👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#ink
هفته سوم آکادمی ink
https://guild.xyz/inkonchain/the-academy
این هفته مربوط به استیکینک و ...
This week, we’re diving deep into staking mechanics, iETH, and liquidity pools.
Lesson 3 is now live. We’ve partnered with
@dinero_xyz
to test your skills while giving you a chance to win 10,000 Dinero!
پ.ن : دستورالعمل و راهنما در توئیت بعد از منبع هست
منبع :
https://x.com/inkonchain/status/1894072140741095780
هفته سوم آکادمی ink
https://guild.xyz/inkonchain/the-academy
این هفته مربوط به استیکینک و ...
This week, we’re diving deep into staking mechanics, iETH, and liquidity pools.
Lesson 3 is now live. We’ve partnered with
@dinero_xyz
to test your skills while giving you a chance to win 10,000 Dinero!
پ.ن : دستورالعمل و راهنما در توئیت بعد از منبع هست
منبع :
https://x.com/inkonchain/status/1894072140741095780
irdropper | ایردراپ
🟥 Lisk superchain کمپین lsk اگر روی سوپرچین اپتیمیزم فعال هستید. اگر یادتون باشه ایردراپ مرحله پنجم اپتیمیزم حداکثر 2650 توکن op (با قیمت 2.30 دلار) به ارزش 6000 دلار به کاربران اش داد. با آموزشی که اینجا دادیم قبلا NFT ش رو گرفتیم که خودش ۵۰۰ امتیاز داره.…
میگه اگر روی Lisk فعال هستید حتما باید Nomis ID خودتون رو مینت کنید، 0.002 ETH هزینشه
https://nomis.cc/lisk?ref=vVxHLRUtix
منبع:
✖️ https://x.com/LiskHQ/status/1893035810775244924?t=6KE2VFoDSI9vzV-xu8pq6g&s=19
https://nomis.cc/lisk?ref=vVxHLRUtix
منبع:
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
nomis.cc
Lisk reputation score - Check lisk wallet rank
Leverage Lisk onchain reputation at your fingertips. Mint onchain score now to become eligible for drops, get personalized offers, discounts and more.
🟪 magic Newton
این sbt nft رو میتونید برای پروژه magic Newton مینت کنید
حدود ۵ روز زمان هست
هزینه دو Pol معادل 0.55 سنت
https://guild.xyz/magic-newton/collect/polygon/0x3282acb7ef42d8dd1ce6cc9d792b59ca72f9cf2b
این sbt nft رو میتونید برای پروژه magic Newton مینت کنید
حدود ۵ روز زمان هست
هزینه دو Pol معادل 0.55 سنت
https://guild.xyz/magic-newton/collect/polygon/0x3282acb7ef42d8dd1ce6cc9d792b59ca72f9cf2b
irdropper | ایردراپ
#iotex #IoTx ایردراپ پروژه آیوتکس/Iotex Airdrop 📱 آموزش ویدئویی https://youtu.be/xvJUuhvo3Fo لینکها: لینک سایت اصلی: https://goat.iotex.io/referral?ref=bino1zan95lOERsfIiQtwe8S5w1Qy7UC7 خرید IoTx: https://coinmarketcap.com/currencies/iotex/#Markets…
مقدار توکن ایردراپی iotex
فرایند کلیم روز ۲۶ فوریه شروع میشه و ممکن مقدرا ایردراپی افزایش یا کاهش پیدا کنه
کلیم ایردراپ از ۲۶ فوریه تا ۲۶ مارس وقت دارد
فعلا مقدار توکن ایردراپیتونو ببینید تا اطلاعات تکمیلی رو بذارم
http://goat.iotex.io/reward-distribution
جزییات کلیم و ایردراپ
https://iotex.io/blog/claim-your-goated-rewards/
فرایند کلیم روز ۲۶ فوریه شروع میشه و ممکن مقدرا ایردراپی افزایش یا کاهش پیدا کنه
کلیم ایردراپ از ۲۶ فوریه تا ۲۶ مارس وقت دارد
فعلا مقدار توکن ایردراپیتونو ببینید تا اطلاعات تکمیلی رو بذارم
http://goat.iotex.io/reward-distribution
جزییات کلیم و ایردراپ
https://iotex.io/blog/claim-your-goated-rewards/
Get Goated Season 2
With 100 Million $IOTX, Get Goated Season 2 launches the Make More Movement, the largest DePIN event ever.
