irdropper | ایردراپ
4.25K subscribers
2.77K photos
124 videos
46 files
4.33K links
Boost
https://t.me/boost/irdropper

گروه
@irdroppergp

ریفرال گیری
@smokeroomgp

اینستاگرام
https://instagram.com/irdropper

یوتیوب
https://www.youtube.com/@irdropper

حمایت
bit.ly/irdropper

کانال قبلی ما
@getbitcofree
Download Telegram
irdropper | ایردراپ
این Nexus رو تازه امروز دارن میگن نمیدونم چرا این پستش توی کانال مدت ها قبل 🤔 https://t.me/getbitcofree/7842 به هر حال الان رفته روی تست نت (قبلا روی Devnet بود که انجام دادیم) فقط اینجا هم ایمیل ثبت کنید https://nexus.xyz/ توی خود سایت هم پایین سمت چپ…
#NEXUS

مرحله جدید اجرای نود Nexus شروع شده، کافیه یه تب باز کنید توی مرورگر و با ولت لاگین کنید و استارت کنید، تحت وب هست
Just start https://app.nexus.xyz

‼️با ایمیل لاگین کنید، بعد بالا سمت راست روی پروفایلتون کلیک کنید ولتتون رو لینک کنید (با ولت لاگین کنید ماین نمیکنه نمیدونم باگه یا چی)

📱اگر به دسکتاپ دسترسی ندارید میتونید توی موبایل از مرورگر Mises استفاده کنید که از افزونه های گوگل کروم دسکتاپ پشتیبانی می کنه کاملا امن و تست شده 👍
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍1
irdropper | ایردراپ
#NEXUS مرحله جدید اجرای نود Nexus شروع شده، کافیه یه تب باز کنید توی مرورگر و با ولت لاگین کنید و استارت کنید، تحت وب هست Just start https://app.nexus.xyz ‼️با ایمیل لاگین کنید، بعد بالا سمت راست روی پروفایلتون کلیک کنید ولتتون رو لینک کنید (با ولت لاگین…
دوستانی که با ما بودن اینو از Devnet داریم میزنیم تا الان که فاز 2 تست نت هست. سعی کنید از ایمیل جدید استفاده نکنید و با همون ایمیلی که توی مراحل قبلی شرکت کردید الان هم شرکت کنید.
⭕️ کانال Paws با بیش از 20 میلیون کاربر توسط تلگرام مسدود شد.

ربات Paws توسط خود تیم دیلیت شد.

ایردراپ ها برای ادامه دادن در تلگرام باید در بستر TON لیست شوند اما paws اعلام کرده در سولانا لیست خواهد شد.

البته این موضوع رو چون می‌دونستن از مدت ها قبل سایت خودشون رو راه اندازی کرده بودن و همه دیتاها ظاهرا سر جاشه. کافیه توی سایت با همون ولتی که ثبت کرده بودید لاگین کنید.

https://paws.community/
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍2
irdropper | ایردراپ
👆👆 این Fiamma هم تست نتش شروع شده Link: https://test-bridge.fiammachain.io/register?code=xqCkjl باید از شبکه تست نت بیتکوین signet BTC یا sBTC بریج بزنید به Holesky و برعکس. 10 بار در روز میتونید اینکارو انجام بدید فاوست برای sBTC 🟠 https://signetfauce…
#Fiamma #update

📱 دیسکورد پروژه

برید دیسکورد فیاما و تو بخش general واین عبارت رو بنویسید /bind بعد آدرس evm که تست‌نت رو باهاش زدید رو مقابلش قرار دهید
بعد این نوشته رو بنویسید و بفرستید
  /claim Ultimate NFT
و رول UItimate NFT رو بگیرید
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
irdropper | ایردراپ
#NEXUS مرحله جدید اجرای نود Nexus شروع شده، کافیه یه تب باز کنید توی مرورگر و با ولت لاگین کنید و استارت کنید، تحت وب هست Just start https://app.nexus.xyz ‼️با ایمیل لاگین کنید، بعد بالا سمت راست روی پروفایلتون کلیک کنید ولتتون رو لینک کنید (با ولت لاگین…
اگر خواستید نود CLI این Nexus هم توی سرور لینوکسی یا روی کامپیوتر شخصی روی WSL (اینجا آموزشش رو دادیم) اجرا کنید، اول وارد سایت میشید، روی Nodes کلیک میکنید، روی Add node و سپس Add CLI Node، یک کد بهتون میده کپیش کنید:

حالا دستورات رو به ترتیب بزنید

1.نصب پیش نیاز
sudo apt update & sudo apt upgrade -y


sudo apt install screen curl libssl-dev pkg-config build-essential git-all protobuf-compiler -y


sudo apt update


curl --proto '=https' --tlsv1.2 -sSf https://sh.rustup.rs | sh


source $HOME/.cargo/env


2. نصب اسکریپت
screen -S nexus


curl https://cli.nexus.xyz/ | sh


یک سوال Terms and services داره که از روی کیبورد y رو میزنید بعد از نصب یک سوال میپرسه گزینه 2 رو میزنید و کدی که کپی کردید رو وارد میکنید.

