irdropper | ایردراپ
4.25K subscribers
2.77K photos
124 videos
46 files
4.33K links
Boost
https://t.me/boost/irdropper

گروه
@irdroppergp

ریفرال گیری
@smokeroomgp

اینستاگرام
https://instagram.com/irdropper

یوتیوب
https://www.youtube.com/@irdropper

حمایت
bit.ly/irdropper

کانال قبلی ما
@getbitcofree
Download Telegram
irdropper | ایردراپ
یکی از تسکای Turbo Tap که رایگان هم هست چک این روزانه DSCVR برای 7 روزه، البته این پروژه رو قبلا به صورت مجزا هم معرفی کردیم اگر نمیخواید روش جدا فعالیت کنید همین 7 روزم شده بگیرید که ضریب و امتیازش رو از دست ندید این پست دربارش توضیح دادیم https://t.me/irdropper/759
یکی از تسکای ضریب داره Turbo tap برای #Eclipse پروژه Relic Dao هستش با بک Avalanche

https://app.relicdao.com/
اینجا ثبت نام کنید
کد ریفرال (امتیاز خودشو داره بزنید بهتره مال خودتون هم کامنت کنید): 9IYRbSQM

پروفایلتون رو کامل کنید و افزونش رو دانلود کنید، روی یک ویدئوی تبلیغاتی داخل افزونش میتونید ببینید و یک سری هم تسک سوشال داره از قسمت quests توی منوی Earn میتونید بزنید
https://chromewebstore.google.com/detail/relicdao/ibmfbakphedbdphkhokjgnmfdgmeihld
🟧 0g network
تسک سوم #تست_نت og network
فاست بگیر و یک کالکشن ایجاد کنید

https://hub.0g.ai/faucet

https://conft.app/
👍3
irdropper | ایردراپ
#Sentient #update اگه NFTشو هولد دارید میتونید با هوش مصنوعیش تعامل کنید. 🔗 لینک هر روز ۱۰ پیام رد و بدل کنید باهاش.
این Dobby Arena V2 تمام شد فکر کنم دیگه تعامل با باتش امتیاز نداره باتش همچین چیز مالیم نبود 🤔
اگر Warpcast فعالید و میخواید ارلی باشید یه قسمت ولت اضافه کرده روی شبکه Base حداقل 0.003 ETH واریز کنید روش
#monad #monaddaily

پلتفرم سوشیال فارم موناد با نام موناد دیلی

https://monaddaily.wtf?invite=IcuCLUi_

واردش میشید - ادرس ولتتونو وارد میکنید

رو تسکا بزنید - باز و بسته کنید اوکی میشه
👍1
Picasso Markets Beta Waitlist

Link:
https://www.picasso.markets/referral/DRO_aIcVBh

این ویت لیست رو با ایمیل یا ولت پیش ثبت نام کنید و یک یوزرنیم انتخاب کنید
👍1
تسکای Layer3 برای Monad میتونه یه گاید خوب باشه برای دوستانی که میگن توی موناد گیجیم نمیدونیم چیکار کنیم

https://app.layer3.xyz/campaigns/monad-ecosystem-campaign
👍21
Tallys Will Rise on Sui


🔗 لینک سایت

✔️ ایردارپ کلیک join ایمیل تایید ارسال میشه ادرس ولت sui قرار بدید ساپلای 5555 NFT شبکه SUI
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#ink
هفته سوم آکادمی ink
https://guild.xyz/inkonchain/the-academy

این هفته مربوط به استیکینک و ...
This week, we’re diving deep into staking mechanics, iETH, and liquidity pools.

Lesson 3 is now live. We’ve partnered with
@dinero_xyz
to test your skills while giving you a chance to win 10,000 Dinero!

پ.ن : دستورالعمل و راهنما در توئیت بعد از منبع هست
منبع :
https://x.com/inkonchain/status/1894072140741095780
🟪 magic Newton
این sbt nft رو میتونید برای پروژه magic Newton مینت کنید
حدود ۵ روز زمان هست
هزینه دو Pol معادل 0.55 سنت

https://guild.xyz/magic-newton/collect/polygon/0x3282acb7ef42d8dd1ce6cc9d792b59ca72f9cf2b
irdropper | ایردراپ
#iotex #IoTx ایردراپ پروژه آیوتکس/Iotex Airdrop 📱 آموزش ویدئویی https://youtu.be/xvJUuhvo3Fo لینکها: لینک سایت اصلی: https://goat.iotex.io/referral?ref=bino1zan95lOERsfIiQtwe8S5w1Qy7UC7 خرید IoTx: https://coinmarketcap.com/currencies/iotex/#Markets…
مقدار توکن ایردراپی iotex

فرایند کلیم روز ۲۶ فوریه شروع میشه و ممکن مقدرا ایردراپی افزایش یا کاهش پیدا کنه

کلیم ایردراپ از ۲۶ فوریه تا ۲۶ مارس وقت دارد

فعلا مقدار توکن ایردراپیتونو ببینید تا اطلاعات تکمیلی رو بذارم

http://goat.iotex.io/reward-distribution

جزییات کلیم و ایردراپ

https://iotex.io/blog/claim-your-goated-rewards/
1
irdropper | ایردراپ
🟨 babylon رفتم لینک زیر https://bling.babylonlabs.io/ طوری که دوست داشتم اژدها رو لباس تن اش کردم آیدی دیسکورد رو زدم اتومات رول میدن و در قرعه کشی شرکت داده میشیم.
ایردراپ Babylon هم وضعیتش مشخص شد و احتمالا اواخر ماه بعد یا ماه بعدش توکن لانچ میشه

🟠به صورت خلاصه افراد واجد شرایط این گروه ها هستند
1. کسایی که تو فاز اول و تا Cap 3 یعنی تا قبل 21 Dec به صورت مستقیم و بدون واسطه تو خود Babylon استیک کردن شامل هستن
2. برای کسایی که Pioneer Pass NFT داشتن: اگر صرفا NFT رو داشتید ولی رو مین نت و به صورت مستقیم چیزی استیک نکردید شامل نمیشید ولی اگر رو مین نت استیک کردید، واجد شرایط میشید و همزمان شامل بونوس هم میشید (یعنی هر دو شرط همزمان باید برفرار باشه تا شامل بشید)
3. افرادی که تو پروژه های LST مشارکت داشتن (Lombard, Solv BTC و ... که شامل Pendle هم میشه)

🟠اگر جزو گروه اول و دوم هستید (مستقیم استیک کردید یا NFT رو داشتید و بازم مستقیم استیک کردید) باید والت تون رو تو سایت زیر ثبت کنید (18روز فرصت داره)
https://airdrop.babylon.foundation

🟠کسایی که از طریق LST ها شامل شدن نیاز نیست کاری انجام بدن و باید منتظر بمونن تا توکن رو از پروژه های LST دریافت کنن

🟠توضیحات بیشتر
https://babylon.foundation/blogs/airdrop-registration-announcement
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Mint Poply NFT on Monad Testnet : https://poply.xyz/launchpad/0xd97bce4518b886a36e345764333d77b5faf6fe2c

روی #تست_نت #Monad میتونید مینت کنید
تاریخ توییت رو ببینید و بعد بدون توجه به سبز و قرمز بازار به کارتون ادامه بدید. شمارو نمیدونم ولی من صرفا کارم ایردراپ هست نه ترید بنابراین خیلی برام مهم نیست مارکت میکر چه بلایی سر تریدرا داره میاره 😁 ولی اخبار تاثیرگذار رو میذارم در جریان روند بازار باشید باز
این یکی جالب بود ۵ سال پیش این حرفو زده دادشمون. میشناسیدش که؟ 🤔
👍2
اگر ایردراپ Gomble شرکت کردید بر اساس رولتون توی دیسکورد باید آدرس بدید

Link:
https://discord.com/channels/948843666229850202/948843667492306964/1343619673916182588


انقدر قدیمیه که نیم ساعته دارم پستشو پیدا میکنم 😂
https://t.me/getbitcofree/6315
💩2
irdropper | ایردراپ
چک کنید Rivalz رو https://rome.rivalz.ai/?tab=rivalz-rewards فرم اعتراضش https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe52MPGWjPwpc12XoZqgz9T4aIxktOIdOaLzatP1oYmmgCGaQ/viewform کرایتریای واجد شرایط شدن https://docs.rivalz.ai/riz-token/airdrop-and-eligibility…
اگر Rivalz رو باید شامل میشدید ولی نشدید حتما فرم پست ریپلای شده رو پر کنید مثل اینکه دارن USDC برای اون عده روی شبکه Base واریز میکنن. فکر کنم ازونایی که ایردراپ گرفتن بیشتر شه 😁