❤1
irdropper | ایردراپ
🟨 babylon رفتم لینک زیر https://bling.babylonlabs.io/ طوری که دوست داشتم اژدها رو لباس تن اش کردم آیدی دیسکورد رو زدم اتومات رول میدن و در قرعه کشی شرکت داده میشیم.
ایردراپ Babylon هم وضعیتش مشخص شد و احتمالا اواخر ماه بعد یا ماه بعدش توکن لانچ میشه
🟠 به صورت خلاصه افراد واجد شرایط این گروه ها هستند
1. کسایی که تو فاز اول و تا Cap 3 یعنی تا قبل 21 Dec به صورت مستقیم و بدون واسطه تو خود Babylon استیک کردن شامل هستن
2. برای کسایی که Pioneer Pass NFT داشتن: اگر صرفا NFT رو داشتید ولی رو مین نت و به صورت مستقیم چیزی استیک نکردید شامل نمیشید ولی اگر رو مین نت استیک کردید، واجد شرایط میشید و همزمان شامل بونوس هم میشید (یعنی هر دو شرط همزمان باید برفرار باشه تا شامل بشید)
3. افرادی که تو پروژه های LST مشارکت داشتن (Lombard, Solv BTC و ... که شامل Pendle هم میشه)
🟠 اگر جزو گروه اول و دوم هستید (مستقیم استیک کردید یا NFT رو داشتید و بازم مستقیم استیک کردید) باید والت تون رو تو سایت زیر ثبت کنید (18روز فرصت داره)
https://airdrop.babylon.foundation
🟠 کسایی که از طریق LST ها شامل شدن نیاز نیست کاری انجام بدن و باید منتظر بمونن تا توکن رو از پروژه های LST دریافت کنن
🟠 توضیحات بیشتر
https://babylon.foundation/blogs/airdrop-registration-announcement
1. کسایی که تو فاز اول و تا Cap 3 یعنی تا قبل 21 Dec به صورت مستقیم و بدون واسطه تو خود Babylon استیک کردن شامل هستن
2. برای کسایی که Pioneer Pass NFT داشتن: اگر صرفا NFT رو داشتید ولی رو مین نت و به صورت مستقیم چیزی استیک نکردید شامل نمیشید ولی اگر رو مین نت استیک کردید، واجد شرایط میشید و همزمان شامل بونوس هم میشید (یعنی هر دو شرط همزمان باید برفرار باشه تا شامل بشید)
3. افرادی که تو پروژه های LST مشارکت داشتن (Lombard, Solv BTC و ... که شامل Pendle هم میشه)
https://airdrop.babylon.foundation
https://babylon.foundation/blogs/airdrop-registration-announcement
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Mint Poply NFT on Monad Testnet : https://poply.xyz/launchpad/0xd97bce4518b886a36e345764333d77b5faf6fe2c
روی #تست_نت #Monad میتونید مینت کنید
روی #تست_نت #Monad میتونید مینت کنید
تاریخ توییت رو ببینید و بعد بدون توجه به سبز و قرمز بازار به کارتون ادامه بدید. شمارو نمیدونم ولی من صرفا کارم ایردراپ هست نه ترید بنابراین خیلی برام مهم نیست مارکت میکر چه بلایی سر تریدرا داره میاره 😁 ولی اخبار تاثیرگذار رو میذارم در جریان روند بازار باشید باز
این یکی جالب بود ۵ سال پیش این حرفو زده دادشمون. میشناسیدش که؟ 🤔
این یکی جالب بود ۵ سال پیش این حرفو زده دادشمون. میشناسیدش که؟ 🤔
👍2
اگر ایردراپ Gomble شرکت کردید بر اساس رولتون توی دیسکورد باید آدرس بدید