چون روی Screen بازش کردیم صفحه کامند رو ببندید هم مشکلی پیش نمیاد فقط اگر سرورتون ریستارت یا خاموش بشه مجدد باید باید کدهای مرحله 2 رو بزنید
1
والت sui چک کنید ببینید چقدر توکن walrus شامل شدید، به صورت NFT توی قسمت Assets میتونید ببینید
👍1
اگر پیگیر پروژه Monad هستید خودش داره براتون فاوست میریزه، آدرستون رو توی سایت زیر چک کنید

🔗 https://testnet.monadexplorer.com/

اضافه کردن تست نت Monad
https://chainlist.org/chain/10143
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍2
irdropper | ایردراپ
#NEXUS مرحله جدید اجرای نود Nexus شروع شده، کافیه یه تب باز کنید توی مرورگر و با ولت لاگین کنید و استارت کنید، تحت وب هست Just start https://app.nexus.xyz ‼️با ایمیل لاگین کنید، بعد بالا سمت راست روی پروفایلتون کلیک کنید ولتتون رو لینک کنید (با ولت لاگین…
#NEXUS
گفتن آدرس ولتتون رو کامنت کنید اینجا

https://x.com/NexusLabs/status/1892068785231888741


❗️فاز دوم به شدت بی برنامه بود ۵ روزم بیشتر وقت نداره.
روی یک سیستم روی مرورگرهای مختلف میتوتید اجراش کنید. افزونه windscribe رو روی مرورگر بریزید و با کشورای مختلف روی هر مرورگر وصل کنید. اینجوری با یک اکانت میتونید بیشتر ماین کنید یا حتی با اکانتای مختلف
irdropper | ایردراپ
Mind Network Citizen Z Program از منوی On-Boarding Guide مقداری vFHE بهتون داده میتونید بگیرید که زودتر 50 تا دلگیت رو پر کنید و رول رو بگیرید
🟩 mind network
گفته برید تسک zealy والت evm رو متصل کنید
تسک هاش رو بزنید
تا 23 فوریه وقت هست برای تسک هاش و تا 26ام والت متصل کنید

https://zealy.io/cw/mindnetwork4781/invite/LDextAZktyYCFVqwyDW-G
👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥فقط ۳ ثانیه طول کشید و تمام؟

🔹سرقت گوشی در ترافیک

🔹شیشه ماشین و پایین ندین، قفل درهارو هم بزنید تو ترافیک
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👀2👍1
irdropper | ایردراپ
🎥فقط ۳ ثانیه طول کشید و تمام؟ 🔹سرقت گوشی در ترافیک 🔹شیشه ماشین و پایین ندین، قفل درهارو هم بزنید تو ترافیک
با توجه به اینکه همه چیمون توی گوشیه اولن مراقب باشید، ثانیا خدایی نکرده این افتاد این ویدئو رو یه جایی ذخیره کنید بلافاصله کل گوشیتون رو به صورت ریموت (توسط یک دستگاه دیگه یا کامپیوتر) میتونید ریست فکتوری کنید که نتونن سرمایتون رو تخلیه کنن. این قابلیت رو گوشی های اپل هم دارن قطعا من بهش اشراف ندارم ولی قطعا توی نت هست

https://www.youtube.com/watch?v=oS3suOsqAF0
irdropper | ایردراپ
3 روز دیگه چکر Rivalz میاد اگر تسکی رو نزدید چک کنید https://app.galxe.com/quest/RivalzNetwork چندتا پست براش داشتیم این اولیش https://t.me/getbitcofree/6802
#Rival

شرایط ایردراپ Rivalz

Total Airdrop : 7% supply

350,000,000 $RIZ

شرایط باید در هر سه ایپوچ مینیموم امیتاز رو برای Rclient داشته باشید

rClient Points Requirements:

Epoch 1: Minimum of 2,000 points

Epoch 2: Minimum of 1,000 points

Epoch 3: Minimum of 1,000 points

فعالین گلکسی برای رنک زیر 5000


شرایط لازم برای فعالین سوشیال میدیا

Social Engagement Requirements:

Epoch 1: Minimum of 500 points

Epoch 2: Minimum of 500 points

Epoch 3: Minimum of 5,000 points


لیست و TGE روز جمعه ساعت 4:30 عصر
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM