irdropper | ایردراپ
4.24K subscribers
2.78K photos
124 videos
46 files
4.33K links
Boost
https://t.me/boost/irdropper

گروه
@irdroppergp

ریفرال گیری
@smokeroomgp

اینستاگرام
https://instagram.com/irdropper

یوتیوب
https://www.youtube.com/@irdropper

حمایت
bit.ly/irdropper

کانال قبلی ما
@getbitcofree
Download Telegram
#walrus #Update

تسک های جدید گیلد Walrus رو انجام بدید

🔗 لینک سایت
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
irdropper | ایردراپ
🟩 trusta کمپین trusta 15 تا تسک ساده داره تهش nft میده https://trustgo.trustalabs.ai/carnival?fcode=UV6H5B93
👆👆
بعد 3 روز تازه رباتش برام کار کرد اگر برای شما هم مشکل داشت الان باید درست شده باشه
irdropper | ایردراپ
یکی از تسکای Turbo Tap که رایگان هم هست چک این روزانه DSCVR برای 7 روزه، البته این پروژه رو قبلا به صورت مجزا هم معرفی کردیم اگر نمیخواید روش جدا فعالیت کنید همین 7 روزم شده بگیرید که ضریب و امتیازش رو از دست ندید این پست دربارش توضیح دادیم https://t.me/irdropper/759
یکی از تسکای ضریب داره Turbo tap برای #Eclipse پروژه Relic Dao هستش با بک Avalanche

https://app.relicdao.com/
اینجا ثبت نام کنید
کد ریفرال (امتیاز خودشو داره بزنید بهتره مال خودتون هم کامنت کنید): 9IYRbSQM

پروفایلتون رو کامل کنید و افزونش رو دانلود کنید، روی یک ویدئوی تبلیغاتی داخل افزونش میتونید ببینید و یک سری هم تسک سوشال داره از قسمت quests توی منوی Earn میتونید بزنید
https://chromewebstore.google.com/detail/relicdao/ibmfbakphedbdphkhokjgnmfdgmeihld
🟧 0g network
تسک سوم #تست_نت og network
فاست بگیر و یک کالکشن ایجاد کنید

https://hub.0g.ai/faucet

https://conft.app/
👍3
irdropper | ایردراپ
#Sentient #update اگه NFTشو هولد دارید میتونید با هوش مصنوعیش تعامل کنید. 🔗 لینک هر روز ۱۰ پیام رد و بدل کنید باهاش.
این Dobby Arena V2 تمام شد فکر کنم دیگه تعامل با باتش امتیاز نداره باتش همچین چیز مالیم نبود 🤔
اگر Warpcast فعالید و میخواید ارلی باشید یه قسمت ولت اضافه کرده روی شبکه Base حداقل 0.003 ETH واریز کنید روش
#monad #monaddaily

پلتفرم سوشیال فارم موناد با نام موناد دیلی

https://monaddaily.wtf?invite=IcuCLUi_

واردش میشید - ادرس ولتتونو وارد میکنید

رو تسکا بزنید - باز و بسته کنید اوکی میشه
👍1
Picasso Markets Beta Waitlist

Link:
https://www.picasso.markets/referral/DRO_aIcVBh

این ویت لیست رو با ایمیل یا ولت پیش ثبت نام کنید و یک یوزرنیم انتخاب کنید
👍1
تسکای Layer3 برای Monad میتونه یه گاید خوب باشه برای دوستانی که میگن توی موناد گیجیم نمیدونیم چیکار کنیم

https://app.layer3.xyz/campaigns/monad-ecosystem-campaign
👍21
Tallys Will Rise on Sui


🔗 لینک سایت

✔️ ایردارپ کلیک join ایمیل تایید ارسال میشه ادرس ولت sui قرار بدید ساپلای 5555 NFT شبکه SUI
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#ink
هفته سوم آکادمی ink
https://guild.xyz/inkonchain/the-academy

این هفته مربوط به استیکینک و ...
This week, we’re diving deep into staking mechanics, iETH, and liquidity pools.

Lesson 3 is now live. We’ve partnered with
@dinero_xyz
to test your skills while giving you a chance to win 10,000 Dinero!

پ.ن : دستورالعمل و راهنما در توئیت بعد از منبع هست
منبع :
https://x.com/inkonchain/status/1894072140741095780
🟪 magic Newton
این sbt nft رو میتونید برای پروژه magic Newton مینت کنید
حدود ۵ روز زمان هست
هزینه دو Pol معادل 0.55 سنت

https://guild.xyz/magic-newton/collect/polygon/0x3282acb7ef42d8dd1ce6cc9d792b59ca72f9cf2b
irdropper | ایردراپ
#iotex #IoTx ایردراپ پروژه آیوتکس/Iotex Airdrop 📱 آموزش ویدئویی https://youtu.be/xvJUuhvo3Fo لینکها: لینک سایت اصلی: https://goat.iotex.io/referral?ref=bino1zan95lOERsfIiQtwe8S5w1Qy7UC7 خرید IoTx: https://coinmarketcap.com/currencies/iotex/#Markets…
مقدار توکن ایردراپی iotex

فرایند کلیم روز ۲۶ فوریه شروع میشه و ممکن مقدرا ایردراپی افزایش یا کاهش پیدا کنه

کلیم ایردراپ از ۲۶ فوریه تا ۲۶ مارس وقت دارد

فعلا مقدار توکن ایردراپیتونو ببینید تا اطلاعات تکمیلی رو بذارم

http://goat.iotex.io/reward-distribution

جزییات کلیم و ایردراپ

https://iotex.io/blog/claim-your-goated-rewards/
1
irdropper | ایردراپ
🟨 babylon رفتم لینک زیر https://bling.babylonlabs.io/ طوری که دوست داشتم اژدها رو لباس تن اش کردم آیدی دیسکورد رو زدم اتومات رول میدن و در قرعه کشی شرکت داده میشیم.
ایردراپ Babylon هم وضعیتش مشخص شد و احتمالا اواخر ماه بعد یا ماه بعدش توکن لانچ میشه

🟠به صورت خلاصه افراد واجد شرایط این گروه ها هستند
1. کسایی که تو فاز اول و تا Cap 3 یعنی تا قبل 21 Dec به صورت مستقیم و بدون واسطه تو خود Babylon استیک کردن شامل هستن
2. برای کسایی که Pioneer Pass NFT داشتن: اگر صرفا NFT رو داشتید ولی رو مین نت و به صورت مستقیم چیزی استیک نکردید شامل نمیشید ولی اگر رو مین نت استیک کردید، واجد شرایط میشید و همزمان شامل بونوس هم میشید (یعنی هر دو شرط همزمان باید برفرار باشه تا شامل بشید)
3. افرادی که تو پروژه های LST مشارکت داشتن (Lombard, Solv BTC و ... که شامل Pendle هم میشه)

🟠اگر جزو گروه اول و دوم هستید (مستقیم استیک کردید یا NFT رو داشتید و بازم مستقیم استیک کردید) باید والت تون رو تو سایت زیر ثبت کنید (18روز فرصت داره)
https://airdrop.babylon.foundation

🟠کسایی که از طریق LST ها شامل شدن نیاز نیست کاری انجام بدن و باید منتظر بمونن تا توکن رو از پروژه های LST دریافت کنن

🟠توضیحات بیشتر
https://babylon.foundation/blogs/airdrop-registration-announcement
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Mint Poply NFT on Monad Testnet : https://poply.xyz/launchpad/0xd97bce4518b886a36e345764333d77b5faf6fe2c

روی #تست_نت #Monad میتونید مینت کنید
تاریخ توییت رو ببینید و بعد بدون توجه به سبز و قرمز بازار به کارتون ادامه بدید. شمارو نمیدونم ولی من صرفا کارم ایردراپ هست نه ترید بنابراین خیلی برام مهم نیست مارکت میکر چه بلایی سر تریدرا داره میاره 😁 ولی اخبار تاثیرگذار رو میذارم در جریان روند بازار باشید باز
این یکی جالب بود ۵ سال پیش این حرفو زده دادشمون. میشناسیدش که؟ 🤔
👍2