Link:
https://discord.com/channels/948843666229850202/948843667492306964/1343619673916182588
انقدر قدیمیه که نیم ساعته دارم پستشو پیدا میکنم 😂
https://t.me/getbitcofree/6315
Link:
https://discord.com/channels/948843666229850202/948843667492306964/1343619673916182588
انقدر قدیمیه که نیم ساعته دارم پستشو پیدا میکنم 😂
https://t.me/getbitcofree/6315
💩2
irdropper | ایردراپ
چک کنید Rivalz رو https://rome.rivalz.ai/?tab=rivalz-rewards فرم اعتراضش https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe52MPGWjPwpc12XoZqgz9T4aIxktOIdOaLzatP1oYmmgCGaQ/viewform کرایتریای واجد شرایط شدن https://docs.rivalz.ai/riz-token/airdrop-and-eligibility…
اگر Rivalz رو باید شامل میشدید ولی نشدید حتما فرم پست ریپلای شده رو پر کنید مثل اینکه دارن USDC برای اون عده روی شبکه Base واریز میکنن. فکر کنم ازونایی که ایردراپ گرفتن بیشتر شه 😁
irdropper | ایردراپ
تسکای گلکسی Hemi رو بزنید اگر نزدید، تسکای زیادی باز شده، توی لیست روزانمون هست. 2 تا سواپ روزانه و دوتا Create Capsule هفتگی هنوز امتیاز داره https://app.galxe.com/quest/HEMI/GCDF5tvTme
این Hemi هم روز آخرشه تقریبا از روز اول پوشش دادیم و توی لیست روزانمون بود دیگه حذف میشه از لیست
👍1
Gradient
کم پیش میاد خود #سولانا توییت بزنه ساپورت کنه از یه پروژه بسیار پروژه قوی ای هست ماینشم خیلی سخته. اگر شروع نکردید با قبول ریسک اینکه ممکنه ریوارد نگیرید ولی اگر شروع کرده بودید شل گرفتید خیلی جدی پیگیری کنید. اینجام راه حلشم گفتیم
https://t.me/getbitcofree/7487
کم پیش میاد خود #سولانا توییت بزنه ساپورت کنه از یه پروژه بسیار پروژه قوی ای هست ماینشم خیلی سخته. اگر شروع نکردید با قبول ریسک اینکه ممکنه ریوارد نگیرید ولی اگر شروع کرده بودید شل گرفتید خیلی جدی پیگیری کنید. اینجام راه حلشم گفتیم
https://t.me/getbitcofree/7487
irdropper | ایردراپ
#sentient 💠 وارد دیسکوردش بشید و در قسمت Roles-hubi رول لازم رو بگیرید 💠 👉 https://discord.gg/sentientfoundation
#Sentient
💠 این قرعه کشی رو فقط با اتصال ولت و فالو توییتر شرکت کنید
💠 👉 https://raffle-chat.sentient.xyz/connect
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
irdropper | ایردراپ
# soneium تسک جدید soneium https://app.galxe.com/quest/Soneium/GC4Y2tpEJH
تسکای گلکسی Soneium امشب آخرین فرصتشه اگر کار نتموم دارید جمع بندی کنید
یکی از خوبیهای کار با این شبکه اینه برای ایردراپ دور بعدی Optimism هم واجد شرایط میشید که مستقیما توسط خود Optimism اعلام شده هم Soneium و هم Ink
یکی از خوبیهای کار با این شبکه اینه برای ایردراپ دور بعدی Optimism هم واجد شرایط میشید که مستقیما توسط خود Optimism اعلام شده هم Soneium و هم Ink